Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni,

 

Zadnje ?ase se na moji 6-tki pojavljajo ?udni simptomi.

 

Ko pridem v kri?i??e in dam iz brzine, po?asi zaviram in takrat se mi vklaplja ABS.

(to se dogaja pri hitrosti 10-20km/h in brez obratov)

 

 

?e imam v brzini se to ne dogaja, tud med vo?njo je vse vredu.

 

A je kaj z servom narobe?

 

Lp,

Igor

Napisano
  je igorml napisal:

Pozdravljeni,

 

Zadnje ?ase se na moji 6-tki pojavljajo ?udni simptomi.

 

Ko pridem v kri?i??e in dam iz brzine, po?asi zaviram in takrat se mi vklaplja ABS.

(to se dogaja pri hitrosti 10-20km/h in brez obratov)

?e imam v brzini se to ne dogaja, tud med vo?njo je vse vredu.

 

A je kaj z servom narobe?

 

Lp,

Igor

 

Gume in podlaga ti nagajata, vse ostalo je ok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mogo?e nima veze s temle, ampak sam sem zadnji? opazil nekaj zanimivega. Ko sem v?gal avto, sem mogo?e trenutek prehitro spustil klju? in je avto skoraj vgasnil. No potem je sko?il na normalne obrate, se je pa pri tem pri?gala lu?ka za ABS in je gorela kako sekundo mogo?e dve. Stric mehanik, je mo?no da je to povezano s kak?nimi prenizkimi obrati?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
  je x-layer napisal:

Mogo?e nima veze s temle, ampak sam sem zadnji? opazil nekaj zanimivega. Ko sem v?gal avto, sem mogo?e trenutek prehitro spustil klju? in je avto skoraj vgasnil. No potem je sko?il na normalne obrate, se je pa pri tem pri?gala lu?ka za ABS in je gorela kako sekundo mogo?e dve. Stric mehanik, je mo?no da je to povezano s kak?nimi prenizkimi obrati?

 

To je povezano z elektriko, ?e je prenizka napetost ne dela ABS in niti DSC, zato se v?asih naredi da ene ali pa druga lu?ka ostane kako sekundo pri?gana potem pa ugasne.

 

ABS se zna hitreje vklapljat tudi zaradi preve? razli?no obrabljenih gum.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ABS dela tud v leru...:) ?E mnogo hitreje, ker ne bremza ma?ina

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

No danes je pa 6-tka dosegla vrhunec.

Pred kri?i??em mi je ABS neprestano delal in kar naenkrat se pri?gejo ?u?ke za ABS, DSC OFF in avto z vijugastimi ?rtami).

Ko avto ponovno v?gem se mi lu?ke zbri?ejo in pri po?asnem zaviranju pri?gejo, ampak pa ne vedno.

 

No kaj pa sedaj?

Napisano
  je igorml napisal:

No danes je pa 6-tka dosegla vrhunec.

Pred kri?i??em mi je ABS neprestano delal in kar naenkrat se pri?gejo ?u?ke za ABS, DSC OFF in avto z vijugastimi ?rtami).

Ko avto ponovno v?gem se mi lu?ke zbri?ejo in pri po?asnem zaviranju pri?gejo, ampak pa ne vedno.

 

No kaj pa sedaj?

 

Zdej pa najd en suh del ceste in POHODI bremzo na full pri 80-100 na uro, pa pazi da te kak od odzadaj ne "pojaha", pa poro?aj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Sploh ni bil problem med vo?njo ampak samo pri zelo po?asni vo?nji v kri?i??ih.

 

Pi?em pa v pretekliku, ker sem odkril napako.

 

Zadnji senzor za ABS je imel nalimane ene kovinske dele pa ogromno svinarije in ga je o?itno to motilo.

 

Zej pa ni ve? te?av.

 

Lp

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Hvala bom kontaktiral. Modul je že najden ampak tale ključavnica za volan je pa velik problem. 
    • Tudi na mojem x 186 motorju se ne čuti zagona. Najbrž je to na x 186 najbolje narejeno. 
    • Ta tema je totalna subjektivna debata, ne pričakuj tukaj nekih resnih razlag   Vsekakor kot laiku ti najlažje razložim tako: zaganjač je štarter in poskrbi, da ko obrneš ključ, z elektro motorčkom zažene glavni motor v vozilu..torej specifično za Mazdo: ko avto "vergla" ob pritisku na start gumb, takrat dela zaganjač - več si preberi na https://www.silux.si/avto-moto-novice/418/kaj-je-zaganjac-in-kako-deluje     Potem pa imaš okoli motorja mikrojermen, ki s tem ko laufa, dovaja silo ostalim komponentam, npr kompresor klime ali altenatorju   Altenator pa s pomočjo obratov mikro jermena (in te sile) generira elektriko, s čimer polni baterijo/akumulator   Ko se aktivira start/stop sistem in motor ne laufa, ne laufa niti mikrojermen, kar pomeni da kompresor klime ne stiska plina in ne hladi... prav tako ne laufa altenator, kar pomeni da se glavna baterija ne polne, se pa takrat elektrika za napajanje komponent v vozilu porablja iz ločenega kondenzatorja/baterije (odvisno kateri Mazdin motor imaš)   Da se zažene start/stop, morajo biti izpolnjeni trije pogoji - motor mora biti ravno prav topel (ne mrzel in ne prevroč), klima nesme laufat na polno in zdravje baterija/akumulatorja mora bit nad nekim procentom   Če se pripelješ poln gas po AC in ustaviš na semaforju na izvozu, bo avto še ene 10 sekund laufal, predno bo vklopil start/stop..ravno zato da malo shladi motor... sicer pa je to res robna meja, v resnici če bi tak avto takoj ugasnil, bi hitro slišal ventilator na hladilniku, ki bi se po zaklepu vozila že takoj aktiviral, da shladi motor.... tako da stvari so narejene dobro, ni pa to narejeno optimalno (za pravo hlajenje motorja je dobro, da olje še malo pokroži skozi njega in odvede ustrezen višek toplote poleg hladilne količine   Tako na kratko, in to je edina in prava resnica glede start/stopa v Mazdah, ne glede na to, kaj drugi bluzijo        
    • Tale iStop ima en kup pogojev, da se vklopi oz. bolj pravilno rečeno, da izklopi motor. Malo si v priročnikih preberite. Če je turbina v avtu je smrt recimo, ko pripelješ na izvoz iz avtoceste in tam počakaš za vstop na navadno cesto. Tam je sigurno sranje, če se motor izklopi, ko je še par sekund prej delal na obratih. Sigurno so pa zaganjači tudi dimenzionirani večji in vse ostalo kar pride zraven, saj je v teh primerih zagonov motorja veliko več kot včasih. Zelo jim pomaga pozicija batov, kot je omenil Boss, ni pa to vse.  
    • Jaz sem šel kar kmalu na en makadam furat, in se je sigurno dobro zaprašilo na tisto olje. Kot sem razumel, je to neka osnova vsega. Da se naredi zaščitni film na podvozju. Tudi razne bolj obstojne mase po drugih postopkih se zasušijo šele ko jih zaprašiš z vožnjo. Podvozja se pa ne sme prati, ko je enkrat tole gor, ker samo škodo delaš, še posebej s kakšnimi čistili.   Edina negativna stran je zaenkrat to, da iz vseh pragov teče to olje in se šele zdaj počasi umirja. Saj ne da direktno teče, samo skozi je neka umazanija prisotna, ker se steka iz notranjih delov karoserije ven. Enkrat sem ga že opral vmes, pa ga bom moral še enkrat. Pa iz zadnjih vrat tudi, je bilo vse mastno spodaj na odbijaču pred vstopom v prtljažnik. Zdaj je počasi malo bolje. Ne vem kako bi bilo, če bi imel tlakovce doma. Bi bili sami fleki gor, ki pa nimam pojma kako so dolgoročno obstojni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.