Skoči na vsebino

Pomo? pri nakupu sklopke za mazdo 6


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni.

Pred ne davnim sem opazil, da mi avto cuka oz. zavibrira ko speljem. Danes mi je pri prehitavanju oratomer zabilo na 4000 oratov pospe?ka pa n i bilo nobenega.

Sklepan da mi je ?la sklopka. Ker imam namen kupiti sklopko v avto trgovini in ne na servisu, kje so baje "pozla?ene" ironi?no glede na ceno, ki sem jo prebrav na tem forumu.

Spra?ujem pa zato, ker bom sklopko menjal pri lokalnem mehaniku.

Zanima me slede?e;

1. Ali pri menjavi sklopke menjamo ?e kak?en drug del (le?aji. pu?e itd...)

2. Imam mogo?e kdo kak?en nasvet kje se da kupit sklopko za mazdo 6. Govorimo o preisku?eni trgovini, kjer bojo takoj vedeli za kaj gre. Ker v kraju kjer ?ivim je ena avtotrgovina ki ti nabavijo vse samo mislim da nimajo toliko isku?enj z mazdami.

3. Ali pri menjavi sklopke manja? vedno oba dela ali samo potisno plo??o oz. ko?aro.

 

Uro?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko vem ne saj vztrajnik ni nujno da je zani? zaradi sklopke ?e pa je pa je cena tud na ebayu cca.600-700?

 

AHA pozna kdo koga ki je menjal sklopko na M& in ni menjal vztrajnika ?

 

Ne se trudit takega ni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem ki ste mi odgovorili.

 

Sedaj me pa zanima kako ve?, da je vztrajnik slab.

 

Uro?.

 

Pomeri? ga.

Pa tudi na u? se vidi, ker ni cela povr?ina enake barve ampak ima gor "fleke", kjer je neenakomerno obrabljen.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.