Skoči na vsebino

?portni Filter Na 323c...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Torej..ve? ko berem o tem po forumih, manj vem :huh:

Vsak po svoje..Eni da malo pove?a mo?,eni da zmanj?a, eni da pove?a porabo, eni da zmanj?a..V bistvu mi gre pa samo,da bi avto?k dobil pravi zvok :D

In me zanima a se mi sploh spla?a? 1.5 16v, 89KM? Kar se ti?e mo?i bi si ?elel,da ostane saj ista, poraba prav tako, samo zvok je va?n..?

Da bi npr. pri ka?nem eurotonu,motomatu kupu filter tam do 15k SIT, in ga zamenjal pri mehaniku..A lahko kej uni? motor, ali za to nevarnosti?

Nisem ravno ve?? na tem podro?ju,zato se obra?am na vas..

Torej a ma kdo izku?nje? Ponavljam:gre mi itak predvsem za zvok,pri pospe?kih ne pri?akujem ?ude?ev..Da ali Ne?

 

LP :D

Napisano

na zvoku bo? pridobil nekaj, bo avto delal, kot bi krave mukale :D

 

na mo?i bo? izgubil predvsem, ?e ne bo? do filtra speljal dovod hladnega zraka in pa mogo?e celo filter izoliral od toplega zraka pri motorju, kar zna biti kar zahtevno :) ampak se da ?e se ho?e.

 

druga?e pa mo?i s filtrom ne bo? pove?al, itak da ne, no mogo?e v idealnih pogojih hladnega zraka, se ti lahko zgodi, da bo avto v vi?jih vrtljajih malenkost bolje potegnil.

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Po mojih izku?njah je avto imel manj mo?i in slab?e potegnil, ker nisem imel speljanega dovoda hladnega zraka. Avto sicer lepo poje, zato ga potem ve?krat ti?i? v obrate, da se sli?i, to pa potem pomeni tudi vi?jo porabo.

 

Se pravi ... zvok ok, zmogljivosti enake ali slab?e, ?e ne uredi? dovoda hladnega zraka, poraba ve?ja, ker ga bolj ti?i?. ;)

Napisano

Pridi ti do mene pa ti ga posodim za teden-dva, pa bo? videl-sli?al in ob?util razliko, nejve? bo? imel od tega ?e to preizkusi?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz v mo?i nisem opazil razlike, pa tud v porabi ne, pod pogojem da vozi? enako kot prej. Ampak ?e ho?e? pravi zvok, pol bo? moral tu mal bol pritsnat na gas!

 

Moj dobi pravi glas ?ele nad 4500 obrati pa vs do 6500 ko utihne!

 

LP!

Napisano

Yavar poglej pod PM :)

 

?tajerc kok si pa dou za filter pa a si ga sam na?timu?

Mal zbiram informacije :D

 

Aja dej povej mi ?e kje si ga kupu, ?e ni skrivnost..

  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

Jst mam na 323c 1.5 16v ?portni filter, zvok je kul, poraba je isti K*ac, nad 3.500 obrati avto ZIHR gre bol k z navadnim filtrom. Speljan mam dovod hladnega zraka, filter je izoliran od ma?ine (toplotno).

 

L.P.

xtc

Napisano

Jaz imam notranjega od K&N. :danzoman:

Zvok? Mogo?e malenkost. Pa? kak?en decibel bolj zadoni, ko ga pohodi?. Ampak res samo kak?en dB.

Odzivnost? Bolj?a, jasno. Malenkost hitrej?e potegne.

Mo?? Mah kaj pa jaz vem. ?tudiram, da bi ?el na Dynota. ?e gre ?e kdo, bi dobili popust najbr?. :ne vem:

Napisano

Jaz sm prej?ni teden dal nazaj navaden filter za ?ez zimo. Pa je kr opazna razlika v mo?i. ?portni filter ma res dobr glas, sam pa zgubi? na mo?i, je pa res, da nimam dovoda hladnega zraka narejenga!

 

Lp

Napisano

?e bi rad de bo avto delal dolgo pa brez okvar, ti priporo?am originalni filter (mazda je vedla kaj dela :) )

filter je bolj ene vrste ki?...sicer pa, vr? eno nogavico gor, pa bo mukala mazda kot krava :hohoho:

mazda 323 karavan

honda civic 1.6 130hp

  • 3 tedne kasneje...
Guest BrainLess
Napisano

meni se zdi kar zanimiva stvar.. pa ?e bi spredaj na tulec lahko speljal cev navzven za hladen zrak bi blo ?pica..

 

kaj pa zvok... to je ?e pol vpra?ljivo

Napisano

a pol nebi bla dovol un izolacija k je gor. a bi mogu nujno dovod zaraka napelat

Upam da bo tut moj gdaj tko zgledu!!!!

Napisano

Hja teorija pravi, da ima? ve? mo?i v motorju, ko dobi? ve? benza+zraka. Torej, ?e bi napeljal eno cev od odbija?a do filtra, bi direktno filalo zrak noter. Druga?e bi ga vleklo iz okolice motorja, kar naj bi bilo slab?e saj je topel zrak redkej?i in dobi? manj zraka v istem volumnu. ?e je mrzel zrak, je bolj gost (saj ve?, ?e zmrzne voda postane sneg/led in se skr?i) torej ga na isti volumen pride ve?.

Ampak to je seveda teorija, toliko zraka kot ga na?i avtomobili potegnejo se ne pozna veliko oziroma ni?. Saj sem napisal, da je na Imprezi na tak na?in par konjev se celo zadu?ilo.:lol:

Ostalo pa ?e vse pi?e v temi, ?e te zanimajo odzivi in izku?nje.

Napisano

Ne, mrzel je ?e bolj stisnjen. Saj pozna? uno poizkus, ko odprto fla?o (plasti?no ali pa celo za bencin- ?elezno) poliva? z vro?o vodo potem pa zapre? in jo da? po potrebi celo v skrinjo. Zleze skupaj, ker je imel segret zrak ve?jo prostornino, mrzel pa zleze skupaj. Ali pa pivo, ?e ga ima? v skrinji preve? ?asa, ko fla?a po?i ker skupaj zleze. :hohoho:

Tut turbopolnilniki imajo intercooler zato, da ko turbina zrak stisne, se segreje in ga potem ohladi in dodatno skr?i. No neki takega, v glavnem. Nekak?en zakon je tudi, da za vsakih 10 stopinj hladnej?i zrak v motorju se mo? pove?a za nekaj odstotkov. Zato resni tunerji dajejo na turbo avtomobile ve?je in bolj preto?ne intercoolerje. Da se bolj ohladi ter ima bolj?i pretok kar lahko prinese do 20 konjev. Sploh na Imprezah in GTI-Rih (Sunny), ki imajo intercooler nad motorjem in se ne hladi optimalno, saj jih motor greje. Ko ga dajo spredaj je ta te?ava re?ena in ima? prec par konjev ve?.

 

Fizika (komi naredu v srednji pa imam vseeno dovolj pojma, ko se gre za avte). B)

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Moje izku?nje na tem podro?ju so tak?ne. Na Hondi sem sprav imel ?portni filter, brez dovoda mrzlega zraka. Zvok je bil :bravo: ampak po petih minutah, ko se je okoli motorja ?e malo segrelo, se je poznalo na performansah, na slab?e... filter sem kupil v A3M, nato sem kupil ?e neko izolacijo, ki ni bila vredna pol k...a tople vode, nato sem sam speljal dovod hladnega zraka, bilo je malo bolj?e, samo vseeno ne tako, kot z original filtrom. Vrgel sem vse skupaj ven in kupil ?portni vlo?ni filter od K&N, ki se ga da v airbox namesto originala. Spremembe zvoka nisem opazil, mogo?e malenkost bolj?a odzivnost, sem pa bil zelo razo?aran nad kon?no hitrostjo, ki je bila kar za ene 15km/h manj?a kot z originalom. Pa sem tudi to vrgel ven. Nato mi je kolega nabavil CAI, s?portni filter se je nahajala v odbija?u, spredaj desno in je imel sve?ega zraka koliko si ga je za?elel. Zvok je bil spet :bravo: ... odzivnost tudi malenkost bolj?a, kon?na hitrost enaka kot z originalnim filtrom. Torej z tem sem bil zadovoljen. Preko zime tega nisem montiral dol, niti ne vem, zakaj to po?nete, edino kar je pri tem potrebno paziti je to, da ne zapelje? v kako res globoko lu?o, v katero bi se tudi filter potopil. Potem v motor potegne vodo, sicer pa sem se iz Ljubljane vozil za Maribor po takem nalivu, da sem samo gledal kako pada in ni bilo problemov.

 

Jaz sem tudi recimo gledal teste, ko so na Hondo RSX namontirali Injenov CAI in je zadeva pridobila nekih 5-7 PS, na 200 osnove... samo vse skupaj je potrebno narediti tako kot se ?ika, druga?e so res samo izgube, lahko pa si sre?en, ?e performan?no ostane? na istem, zvok pa je ubijalski...

 

Lp

 

P.S. ali ima kdo mogo?e CAI namoniran na V6 motorju. ?isto me zanima, kak?en zvok da, da vidim, ?e se spla?a dat tisti denar za to...

Napisano

Kdor bi hotu met neki GT zvok, se mi zdi da je mogo?e celo bol? kokr filtr, dat kak?en fajn glasen auspuh, v stilu Pavrful al kej tacga, v tem primeru, ?e bo avspuh primeren mo?i motorja, ne bo zihr nobene izgube mo?i, zvok pa bo verjetn ?e zmerom mo?nej?i kokr ob samo "filter efektu". ?e cenej?a (in preverjena iz 1. roke) pa je varianta da se "kati?a" ven vr?e, sam pol pa bodo tehni?ni mal bl jajc, sam v tem primeru pa dejansko neki na mo?i pridobi?. Sicer pa tut v a3Mju majo Powerfulle kr dost pocen, razli?nih oblik in dimenzij! <_<

Dobrodo?li na forumu!

Napisano

Moje izku?nje na tem podro?ju so tak?ne. Na Hondi sem sprav imel ?portni filter, brez dovoda mrzlega zraka. Zvok je bil :bravo: ampak po petih minutah, ko se je okoli motorja ?e malo segrelo, se je poznalo na performansah, na slab?e... filter sem kupil v A3M, nato sem kupil ?e neko izolacijo, ki ni bila vredna pol k...a tople vode, nato sem sam speljal dovod hladnega zraka, bilo je malo bolj?e, samo vseeno ne tako, kot z original filtrom. Vrgel sem vse skupaj ven in kupil ?portni vlo?ni filter od K&N, ki se ga da v airbox namesto originala. Spremembe zvoka nisem opazil, mogo?e malenkost bolj?a odzivnost, sem pa bil zelo razo?aran nad kon?no hitrostjo, ki je bila kar za ene 15km/h manj?a kot z originalom. Pa sem tudi to vrgel ven. Nato mi je kolega nabavil CAI, s?portni filter se je nahajala v odbija?u, spredaj desno in je imel sve?ega zraka koliko si ga je za?elel. Zvok je bil spet :bravo: ... odzivnost tudi malenkost bolj?a, kon?na hitrost enaka kot z originalnim filtrom. Torej z tem sem bil zadovoljen. Preko zime tega nisem montiral dol, niti ne vem, zakaj to po?nete, edino kar je pri tem potrebno paziti je to, da ne zapelje? v kako res globoko lu?o, v katero bi se tudi filter potopil. Potem v motor potegne vodo, sicer pa sem se iz Ljubljane vozil za Maribor po takem nalivu, da sem samo gledal kako pada in ni bilo problemov.

 

Jaz sem tudi recimo gledal teste, ko so na Hondo RSX namontirali Injenov CAI in je zadeva pridobila nekih 5-7 PS, na 200 osnove... samo vse skupaj je potrebno narediti tako kot se ?ika, druga?e so res samo izgube, lahko pa si sre?en, ?e performan?no ostane? na istem, zvok pa je ubijalski...

 

Lp

 

P.S. ali ima kdo mogo?e CAI namoniran na V6 motorju. ?isto me zanima, kak?en zvok da, da vidim, ?e se spla?a dat tisti denar za to...

 

 

V6(vsaj 2.0) nima nobenga glasu, tudi ?e ga laufa? brez filtra.Tako da bi bil potreben ?ude?, da izvabi? kak zvok iz sesalne strani motorja.Vsa kar se naredi je, ko spusti? gas malo "zapiha", kot blow off ventil od turbine.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V6(vsaj 2.0) nima nobenga glasu, tudi ?e ga laufa? brez filtra.Tako da bi bil potreben ?ude?, da izvabi? kak zvok iz sesalne strani motorja.Vsa kar se naredi je, ko spusti? gas malo "zapiha", kot blow off ventil od turbine.

 

A pravi? da V6 nima nobenga glasu, prid v La?k, pa bo? vidu kok se zadere mazda s ?portnim filtrom. :policaj:

 

http://www.mazda-si.net/index.php?showtopic=1109

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.