Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

imam Mazdo 6 2.0 136K in seveda problem. Ko je bil decembra mraz okoli -15 mi je mazda zjutraj sicer normalno u?gala, potem pa ko sem se peljal mi je ?ez nekaj ?asa za?ela cukati in crkovati. Takrat mi je mehanik zamenjal filter nafte, ki je bil po njegovih besedah mo?no zapacan...potem je zadeva delovala normalno do sedaj, ko se je spet pojavil mo?en mraz (okoli -10). Gre pa za naslednje, avto v?ge in se normalno peljem kakih 10minut, tako da temperatura motorja ka?e ?e normalno delavno temperaturo in avto mi za?ne crkovati, ko stopim na plin ga za?ne nekaj moriti, ko odpustim plin ne crkne ampak laufa, potem ko spet stopim na plin (pospe?im) pa ga spet za?ne nekaj moriti...kaj bi lahko bilo to?....ne vem ?e ima to zraven kako povezava ampak dokler je avto mrzel in ga pohodim, pa nekaj klenka, nek kovinski zvok, potem ko se avto ogreje pa to skoraj povsem izgine...skratka hvala za vsako va?o pomo?....

Napisano
TOLE si preberi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

imam Mazdo 6 2.0 136K in seveda problem. Ko je bil decembra mraz okoli -15 mi je mazda zjutraj sicer normalno u?gala, potem pa ko sem se peljal mi je ?ez nekaj ?asa za?ela cukati in crkovati. Takrat mi je mehanik zamenjal filter nafte, ki je bil po njegovih besedah mo?no zapacan...potem je zadeva delovala normalno do sedaj, ko se je spet pojavil mo?en mraz (okoli -10). Gre pa za naslednje, avto v?ge in se normalno peljem kakih 10minut, tako da temperatura motorja ka?e ?e normalno delavno temperaturo in avto mi za?ne crkovati, ko stopim na plin ga za?ne nekaj moriti, ko odpustim plin ne crkne ampak laufa, potem ko spet stopim na plin (pospe?im) pa ga spet za?ne nekaj moriti...kaj bi lahko bilo to?....ne vem ?e ima to zraven kako povezava ampak dokler je avto mrzel in ga pohodim, pa nekaj klenka, nek kovinski zvok, potem ko se avto ogreje pa to skoraj povsem izgine...skratka hvala za vsako va?o pomo?....

 

Men je podobno delal in ugotovitev je bla taka da mi je zmrznila nafta. To se mi je zgodilo pri -3 stopinjah.

Zgleda da je bla ena zlo sllaba kakovost nafte. Zdaj ko je - 10 nimam problemov, dodam pa dodatek med dizel in sicer MEGASEL, ki je odli?en tudi za injektorje :cheers: No ravno zdele so pri nas najni?je temperature v tej zimi pa avto dela bp.

No ja lohk pa tut da je z vstopnim ventilom kaj narobe :whatever:

No skratka men je zlo zlo podobn delal in mi je zmrznla nafta... bo? vidu ?e bo kaj bolje ko se bo malo otoplilo:)

Bo?tjan

Napisano

Men je podobno delal in ugotovitev je bla taka da mi je zmrznila nafta. To se mi je zgodilo pri -3 stopinjah.

Zgleda da je bla ena zlo sllaba kakovost nafte. Zdaj ko je - 10 nimam problemov, dodam pa dodatek med dizel in sicer MEGASEL, ki je odli?en tudi za injektorje :cheers: No ravno zdele so pri nas najni?je temperature v tej zimi pa avto dela bp.

No ja lohk pa tut da je z vstopnim ventilom kaj narobe :whatever:

No skratka men je zlo zlo podobn delal in mi je zmrznla nafta... bo? vidu ?e bo kaj bolje ko se bo malo otoplilo:)

 

Sej to sem hotel povedat.

 

Ventil dela te?ave pri prostem teku in ne med vo?njo, takrat ga lahko ven vzamemo in se bomo ?e vedno peljali.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

TOLE si preberi.

 

Samo tisti del o razbijanju kant izpusti...........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zagotovo je nafta.

?ivim v zelo mrzlih krajih, zato te te?ave poznam. Nafta se mo?no razlikuje od ?rpake do ?rpalke.

Sedaj tankam na lokalni ?rpalki, kjer nafta potrjeno zdr?i do -20.

 

Sem p?a tankal na drugih ?rpalkah kjer pa ni zdr?ala niti do -10.

 

Lp

Napisano

Zagotovo je nafta.

?ivim v zelo mrzlih krajih, zato te te?ave poznam. Nafta se mo?no razlikuje od ?rpake do ?rpalke.

Sedaj tankam na lokalni ?rpalki, kjer nafta potrjeno zdr?i do -20.

 

Sem p?a tankal na drugih ?rpalkah kjer pa ni zdr?ala niti do -10.

 

Lp

 

Priporo?am ti da ob takih ekstremno nizkih temperaturah doda? v rezervar dodatek pa bo? brez skrbi. Drga? pa kakovost goriva zelo niha in ima tut zlo velek vpliv na to. Priporo?am ti ?e neki ,da ob nizkih temperaturah nikol ne sprazne? rezervarja ?ist do konca ampak gre? tankat, ko je ?e v rezervarju recmo ?etrt tanka.

Bo?tjan

Napisano

Pri nas je blo v tej zimi ?e 4x okrog -25.

Lahko vlije? noter kar ho?e? pa ti bo filter ravno tko zabilo. Preizku?eno.

 

Druga?e pa se nafta res razlikuje od po?ilke do po?iljke.

Napisano

Pri nas je blo v tej zimi ?e 4x okrog -25.

Lahko vlije? noter kar ho?e? pa ti bo filter ravno tko zabilo. Preizku?eno.

 

Druga?e pa se nafta res razlikuje od po?ilke do po?iljke.

 

Ni re?eno.Bil tudi na ekstremnih temperaturah na smu?anju in z dodatkom za diesel v?gal iz prve in to vsaki?. :P

Das auto zdraven mene je pa samo preklinjal in verglal v prazno.

 

 

Napisano

Ni re?eno.Bil tudi na ekstremnih temperaturah na smu?anju in z dodatkom za diesel v?gal iz prve in to vsaki?. :P

Das auto zdraven mene je pa samo preklinjal in verglal v prazno.

 

klasika. nafta je zmrznla. men je tut, pol sm ?u pa na agip pa jim je glih takrat zmankal aditiva.
Napisano

...no, sedaj sem dobil avto iz servisa in napaka, zaradi katere mi je avto cukal naj bi bila visokotla?na ?rpalka (BOSCH PUMPA). ?lo je za to, da je mehanik ugoovil, da niha pritisk v visokotla?ni ?rpalki za 150BAR. Pumpa je ?la k Ar?onu na servis in tam so popravili nek povratni ventil....

 

...zdaj zadeva deluje normalno...upam, da bo tko tudi v bodo?e :)

Napisano

Si mogo?e pred cukanjem mogo?e opazil kak?ne glasove iz ma?ine pri dolo?enih obratih (npr. 2500)? So ti dali novo pumpo ali obnovljeno? Kak?n je bil pa stro?ek? Hvala

Napisano

...no, sedaj sem dobil avto iz servisa in napaka, zaradi katere mi je avto cukal naj bi bila visokotla?na ?rpalka (BOSCH PUMPA). ?lo je za to, da je mehanik ugoovil, da niha pritisk v visokotla?ni ?rpalki za 150BAR. Pumpa je ?la k Ar?onu na servis in tam so popravili nek povratni ventil....

 

...zdaj zadeva deluje normalno...upam, da bo tko tudi v bodo?e :)

 

 

Na katerem servisu si bil?

Napisano

Si mogo?e pred cukanjem mogo?e opazil kak?ne glasove iz ma?ine pri dolo?enih obratih (npr. 2500)? So ti dali novo pumpo ali obnovljeno? Kak?n je bil pa stro?ek? Hvala

 

ne, nobenih ?usnih zvokov pri 2500obratih. So pa bili ?udni zvoki zdanje ?ase kakih za?etnih 15 minut, ko je nekaj klenkalo, ko sem pohodil ventil...tak kovinski zvok....sedaj ko je zadeva popravljena tega zvoka ni ve?...mehanik mi je reklel, da bi bil ta zvok lahko batki v dizah, ker so imeli premalo pritiska, ker pumpa ni delala pravilno in so ropotapli, dokler se ni zadeva ogrela...

 

...pumpo so obnovili oziroma popravili tisti povratni ventil v njej, cena popravila pumpe je bila okoli 300EUR...

Napisano

Si mogo?e pred cukanjem mogo?e opazil kak?ne glasove iz ma?ine pri dolo?enih obratih (npr. 2500)? So ti dali novo pumpo ali obnovljeno? Kak?n je bil pa stro?ek? Hvala

 

Tisto ropotanje je vakumska pumpa za servo od zavor, ni panike teraj dalje.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.