Skoči na vsebino

OI 2010


eye

Priporočeno sporočilo

zarad mene se alhko tud prestav tema kam drugam...

 

 

bi pa se eno zanimivost povedu da je bilo receno da ja ta nesrecnik "sam kriv" da je naredil napak ... OK vse lepo in prav ampak Ali je tud sam kriv da tam ni blo "varnostnih blazin" .. take stvari me tok ujezijo prelaganje krivde na "nedolzne" fak fak fak .. (se dobr da niso izjavl da je vedu kaj ga caka :S)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zarad mene se alhko tud prestav tema kam drugam...

bi pa se eno zanimivost povedu da je bilo receno da ja ta nesrecnik "sam kriv" da je naredil napak ... OK vse lepo in prav ampak Ali je tud sam kriv da tam ni blo "varnostnih blazin" .. take stvari me tok ujezijo prelaganje krivde na "nedolzne" fak fak fak .. (se dobr da niso izjavl da je vedu kaj ga caka :S)

 

Sej so rekli, da naj bi kao slutil to, ker je klical o?eta pa rekel, da se boji tekmovat, ?e posebno se pa boji enega ovinka... :(

Mogo?e je res njegova krivda za padec, samo vsekakor pa ni njegova krivda, da je pri tem umrl. Sploh ne vem, kako imajo lahko za ovinkom samo ?tange postavljene in nobene pregrade, ki bi prepre?ila mo?en izlet s steze.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pomoje bi pa na takih nevarnih (potencialno izletnih) mestih lahko naredil kar zaprt tunel, pa mu pol zihr neb blo tok hudo kokr tkole! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res vse ?estitke za tak?en ranjenski podvig! :bravo:

 

Ostaja pa jasno totalno grenak priokus - OI so na vsakih 4 leta, na naslednjih je ve? ne bo, kar pomen da ji je tale fakin nezavarovana proga vzela ZLATO!!! :angry2:<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ma te letov?nje OI so cele nezavarovane :whatever:

 

Glavni delegat tekme - slovenec....Uro? (Medvo??an, sosed glavni za teke v SLO)..... :whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kanad?ani so si s temi igrami naredili eno samo sramoto in upam, da na koncu ne bomo sli?ali tisto ponarodelo o najbolj?ih igrah doslej, ker to definitivno niso.

 

pa ?e samo na?tejem nekaj napak, ki so celo stale ?ivljenja

 

- smrt Gruzijca zaradi neustrezno zavarovane sanka?ke proge

- klavnica na ?enskem smuku, kjer so padale tudi najbolj izku?ene tekmovalke

- zmeda na biatlonu pri zasledovalnem teku tako ?ensk kot mo?kih

- nezavarovani del proge, kjer je na teku padla Petra

 

V glavnem, mislim, da je naloga Petre in njenega odvetnika, da lepo to?i organizatorje saj so zaradi neustrezno zavarovane proge ?le po gobe sanje o zlati medalji in verjetno ?e katere na teh ZOI, da ne govorim, da je ?la verjetno tudi sezona svetovnega pokala po gobe in osvojitev velikega kristalnega globusa. Pa ?e finan?ni minus saj ne bo mogla nastopiti na teh tekmah, kjer bi kar nekaj zaslu?ila.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah tole, ko pomislm da bi mel zanesljivo zlato, ?e bi bla normalno pokretna, me tko razpizdi, k zmaja! :hudicek::angry2:

 

Pa tut k sta se spu??ala oba Andreja na smuku, ?e posebej ko je ?porn odstopu, sm klev k merjasec (pomoje sm biu bl ?iv?n kokr on osebno)! <_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moji sodelavki debatirata, da je ena od njiju govorla z nekim "bio maherjem", ki je reku, da je bla PM pod neko ?rno magijo in to ?e ve? let. <_<

 

Mah smole ma res obilo ta ?enska, sicer pa sem bolj kot ne skepti?en glede njunga razmi?ljanja, mo?no pa je itak vse, dolo?en folk je hudobn k svina, pa nekateri tut razpolagajo z dolo?enimi (negativnimi) sposobnostimi! :blush::hudicek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Huhu, u?er je biu ?e en uspe?n dan, spet srebro, za dans se napoveduje zlato, me prov zanima, kaj vi pravte? :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bo, vraga! :harhar:

 

Razn ?e se je total zdej "odklopla" in bo res razturila sceno, ker sicer pa ni lih slalomistka (vsaj do Pohorja ni bla)! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.