Skoči na vsebino

MX-5 tuning


Symon

Priporočeno sporočilo

Tale znamka je ?e lep ?as znana med Peugeotovci (kolektorji) Zdaj sem pa po naklu?ju opazil, da delajo tudi kolektorje in celoten sistem za MX-5

?235.00

"Roestvrij staal (INOX T304) spruitstuk voor MAZDA MX5 10 jaar garantie" ?zmeden?B)

Objavljena slika

 

RVS DUBBELE SPORTUITLAAT MAZDA MX5 1.6 NA ?335.00

(pa sem prepri?an, da bi pasalo tudi na kak?no drugo ne le 1,6)

Objavljena slika

 

Poleg tega imajo tudi coiloverje za MX-5 za 318?. Kolikor gledam imajo BMWja?i in VWjevci po svetu zelo dobre izku?nje (sem iskal ocene ostalih ljudi ker so zdajle na trg dali coiloverje za Cliota, ki jih imam sicer ?e doma). Ve?ina re?e "za tak denar bodo spustili, so za en k***c itd" ampak v resnici je pa tako, da so vsi manj znani coiloverji med 200 in 500? narejeni po istem kopitu ali pa celo v isti firmi tako, da je razlika samo v na?ih denarnicah... In vsi, ki jih imajo pravijo, da so primerljivi ali bolj?i kot FK ali V-MAXX. Poleg tega imajo 2 leti garancije ter T?V kar tudi ni kar tako, za spremembo od ostalih v tem cenovnem rangu. ?e pa po dveh letih spustijo pa pljune? ?e 200?, jih da? obnoviti in str?ati/zmeh?ati popolnoma po svoji ?elji pri kakemu Amortizerju nakar dobi? itak njegovo garancijo, po vi?ini nastavljive amortizerje s trdoto kakr?no si si ?elel.

 

Objavljena slika

 

 

?e bom pa ?e kak?en ugoden in zanimiv kos za MX-5 na?el pa objavim tu. B) Enej ti pa pejt ?raufat. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...
  • 1 mesec kasneje...

Zdravo !

.......sem bil malo odsoten, pa z zamudo dodajam

?e tole, ?e je spolh ?e aktualno:

Meni je za 1,6 NA komplet "super" rore naredil deVito.

Kolektor je na slikci.

?al pa NI homologacije !

 

Kaka pa je cena pri DeVitu?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

kdo pa se bo zapi?il glih v kolektorje :P

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja saj kolektorji pa res ne rabijo biti homologirani saj ni nobene ?tevilke gor. Va?ni so katalizator in lonci.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A misliš udarni vijačnik ali vrtalnik.   Drugače pri Metabu velja: L/Li-hobi uporaba LT-že za domače entuziaste in profesionalce,obrtnike LTX-obrt in industrija...in za takšnje usekane kot sem jaz.   Še razlaga kratic pri vrtalnikih...in tudi drugem orodju...sicer na prvi pogled izgleda zelo komplicirano,a je ravno nasprotno. Prva kratica zmeraj pomeni vrsta orodja: BS-bohrschrauber SB-schlagbohrer KS-kreissege...itd   Drua kratica-številka-pomeni napetilost akumulatorja/orodja pri batwrijskih orodjih...   Zactem pa pride lahko ena ali več kratic: BL-brushless Q-quick (hitro snemljiva glava) i-t.i. impuls funkcija-super za odvijačenje vijakov z poškodovanim nastavkom na glavi vijaka,za začetek vrtanja brez točkanja v okrogle cevi in ostalo kovino ter keramiko (za predrtje glazure) brez da ti sveder pobegne. Super je tudi za zarustane vijake...a pazljivo,ker se le ti kljub temu radi odlomijo. SE-Special Edition (black)   Ne smeš pa gledati mojega starega LT-ja,ki se praktično ne razlikuje od takratnega LTXa...takrat je bil LTX identičen z razliko pri motorju...mislim da je tam bil 4- polni motor...veliko močnejši.   Tudi aktualni LT vrtalniki nimajo impuls funkcije,nimajo kovinski vrat z ohišjem menjalnika (LT vseeno znotraj ima kovinsko ohišje menjalnika,vratu pa nima), in tudi. dve LED lučku,elektronska omejitev navora,zaščitna "antikickback" funkcija so rezervirani le za LTX.   Seveda pa se vse pri denarju ustavi...če vse to daš "na kup" in pretehtaš šele vidiš kakšna killer mašina za cvenk je tisti moj tazadnji LTX,k si napisal "za prste pilizati"...tobje razlog,za kaj sem vseeno "čapnil" najprej LTXa,in šele sedaj LTja😁. In sedaj je mogoče malce bolj jasno,za kaj mi je prastari LT tako pri srcu,da mi ni žal cvenka,samo da ne škripne...elekteonski navor,impuls,aluminija k dreka,in še perfektni stroj za levorokega uporabnika...   Zunal so dobri Baumarkteu.de,Lefeld,Gotools,Rubart...pri vseh teh sem že kupoval in vsi so OK...pač samo razlika,kaj imajo,in kaj ne,in seveda PTT Baumarkteu in Rubart imata super PTT ostali slabše...preračunaj. Drugače pa pri nas...odvisno kaj iščeš-Vsegrad in Povše sta zakon.   Če imaš še kako vprašanje-ni problem😉
    • Z družbo najeli luštno hiško za wikend, na planini Dol.
    • Najvišji navor 400 Nm Najv. navor rahljanja 620 Nm   Sem imel kar prav z 400 odvijanja 😉
    • @skritikrt sem prebral na strani 5. To temo sledim bolj občasno, tako da sem vijačnik spregledal.   Eno vprašanje še, razlika med LTX in LT? Razen navora....     Trenutno ne mika bolj ta odvijačnik za 220€. Baterijo mi šenkajo in kupim še samo polnilec. Sploh če je še nemec in naslednik ni več. Povše ga ima najceneje. Morem malo nemce pogledat. Maš ti kakàna priporočila kje gori vzet?
    • Včeraj sem slučajno odkril, da je v Izoli benzinska od Shell-a. In ni na hitri cesti. 😊 Tako, da bom od sedaj naprej samo še tukaj tankal in to vedno le  "poceni" goriva od Golobjaka. 😉 Danes sem do Bologne že lahko občutil, kako dober je njihov benzin.   
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.