Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

imam Mazdo 6 2.0 136K in seveda problem. Ko je bil decembra mraz okoli -15 mi je mazda zjutraj sicer normalno u?gala, potem pa ko sem se peljal mi je ?ez nekaj ?asa za?ela cukati in crkovati. Takrat mi je mehanik zamenjal filter nafte, ki je bil po njegovih besedah mo?no zapacan...potem je zadeva delovala normalno do sedaj, ko se je spet pojavil mo?en mraz (okoli -10). Gre pa za naslednje, avto v?ge in se normalno peljem kakih 10minut, tako da temperatura motorja ka?e ?e normalno delavno temperaturo in avto mi za?ne crkovati, ko stopim na plin ga za?ne nekaj moriti, ko odpustim plin ne crkne ampak laufa, potem ko spet stopim na plin (pospe?im) pa ga spet za?ne nekaj moriti...kaj bi lahko bilo to?....ne vem ?e ima to zraven kako povezava ampak dokler je avto mrzel in ga pohodim, pa nekaj klenka, nek kovinski zvok, potem ko se avto ogreje pa to skoraj povsem izgine...skratka hvala za vsako va?o pomo?....

Napisano
TOLE si preberi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

imam Mazdo 6 2.0 136K in seveda problem. Ko je bil decembra mraz okoli -15 mi je mazda zjutraj sicer normalno u?gala, potem pa ko sem se peljal mi je ?ez nekaj ?asa za?ela cukati in crkovati. Takrat mi je mehanik zamenjal filter nafte, ki je bil po njegovih besedah mo?no zapacan...potem je zadeva delovala normalno do sedaj, ko se je spet pojavil mo?en mraz (okoli -10). Gre pa za naslednje, avto v?ge in se normalno peljem kakih 10minut, tako da temperatura motorja ka?e ?e normalno delavno temperaturo in avto mi za?ne crkovati, ko stopim na plin ga za?ne nekaj moriti, ko odpustim plin ne crkne ampak laufa, potem ko spet stopim na plin (pospe?im) pa ga spet za?ne nekaj moriti...kaj bi lahko bilo to?....ne vem ?e ima to zraven kako povezava ampak dokler je avto mrzel in ga pohodim, pa nekaj klenka, nek kovinski zvok, potem ko se avto ogreje pa to skoraj povsem izgine...skratka hvala za vsako va?o pomo?....

 

Men je podobno delal in ugotovitev je bla taka da mi je zmrznila nafta. To se mi je zgodilo pri -3 stopinjah.

Zgleda da je bla ena zlo sllaba kakovost nafte. Zdaj ko je - 10 nimam problemov, dodam pa dodatek med dizel in sicer MEGASEL, ki je odli?en tudi za injektorje :cheers: No ravno zdele so pri nas najni?je temperature v tej zimi pa avto dela bp.

No ja lohk pa tut da je z vstopnim ventilom kaj narobe :whatever:

No skratka men je zlo zlo podobn delal in mi je zmrznla nafta... bo? vidu ?e bo kaj bolje ko se bo malo otoplilo:)

Bo?tjan

Napisano

Men je podobno delal in ugotovitev je bla taka da mi je zmrznila nafta. To se mi je zgodilo pri -3 stopinjah.

Zgleda da je bla ena zlo sllaba kakovost nafte. Zdaj ko je - 10 nimam problemov, dodam pa dodatek med dizel in sicer MEGASEL, ki je odli?en tudi za injektorje :cheers: No ravno zdele so pri nas najni?je temperature v tej zimi pa avto dela bp.

No ja lohk pa tut da je z vstopnim ventilom kaj narobe :whatever:

No skratka men je zlo zlo podobn delal in mi je zmrznla nafta... bo? vidu ?e bo kaj bolje ko se bo malo otoplilo:)

 

Sej to sem hotel povedat.

 

Ventil dela te?ave pri prostem teku in ne med vo?njo, takrat ga lahko ven vzamemo in se bomo ?e vedno peljali.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

TOLE si preberi.

 

Samo tisti del o razbijanju kant izpusti...........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zagotovo je nafta.

?ivim v zelo mrzlih krajih, zato te te?ave poznam. Nafta se mo?no razlikuje od ?rpake do ?rpalke.

Sedaj tankam na lokalni ?rpalki, kjer nafta potrjeno zdr?i do -20.

 

Sem p?a tankal na drugih ?rpalkah kjer pa ni zdr?ala niti do -10.

 

Lp

Napisano

Zagotovo je nafta.

?ivim v zelo mrzlih krajih, zato te te?ave poznam. Nafta se mo?no razlikuje od ?rpake do ?rpalke.

Sedaj tankam na lokalni ?rpalki, kjer nafta potrjeno zdr?i do -20.

 

Sem p?a tankal na drugih ?rpalkah kjer pa ni zdr?ala niti do -10.

 

Lp

 

Priporo?am ti da ob takih ekstremno nizkih temperaturah doda? v rezervar dodatek pa bo? brez skrbi. Drga? pa kakovost goriva zelo niha in ima tut zlo velek vpliv na to. Priporo?am ti ?e neki ,da ob nizkih temperaturah nikol ne sprazne? rezervarja ?ist do konca ampak gre? tankat, ko je ?e v rezervarju recmo ?etrt tanka.

Bo?tjan

Napisano

Pri nas je blo v tej zimi ?e 4x okrog -25.

Lahko vlije? noter kar ho?e? pa ti bo filter ravno tko zabilo. Preizku?eno.

 

Druga?e pa se nafta res razlikuje od po?ilke do po?iljke.

Napisano

Pri nas je blo v tej zimi ?e 4x okrog -25.

Lahko vlije? noter kar ho?e? pa ti bo filter ravno tko zabilo. Preizku?eno.

 

Druga?e pa se nafta res razlikuje od po?ilke do po?iljke.

 

Ni re?eno.Bil tudi na ekstremnih temperaturah na smu?anju in z dodatkom za diesel v?gal iz prve in to vsaki?. :P

Das auto zdraven mene je pa samo preklinjal in verglal v prazno.

 

 

Napisano

Ni re?eno.Bil tudi na ekstremnih temperaturah na smu?anju in z dodatkom za diesel v?gal iz prve in to vsaki?. :P

Das auto zdraven mene je pa samo preklinjal in verglal v prazno.

 

klasika. nafta je zmrznla. men je tut, pol sm ?u pa na agip pa jim je glih takrat zmankal aditiva.
Napisano

...no, sedaj sem dobil avto iz servisa in napaka, zaradi katere mi je avto cukal naj bi bila visokotla?na ?rpalka (BOSCH PUMPA). ?lo je za to, da je mehanik ugoovil, da niha pritisk v visokotla?ni ?rpalki za 150BAR. Pumpa je ?la k Ar?onu na servis in tam so popravili nek povratni ventil....

 

...zdaj zadeva deluje normalno...upam, da bo tko tudi v bodo?e :)

Napisano

Si mogo?e pred cukanjem mogo?e opazil kak?ne glasove iz ma?ine pri dolo?enih obratih (npr. 2500)? So ti dali novo pumpo ali obnovljeno? Kak?n je bil pa stro?ek? Hvala

Napisano

...no, sedaj sem dobil avto iz servisa in napaka, zaradi katere mi je avto cukal naj bi bila visokotla?na ?rpalka (BOSCH PUMPA). ?lo je za to, da je mehanik ugoovil, da niha pritisk v visokotla?ni ?rpalki za 150BAR. Pumpa je ?la k Ar?onu na servis in tam so popravili nek povratni ventil....

 

...zdaj zadeva deluje normalno...upam, da bo tko tudi v bodo?e :)

 

 

Na katerem servisu si bil?

Napisano

Si mogo?e pred cukanjem mogo?e opazil kak?ne glasove iz ma?ine pri dolo?enih obratih (npr. 2500)? So ti dali novo pumpo ali obnovljeno? Kak?n je bil pa stro?ek? Hvala

 

ne, nobenih ?usnih zvokov pri 2500obratih. So pa bili ?udni zvoki zdanje ?ase kakih za?etnih 15 minut, ko je nekaj klenkalo, ko sem pohodil ventil...tak kovinski zvok....sedaj ko je zadeva popravljena tega zvoka ni ve?...mehanik mi je reklel, da bi bil ta zvok lahko batki v dizah, ker so imeli premalo pritiska, ker pumpa ni delala pravilno in so ropotapli, dokler se ni zadeva ogrela...

 

...pumpo so obnovili oziroma popravili tisti povratni ventil v njej, cena popravila pumpe je bila okoli 300EUR...

Napisano

Si mogo?e pred cukanjem mogo?e opazil kak?ne glasove iz ma?ine pri dolo?enih obratih (npr. 2500)? So ti dali novo pumpo ali obnovljeno? Kak?n je bil pa stro?ek? Hvala

 

Tisto ropotanje je vakumska pumpa za servo od zavor, ni panike teraj dalje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Prva minuta ali dve vožnje zjutraj, povprečje: 😃
    • Kaj je ironija? Ko je punca kurba, a po horoskopu je pa devica...
    • V naravi moje žene je, da se strašno rada izobražuje. Zlasti zdravstveno. Odkar doktor romani izhajajo bolj poredko, prebira in posluša vsa zdravstvena in prehrambna navodila po naših občilih. Žal se po njih tudi ravna. Že dolgo je tega, kar smo v naši kuhinji odpovedali gostoljubje svinjski masti in kmalu zatem tudi izdelkom iz drobovine - zaradi vsebovanega holesterola. Zbogom, paštetice, krvavičke, pečeničke, slastna ocvrta slanina ter podobne dobrote. Potem je žena prebrala, da testenine redijo. Ker nesreča nikoli ne pride sama, je neki lump v ženski reviji pisal, da so paradižniki vir rakastih obolenj. Zdaj so iz naše mize izginili špageti a la karbonara, makaroni s paradižnikovo omako in še in še podobnih dobrot. Ko je neka baraba na televiziji očrnila še olje, češ da je to počasi delujoči strup, smo presedlali na margarino. Toda ali ni vrag, da je nekdo v nekem članku ostro nastopil tudi proti slednji, ker da po škodljivosti ne zaostaja za oljem. Zdaj pražimo čebulo v vreli vodi. Uživanje jajc nam je zagrenil neki strokovnjak v tedniku, celo sol je pri kuhi domala prepovedal. Žena je z jedilnika sladostrastno črtala jajca, v mehko in v trdo kuhana, na oko in sploh. Solimo nič več, v silni želji po soli včasih ližem belo oblogo s cvetličnih lončkov. Pred mesecem je prek televizije neko vegetarijansko babše prepričalo ženo, da so vse oblike mesa v prehrani greh proti telesu in da so edina res zdrava hrana korenje, repa, zelje, solata in neškropljena jabolka. Sočasno je neki tip po radiu znanstveno razlagal, da so povrtnine dvorezen nož, da je njihova uporaba znanstveno vprašljiva, še zlasti če so uspevale na prsti, gnojeni z živalskim gnojem ali z umetnimi gnojili. Zdaj so nam ostali še med, mleko in kruh. Vendar so nam v tedniku kaj kmalu dali vedeti, da med povzroča sladkorno bolezen, mleko da bojda lahko kruto poškoduje vranico, kruh pa da deluje podobno kot testenine. V silni prehrambni stiski se je žena s hčerjo zatekla h kamiličnemu čaju, k ovsenim kosmičem in na vodi kuhanemu rižu, jaz pa k pivu in krompirju v oblicah. A se je že čez nekaj dni našel neki sadist, trdeč, da pivo povzroča protin, v krompirju pa da so odkrili nekatere strupene snovi, ki lahko usodno poškodujejo prostato. Za nekaj časa sem presedlal na vino in otrobe; ker pa vino uničuje jetra in ker ovseni kosmiči in otrobi po teoriji nekega zlikovca, objavljeni v dnevniku, zavirajo normalno delovanje hipofize, ne vemo več, kako in kaj. Žena ima zdaj 35 kilogramov, hči kakšen kilogram več, sumiva, da nama občasno pobegne na kakšno zastrupljanje s pico, jaz pa sem vedno bolj podoben pokojnemu faraonu Ramzesu, potem ko so njegove ostanke zdravili v Parizu... Verna soseda je v bojazni pred našim pogubljenjem poklicala duhovnika, ta je z ministrantom prizvončkljal in nas je hotel dati v poslednje olje. Žena je z zadnjimi močmi zatulila: - "Tega pa ne!" Nekje je brala, da je poslednje olje navadno rastlinsko olje in zato smrt za organizem. Tako zdaj brez napotnice za prvi razred v onstranstvu čakamo izlakoteni, mumificirani, toda zdravi, za odhod iz tega prehrambnega svinjaka...
    • Smo se pa tukaj v službi danes kar smejali. Glavni zvezdi pa dva stroja: BTjc in John Deere. No, v bistvu njuna lastnika...   Gleda sodelavec BTjca, pa se obrne k meni, da če bi mu lahko traktor pripeljal domov, ker da se je ravno za enega rabljenega John Deera dogovoril, pa bi ga šli jutri iskat.   Vsi sodelavci vključno z menoj smo se začeli smejat češ dober štos, BTjc bo na prikolici John Deera vozil, ja. Potem ugotovimo, da mož čisto resno misli. Pa ga vprašam, kje bomo dobili tako prikolico, da bo šel John Deere gor. Možakar pa mrtvo hladno, da kar na navadno prikolico. Vsi spet v smeh, on pa čisto resen. Pa ga vprašam, da kolikokrat bi pa šli po tega John Deera, preden bi ga z BTjcem in prikolico pripeljali domov. On me gleda kot tele in čez nekaj časa se začne smejati. Pa mi razloži, da John Deere X167 tehta 230 kg - v bistvu je "vrtni" traktor...   Ja, kaj, sm kmet an s hribu doma, an John Deere je beštja, k jma nrmnj 6,8 litrski šest-valjni turbo dizel z 175 konji...
    • Kater set moment ključev priporočate? Rad bi take male, da lahko vijačim okrog motorja, pa potem tut klasiko do 200Nm, za kakšne felge zategnit
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.