Skoči na vsebino

Plin v japoncih? A plin v cx7 ?e zmeri dela? A je kaj problemov?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Kak?ne so izku?nje s plinom in japonci?

 

A plin v cx7 ?e zmeri dela? A je kaj problemov??

 

A bi lahko malo pobrskal vpo forumu ?

 

Plin v vseh Mazdah dela BP.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A bi lahko malo pobrskal vpo forumu ?

 

Plin v vseh Mazdah dela BP.

 

Ne sam to, ?e celo v moji laguni, ki je francoski skret na kvadrat, fajn laufa! <_<:harhar:

 

P.S. - kdor pa cinca, nej se pa raj na benz voz! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pa Pero sej si ze imel to temo ki si jo sam odprl pred meseci :ne vem:

 

no dela...........

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

jasno da dela, brez kakr?nega koli problema (CX-7).

 

Jaz spravim v plinski tank ca 50 l plina. S tankom plina naredim ca. 450 km, tank bencina (ob vo?nji na plin) pa zraven skurim na ca. 1800-2200 km.

Napisano

jasno da dela, brez kakr?nega koli problema (CX-7).

 

Jaz spravim v plinski tank ca 50 l plina. S tankom plina naredim ca. 450 km, tank bencina (ob vo?nji na plin) pa zraven skurim na ca. 1800-2200 km.

 

 

a ni to mal velik? :ne vem:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

a ni to mal velik? :ne vem:

 

to je zaradi mesta in kratkih razdalj...

 

imam sam 2000-2500km ko sem sel v francijo pa sem naredil 5500km z enim tankom bencina

 

Se vedno imamo s plinom porabo ala 7-8L /100 namesto 12-13L ...:)

To je pa? turbina ki STALNO zahteva benz tudi ob plinu....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

to je zaradi mesta in kratkih razdalj...

 

imam sam 2000-2500km ko sem sel v francijo pa sem naredil 5500km z enim tankom bencina

 

Se vedno imamo s plinom porabo ala 7-8L /100 namesto 12-13L ...:)

To je pa? turbina ki STALNO zahteva benz tudi ob plinu....

 

Te bom "malo" popravil, ti ima? benz poleg samo zaradi direktnega vbrizga bencina v cilindr, da ti "hladi" bencinske ?obe, ker druga?e bi se lahko stopile in potem bi bilo ?ele sranje v obliki ???.

Turbina nima pri tem ni?.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kolikor vem turbino ?enejo izpu?ni plini... a ne radioaktivni stric?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

Te bom "malo" popravil, ti ima? benz poleg samo zaradi direktnega vbrizga bencina v cilindr, da ti "hladi" bencinske ?obe, ker druga?e bi se lahko stopile in potem bi bilo ?ele sranje v obliki ???.

Turbina nima pri tem ni?.

 

Tudi jaz sem tako razumel, ampak saj verjetno tudi ni tako pomembno.

 

Sam imam porabo (prera?unano v bencinske evre) ca. 9 l/100km, kar je glede na bencinsko porabo 12-13l lep prihranek, ?e posebej ker (vsaj zame) ni nobene omembe vredne slabosti povezane z vo?njo na plin.

Napisano

Kolikor vem turbino ?enejo izpu?ni plini... a ne radioaktivni stric?

 

itak

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Kolikor vem turbino ?enejo izpu?ni plini... a ne radioaktivni stric?

 

?e ?e, samo pa "bencin" "hladi" zgorevalni prostor in bat, zato pa bencinski turbaki vsi malenkost ve? pokurijo kot isti motor brez turbine.

?e bencinsk turbak dobi premalo bencina se za?ne veselica z imenum luknje v batih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e ?e, samo pa "bencin" "hladi" zgorevalni prostor in bat, zato pa bencinski turbaki vsi malenkost ve? pokurijo kot isti motor brez turbine.

?e bencinsk turbak dobi premalo bencina se za?ne veselica z imenum luknje v batih.

 

?e sem prav razumel, bi potem turbaki teoreti?no pokurili isto kot pa ne-turbaki, ?e bi le-ti imeli druga?e re?eno hlajenje cilindra?

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano

?e sem prav razumel, bi potem turbaki teoreti?no pokurili isto kot pa ne-turbaki, ?e bi le-ti imeli druga?e re?eno hlajenje cilindra?

 

:bravo::bravo:

Saj ga imajo, samo ko pa ga obremeni? pa to ni ve? dovolj.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Včerajšnje kolegialno prednovoletno srečanje nam je zelo dobro uspelo  
    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.