Skoči na vsebino

Ve Kdo Za Kako Rx 7


Djuro

Priporočeno sporočilo

Mene najbl zanima ?e kdo ve za kako RX-7 da se prodaja. Po mo?nosti FC3S turbo, je*at ga za FDjko ni ke?a :whatever:

 

?e pa ni turo bo tud navadna poslu?la svojmu namenu. ?elim si jo,ker mi je od nekdaj v?e? RX-7, oba modela. Avto bi mel za hobi,ko te prime tista potreba po ti??anju.

Zanima me pa tud kako je s temi wankli v rx-7,zanesljivost,okvare,itd... Cruiser tvoja mnenja zelo dobrodo?la.

 

Prosim za ?imve? pomo?i

Mazda 626GT ------> Flying M on the GO!!!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
Guest cruiser

Turbo so dali v FC model, torej predhodnika FD-ja.

 

Ne-turbo wankli so zelo vzdrzljivi, tak da brez panike. Turbo wankli pa drzijo do nekje 150tkm, ob razumnih predelavah.

 

Vedet mors kako je treba tunat, to ni navadna masina. Tale namrec v kombinaciji s turbotom hitro naredi BUM (ce ne priskrbis dovolj benza preko upgrejdov fuel systema) ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aaa... interesting :blink:B)

To najbr? zna bit dosti riskantna zadeva......kot je meni znano je ta kombinacija z naknadno dodanim Turbo chargejem bol tako tako.....?e ni stvar profesionalna narjena lahko hitro rikne use....

 

 

LP daVid

Feel free....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
    • Focus za družinsko kočije se mi zdi ravno prav z 182 konji. ST je pač brutaln. Pa se je prodajal samo 1.5 leta. V Sloveniji so najbolj redka mašina.
    • Plastike na CX30 me ne motijo ,če je siva barva avtomobila..,če pa je bela me pa motijo preveč in bele ravno zaradi teh plastik nebi imel..,Ko bi lahko dal motor od fokusa v CX30 😃
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.