Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Rabim pomo?...

 

Nad serviserji sem ?e obupal...?e dvakrat to ?tiri dni je bil ?e avto na mazdi in oni meni da z avtom ni? ni narobe..

Meni pa avto vsako jutro mrzel kot da nima turbine dokler se avto ?isto ne zagreje, ampak se to pojavlja samo zdaj ko so zunaj zelo nizke temperature, v poletnih mesecih te te?ave ni.

 

?e je kdo ?e imel podobne te?ave bi bil zelo vesel vsakega predloga.

Napisano

To je neka za??ita, da ne bi preteral hladnega motorja. To se tud men dogaja, dokler motor kak?en km ali dva ni ?e ?isto segret. Sploh ni mo?i oziroma je ?ele v obratih nad 2.500 potem pa bolj kot se motor ogreva ni?ajo se obrati, ko za?ne vle?i. Hladneje, ko je bolj se to pozna.

33112_1.png

Napisano

Pri meni je brez mo?i samo ko speljem par metrov, potem pa je normalno. (seveda ga ne teram v obrate dokler je mrzu, samo normalno vle?e).

 

?udno je to glede za??ite. Pri nas je bilo letos ?e -27 pa je normalno delal.

Napisano

Narobe zastopi?... saj gre lepo samo nima? na voljo tistega brutalnega pospe?ka kot takrat, ko je motor normalno ogret. Se pa pozna ta manjko samo pri obratih ni?jih od 2.000 pri vi?jih je pa vse v redu. Z ogrevanjem pa se mo? in navor lepo vra?ata v ni?je obrate.

 

Verjetno ti tega ne opazi?, ker vozi? pri malo vi?jih obratih oz. nad 2.000. :ne vem:

33112_1.png

Napisano

Narobe zastopi?... saj gre lepo samo nima? na voljo tistega brutalnega pospe?ka kot takrat, ko je motor normalno ogret. Se pa pozna ta manjko samo pri obratih ni?jih od 2.000 pri vi?jih je pa vse v redu. Z ogrevanjem pa se mo? in navor lepo vra?ata v ni?je obrate.

 

Verjetno ti tega ne opazi?, ker vozi? pri malo vi?jih obratih oz. nad 2.000. :ne vem:

 

To sem ?e sli?al in vse razumem ampak pri meni traja to dost dlje...dans sem recimo pusto avto na mestu laufat cca pet min pa ?e vedno pol avto precej dolgo brez mo?i...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mene si pa ven spustil? 😮‍💨   Če imaš poštene zavore, baloni pač ne grejo gor 🤫
    • Mene tud ne, to sam @Bini trpi.😜
    • Nekaj slik na zimskem soncu. 😀 Na avtu so nova 16" platišča in Conti baloni. 😁 Mene osebno prav nič ne motijo.    LP    
    • Kitajci delajo pa vidne in to 4kom.pri 1.5 motorjih.... 🫣😂🤣
    • papir prenese vse in ni več kot je bilo pred leti, si pogledal konje in si točno vedel kolko aftek špila. od mojga žlahtnika cx5 jih ma celih 25 več kot moja cx30, pa ni primerjave. avto je dejansko za penzioniste, kot da bi mel 80 konjev, ne pa 165. ti konji so ratali malo imaginarna stvar, konkretno, če primerljaš dinota, se bolje pelje, tudi z grafi podprto, kot x, čeprav ma x celih 46 konjev več. Jaz sem pred nakupom dodobra sprobal obe in se odločil gladko za dinota, pa ne zato da bi rad pršparal tistih par jurjev. Da ne bo pomote, X je iz tehničnega vidka konica diamanta kot motor, ampak tehnologija v praksi ni pokazala nekaj baš. X je mel smisel pri g150, pri g140, ga vsaj za moje pojme nima več. Komaj čakam da pride Z in vidimo, če je so uspeli še kaj iztisnit iz te tehnologije. sem jo sprobal zadnjič k sem pelu gume menjat in avto je dober. res dober. predlagam da greš sprobat preden presedlaš na mg. je velik, ni pa nepraktičen, dober krog obračanja in pregleden
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.