Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, kje bi lahko dobil menjalnik za omenjeno mazdo, letnik 2002, 2.0 bencinar ...

 

Hvala za odgovore.

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Pozdravljeni,

 

Imam avtomobil Mazdo Tribute na katerem se je pojavil ropotajo? in mote? zvok. Ko je avtomobil na mestu dela normalno, med samo vo?njo pa se pojavi ropotajo? zvok, ki je ?e bolj sli?en pri manj?i hitrosti. Na mazdinem servisu so pri?li do zaklju?ka, da je potrebna menjava le?ajev v menjalniku. Zanima me ?e se je kdo ?e sre?al z podobno te?avo, zanimalo bi me tudi mnenje ostalih lastnikov Tributov. Pred samim posegom v menjalnik bom poskusil zamenjati ?e olje v menjalniku, kar najverjetneje ne bo re?ilo problema. Ob tej prilo?nosti pa bi vas prosil tudi za priporo?ilo kak?nega mehanika, ki se ukvarja z obnovo menjalnikov?

 

Don verjetno imava podoben primer, o obnovi menjalnika niste razmi?ljali?

 

Hvala za odgovore

 

Lp

Napisano

Pa si siguren da ni problem v kakem kardanu ali pa diferencijalu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Pa si siguren da ni problem v kakem kardanu ali pa diferencijalu ?

 

Najverjetneje bi mi treslo volan oz cel avto ?e bi bila okvara na diferencijalu oz. kardanu? Tako kot sem ?e prej omenil pa mi volana ne trese ampak se sli?i le mote? ropotajo? zvok, ki je ?e bolj opazen pri manj?i hitrosti.

 

Don zanima me ?e tvoja izku?nja in zaklju?ek da potrebuje? nov menjalnik???

 

Hvala za odgovore

 

Lp

Napisano

Najverjetneje bi mi treslo volan oz cel avto ?e bi bila okvara na diferencijalu oz. kardanu? Tako kot sem ?e prej omenil pa mi volana ne trese ampak se sli?i le mote? ropotajo? zvok, ki je ?e bolj opazen pri manj?i hitrosti.

 

Don zanima me ?e tvoja izku?nja in zaklju?ek da potrebuje? nov menjalnik???

 

Hvala za odgovore

 

Lp

 

Ni nujno.

Ker ?e je recimo zadnje desno kolo slabo centrirano potem tudi trese volan pa ni ni? vezano na volan.

Je pa seveda mo?na tudi obratna varijanta.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Dejstvo je da je potrebno najti strokovnjaka na tem podro?ju, ki bo stvar ocenil in mi posku?al pomagati naprej, po brskanju po spletu pa sem na?el zelo malo ljudi ki se ukvarjajo z popravili ro?nih menjalnikov. Danes sem kontaktiral gospoda Smrkolj Matja?a, ki je specializiran za popravilo japonskih vozil in obnovo menjalnikov, tako da se mi zdi da je on trenutno pravi naslov za moj problem.

 

Tudi on je kot mo?ne vzroke omenil zobnike, le?aje, diferencijal...., skratka zaradi gu?ve, ki jo ima bom pri?el na vrsto prihodnji teden.

 

Lp

Napisano

Verjetno bo pa na koncu kak kolesni le?aj v zadnji premi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jst sm v tej zadevi samo posrednik ... oz. se zanimam za nekega znanca od znanca :P Ne vem kaj in kako je z njegovim menjalnikom ... :closedeyes:

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri CD motorjih je težava s tesnili glav motorja pogosta (če se dobro spomnim besed mehanika se začne dogajat med 100.000 in 150.000 km). In če prav zastopim je najbolje, da se čimprej ukrepa (zamenja tesnilo), ker sicer lahko stroški popravila presežejo 5.000 € (nova glava itd).  
    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.