Skoči na vsebino

Nakup Mazde6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

lep pozdrav

nameravam kupiti mazdo6 . ogledal semsi eno v lj. pri carmax-u. letnik 2003 z mal kilometri, pa me zanima ali ima kdo izku?nje s to firmo oz. ?e so ti kilometri realni

Napisano

huh, takole ti bomo pa te?ko odgovorili, saj nisi povedal ni? o avtomobilu (predvsem prevo?eni km) in je brez ogleda nemogo?e ugotoviti kako je z avtom.

 

Glede km pa takole. Prvo kot prvo preveri servisno knji?ico saj je avto ?e v garanciji (?e ima manj kot 100.000 prevo?enih). Na osnovi zapisanih servisnih intervalov (datumov servisov) preveri, ?e zadeva ustreza - pravilno sosledje datumov.

 

?e ima avto ve? prevo?enih km, kot je na ?tevcu lahko na prvi pogled ugotovi? s pregledom klju?nih delov predvsem v kabini - izrabljenost volana, prestavne ro?ice, padalov, sede?nih oblog in talne tapicirunge.

 

Lahko pa tudi vzame? magnetno nalepko (SLO) in jo malce lima? po plehu, da ugotovi?, ?e je bilo kaj popravljeno in kitano/li?ano. Tam kjer nalepka ne prime je kit spodaj.

33112_1.png

Napisano

avto zgleda kot nov. prvi servis ?e ni bil narejen ker ima premalo kilometrov. ravno to me tudi bega, da ima veliko kilometrov pa sploh ni bil servisiran. druga?e pa je pri motorju, podvozje in ostala notranjost kot pri salonskem vozilu. samo gume so zlizane kar je nemogo?e pri teh kilometrih, ali pa so dali gor katere druge. avto je pa druga?e uvo?en iz belgije in ga je imele banka KBC.

Napisano

Ne priporo?am.

 

?e po starosti vozila bi 1. servis po enem letu ?e zdavnaj moral biti, ?e ne celo ?e tudi 2.

Kot si ?e sam opazil, tudi obrabljenost gum ne ka?e na malo prevo?enih km.

 

Verjetno kljub vsemu ni slab avto in verjetno ni? narobe z njim, le kilometri najverjetneje niso realni!

 

Premisli in oglej si ?e druge Mazde.

 

LP

All I ask: the sky above and the road below me.
BlueSky

Napisano

 

A ja se to glede gum: ce so serijske gor (Bridgestone B390) , jaz sem jih "dokoncal" ze pri 11-12000km...

a ti to resno ? :mellow:

33112_1.png

Napisano

majke mi :)

so res bile katastrofalne gume. nobene dobre lastnosti, se zimske m+s so se boljse obnesle na suhem kot te.

Ti mas (ce se ne motim) Turanza ER30, te so ze veliko boljse....upravicijo ime Bridgestone :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mal sem si oddahnu :) ?eprav se mi je ?udno zdelo, ker se gume dobro dr?ijo tako na suhem kot v de?ju.

 

V de?ju so sicer malce nepredvidljive, ker dr?ijo in dr?ijo pol pa sunkovito spustijo in ?e si nepreviden bi znale biti te?ave.

 

Pa smo spet za?li s teme po moji zaslugi ampak glede na to kak?ne izku?nje je imel Labi z njimi je potem "normalno" (za ta model gume), da so zlizane.

 

?e od 2003 ?e ni bila servisirana je pa to jako ?udno razen, ?e je stala na lagerju in je bila prvi? registrirana ?ele od srede leta 2004. Samo to so ugibanja in tu je ?e preve? "?ejev", da bi bil to nakup brez strahu.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.