Skoči na vsebino

Mx3-zariban Motor-dilema

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?er :D

...zdj ko forum mal prebiram pa ko tko mal razmi?lam...matrstomatr :angry:...

in sicer motor od mx3 ( 1,6i, letnik 97, 83000km ) mi zariba - glavna gred, le?aji...skratka popravlat se baje ne spla?a al clo ni mo?no v vsakem primeru svinsko drago...pa zdj ne vem a temu se tud smola re?e...sj priznam zihr sm jst kriv k ?ist n? nebi blo narobe ?e bi ve?krat pokrov od mopeda dvignu, k to pa res nisem prov pogost naredu...

...je pa neki res, da sm ga pa ravn zarad tega, od takrat ko sm ga nabavu (16000km / starega 2 leti ) vedno vozu k poobla??enmu mazda serviserju vse po knjigi kot naj bi bilo...pa o?itno se je nekje zataknil...s tem, da ko sm ?u na servis pri 70000km sm jim reku da avto sem in tja ko se odpelje? po nekaj 100m zgubi obrate, crkne in ne u?ge...in njihova razlaga je bila, da je napaka v alarmu, ki da spro?a blokado motorja in naj ga fliknem ven pa bo ok...pa ga nisem, kaj vem zakaj, verjetn zato ker ni blo problemov...pri 83000km pa spet in niti slu?ajn u?gat...ampak, ko je u?gal je blo vse uredu, povsem ?ivahen in skratka ok...itak takoj na servis...pa se mi zdi da tist ra?unalnik prou velik itak ne poka?e, en dan ga majo tam so kukr ma?ino nastavl, fajn ra?unal, pa spet me po?lejo alarm odstrant...in tokrat pa grem...pa preden pridem dokon?en kaput :( je ?e sklopko sesul...

...aja in kje je dilema...motorjev ni oziroma je baje isti tip kot pri mx5, kar pa nanese ulala ( iz avstrije motor s 25000km + kar potegne za sabo nanese okrog 400ksit )...mislm men se zdi velik...ni mi ravn enostavn tolk ke?a skupi spravt...

 

...sam da bi pa taga kot je prodal pa ne dobim n?...mi u?eri en tip ponud 350ksit, za avto matr k ma vso opremo pa tolk kjut zgleda...in pol gre? gledat kaj dobi? za ta denar...ne hvala!!!

 

zdaj ?e mogo?e od vas kdo ve za kak?no cenej?o ma?ino bi se precej la?je te dileme znebu :D

Napisano

Sicer se ne spoznam prav dosti, kje bi lahko poceni motor dobil se pa je prodajalane dolgo nazaj ena razbita MX3

 

 

Aja ?e nekaj... kaj pa je bil vzrok, da je ribnilo? Pomanjkanje olja, pregretost motorja (odpoved termostatov, ventilatorja,...)?

33112_1.png

Napisano

hmmmm?sj res, da vsaka ?ola neki stane (trenutn mam sposojeno eno fjesto, kjer prou vzorno ?ekiram kolk je olja :D ) ho?em pa re?t to, da ?e sam ?ok, ko se ti kaj takega zgodi ni prou n? prijetn, ker te pa ?e ful po denarju useka?kr dost razlogov za slabo voljo?

?vsa zadeva traja ?e skor en mesec in ?as bi ?e bil, da se kam premakne??e en teden sm reku, da po?akam v upanju kak?ne bol ugodne ponudbe?

 

motor 1,6i / tip B6 / kw 79

vsake info okrog dobrega cenej?ega motorja bom vesel, hvala!!!

Napisano

?e ma? dobrega majstra bi ti mogo?e spravil v tvojo MX3, motor od 626 GT coupe 2,0i 120KM - letnik ?88 - dobi? zelo poceni ;) je kompleten z vsem kablovjem, elektroniko, menjalnikom in podvozjem.

IPB Image
Napisano

Kupi eno razbito, pa prestav motor, prav to se nekje trenutno dogaja(ne smem povedat kje). :rolleyes:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Kupi eno razbito, pa prestav motor, prav to se nekje trenutno dogaja(ne smem povedat kje). :rolleyes:

hehe?sj to bi tud najraj? naredu, sam dobit sesuto z dobrim motorjem?mi ravn ne uspe?nism pa glih navdu?en nad vstavlanjem ma?in, ki niso identi?ne tej k je zdj?

aja ?e neki me zanima?a je cena za motor 1,6 / 25000km ? 1300 eurov normalna in se spla?a to nabavt, al naj ?e i??em?ker nekak sm ?e naveli?an?pa predvsem ho?em ?e avto nazaj!!!

?sj n? ne re?m, tud fjestica 1,1 k jo trenutn furam slu? svojmu namenu?sam ni pa to to ;)

Napisano

1300 eurov je malo preve?, tam jurja bi ?lo ?e skoz, ?e ti je avto tolk vreden, vendar pa je cifra ki jomisli? porabit, odvisna od tebe.

 

keri letnik pa je motor, pa obstajajo dokazi, da ma 25k km ?

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Pokli?i na mazda servis v Leibnico, tam re?i za Sejota, ker lahk on dobi dost cenej ma?ino od pichlerja, kot pa ti sam!

 

Je pa ?e druga varianta!

 

En tip iz Kamnika vozi dele za mazde iz Avstrije (tud midva z bratom sva ?e nekaj pri njem kupla)! Tu ma? cifro ?e ho?e? 041 651 674!

 

Sm se ?e sam pogovarjal z Sejotom za mojo ma?ino 1.5i, pa pravi da noben tak motor ni vreden ce? kot 500 EUR!

 

 

LP!

  • 2 tedna kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ves kaj od 323f bi ti pasal not, ker je v bistvu cist ista masina , armatura...men je naprimer zaribu menjalnik pa brez problema pase od 323f... :P

Napisano

motor je popolnoma isti kot od stare 323f, to je od letnika 90 se mi zdi naprej.to bo? zrihtal ful pocen,ceneje ne more?, je pa itak va?en samo tip motorja, ?tevilke se ?e dolgo na tewhni?nem ve? ne upo?tevajo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.