Skoči na vsebino

Lexus IS200

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Glede na to, da v Sloveniji ni foruma za Lexus vozila (ali pa ga samo ne najdem ...) in da nikjer ne najdem podatkov o porabi modela IS200 (2.0 V6 155KM) razen "tovarni?kih podatkov", me zanima ?e ma kdo na forumu ta avto oz. pozna koga ki ga ima.

 

Meni se zdi za avtomobil ki ma tak?en motor, pretirana poraba 10l/100km, kot jo navajajo ...

 

Avtomobil ima 6 prestav, in mislim da na relacjah, sploh AC ne bi smel imet ve? kot 8l/100km.

 

Torej, kakr?nekoli koristne informacije so dobrodo?le.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Ga je imel ali ga pa ?e ima en znanec in je res poraba tam okoli 10L. Po?re?en mali stroj?ek, mislim pa da ima 5 valjev, nisem pa 100%

 

Men se zdi res grozna poraba .. Napram, :rolleyes: recimo accordu ki ima sicer 4 cilindre in isto 2.0 in 155KM ...

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Men se zdi res grozna poraba .. Napram, :rolleyes: recimo accordu ki ima sicer 4 cilindre in isto 2.0 in 155KM ...

 

mah,to je vendar nad-premium znamka. :P mislim,da lastniki ne gledajo toliko na porabo.

Bi ga pa imel takoj-ampak navornika seveda. ;)

 

 

Napisano

Ampak meni je pa zadnji del tako ri?ast da je joj, kdo je podpisal okrogle luci na kvadratne stranske in zapolnjenem prtljaznem podaljsku?????????????????????????

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

 

Meni se zdi za avtomobil ki ma tak?en motor, pretirana poraba 10l/100km, kot jo navajajo ...

 

 

Ne vem zakaj ti je tolk ?udno saj ma avto 1600kg gole te?e, pa zadnji pogon in izgube v prenosu mo?i.

 

Ta motor je za tako te?e malce ?vohoten zato ga je treba bolj prtisnt za ?eljeni rezultat to pa pomeni, da te?e notri.

 

Ob normalnih pogojih vo?nje bo te?ko ?lo pod 9 litrov, kr verjemi :(

33112_1.png

Napisano

:ne vem:

Objavljena slika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Men se zdi res grozna poraba .. Napram, :rolleyes: recimo accordu ki ima sicer 4 cilindre in isto 2.0 in 155KM ...

 

250kg te?ji od accorda - nekje se pa? pozna ta te?a, ?al pri porabi ?e najbolj

33112_1.png

Napisano

Una frendica k ima Skylinea ga je imela. Zdaj ga ima njena mami. In avto nima V6 niti nima 5 cilindov ampak linijsko 6. Narejen za "eko" standarde in niti pod razno za neke perfomanse. :whatever: ?alostno je, da ima JDM verzija inline 4 cilindre 2.0 ter 210 konjev ter bistveno bolj?e perfomanse. Celo bolj?e kot IS300, ki ima inline-6 3.0 iz Supre ter 215 konjev pa bistveno ve?jo te?o.

 

I??i: Altezza RS200 :zvizga:

 

 

Aja in Boss, avto ima cca 1400kg kolikor vem. ne vem kje si ti na?el ?e 200kg, saj ni nem?ki tank? :rolleyes:

Napisano

Aja in Boss, avto ima cca 1400kg kolikor vem. ne vem kje si ti na?el ?e 200kg, saj ni nem?ki tank? :rolleyes:

 

Pa res- sem ta novga IS-a gledal, ki ima te?o okrog 1600kg. Pol je pa sploh ?uden, da je poraba tolk visoka :whatever:

33112_1.png

Napisano

Pa res- sem ta novga IS-a gledal, ki ima te?o okrog 1600kg. Pol je pa sploh ?uden, da je poraba tolk visoka :whatever:

 

Saj to meni ni jasno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF?!

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

?e ?e izbira? med tem modeloma, ti vseen bolj priporo?am hondo (?eprav je rivalska firma). Glede an to da si ?e imel civic-a pozna? prednosti in slabosti hond...Ali pa import kakega jap. modela :D .

Henri Toivonen+Lancia delta S4=Dream team

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.