Skoči na vsebino

323F prednje lu?i

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo!

 

Zanima me kako lahko nastavim prednje lu?i na Mazdi 323F BA 96' levo in desno. Ker mi leva sveti preve? desno. Gor in dol se nastavlja uredu s tistimi ?raufi.

 

Lp

Ziga

Napisano

Zdravo!

 

Zanima me kako lahko nastavim prednje lu?i na Mazdi 323F BA 96' levo in desno. Ker mi leva sveti preve? desno. Gor in dol se nastavlja uredu s tistimi ?raufi.

 

Lp

Ziga

 

 

?e ho?? da ti u nulo zrihtajo pelji na tehni?ne preglede! tam ti vse zrihtajo! saj tko je v Ajdov??ini :D:bravo:

ZOOM-ZOOM
Napisano

?e ho?? da ti u nulo zrihtajo pelji na tehni?ne preglede! tam ti vse zrihtajo! saj tko je v Ajdov??ini :D:bravo:

 

pri nas tut, in to brezpla?no

Napisano

Ok pol je to ena od resitev tnx. Ampak tko me zanima tut ce ma kdo prakso, da je to doma ze delou. Al je kje samo kaksen srauf al je treba kej luc stelat sm pa tja al karkol.

Napisano

pelji na tehni?ne in ti bodo res u nulo zrihtali! pri nas je brezpla?no! ti zrihtajo vi?ino pa levo desno! pa? u nulo :bravo: druga?e lahko re?em za mojo 323f da ma na vsaki lu?i po 2 vijaka(inbus)! en vijak je za vi?ino drugi za levo-desno!

ZOOM-ZOOM
  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

pelji na tehni?ne in ti bodo res u nulo zrihtali! pri nas je brezpla?no! ti zrihtajo vi?ino pa levo desno! pa? u nulo :bravo: druga?e lahko re?em za mojo 323f da ma na vsaki lu?i po 2 vijaka(inbus)! en vijak je za vi?ino drugi za levo-desno!

 

pozdravljeni. sem nov na tem forumu, kajti tudi sam sem si omislil 323f ba in sedaj me pa zanima kje sta tistedva inbus vijiaka, kajti me moti snop l?i, saj je prenizko in me senostavno moti, sajse pono?i ne vidi dovolj dobro.

 

hvala za odgovor

Napisano

pozdravljeni. sem nov na tem forumu, kajti tudi sam sem si omislil 323f ba in sedaj me pa zanima kje sta tistedva inbus vijiaka, kajti me moti snop l?i, saj je prenizko in me senostavno moti, sajse pono?i ne vidi dovolj dobro.

 

hvala za odgovor

 

Na plastiki od vsake lu?i zadej ima? po 2 vijaka za dolgo in 2 za kratko lu? (pri meni sta s kri?no glavo) in tam nastavlja? po vi?ini in ?irini kam ti sveti. Priporo?am pono?i! =)

Napisano

Samo pazi, ko jih ?ravfa?, k zelo hit "pol?a" posname? :( Men so jih ?e frderbal in jih s te?avo nastavlam :angry2:

 

 

ja to sm pa ?e opazu da je edn pred menoj ?ravfav pa je levga snev :vskalo: , tko d se bom mogu nmal poglobit pa dol snet pa pogledat ?e se da kj re?t :glare: .

drga? pa hvala za odgovore :bravo:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.