Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem ?e pojamral da je moji xedoski crknilo zra?enje. Prvi? sem varovlako zamenjal pa je delal ene 3 dni, dones sem probal ?e eno pa jo je takoj skurilo... (sem najprej mislil da je bla kak?na dodgy varovalka, ker mi jo je sosed iz enga kupa ven po?rebal).

 

Kdo kaj ve kaj bi lahko bil problem in ali bi bil kak?en avtoelekri?ar bolj pravi naslov za to, kot mehankar?

 

Cheers!

Napisano

V roku 4 dni mi je skurlo 2 varovalke, eno prakti?no takoj ko sem jo dal not. Vnetilator neki na iti drajsa, kot da bi bil kak le?aj zani?, samo ne vem ali kako slabotno delovanje ventialtorja zjebe kej elektronko.

Napisano

oj. Najprej vzemi ven ventilator,ga spucaj in pdma?i pu?e,da omogo?i? lepo in nemoteno delovanje motor?ka. Lahlo da ti kje dela tudi kak kratek stik. Ali pa enostavno motor potegne preve? Amperov. Kok A varovalko pa ti je skurlo?

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

hmmm velik!

A ti skuri varovalko takoj ko zalavfa? ventilacijo,al se ventilator vrti?

Bi pa jaz vsekakor naredil tako,da najprej preverim sam motor-potem pa naprej.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ko sem prvi? zamenjal mi je delalo OK nekaj dni. V?eraj sem pa na bencisnki kupil varovalko in jo takoj zamenjal, pa se je zalaufalo zra?enje za ene 10 sekund potem pa fertik. Sem pogledal varovalko in je bila tudi skurjena.

 

Bom malo pogledal motor?ek, sam morm po?tudirat kje je... :D, vem pribli?no, da je nekje pri sovozniku pri nogah.

Napisano

Priklju?i namesto varovalke za kratek ?as ampermeter z vsaj 20A obmo?jem in bo? videl kak?en tok ste?e. ?e je varovalka 15A, to pomeni da ima ?e kar nekaj rezerve pri polni obremenitvi.

?e ga pa kaj res dr?i, je pa nevarno, da se ti navitje pregreje.

Kolikor vem, se pu?e ne ma?ejo, ker so medeninaste oz. kerami?ne in ne potrebujejo dodatnega mazanja.

?e bi jih namazal, bi se kmalu trenje pove?alo. :harhar:

Napisano

OK ne bom pameten ampak ponavadi k smo popravljal take motor?ke od brisalcev ali ventilaciske,?tartarje (povsod so medeninaste pu?e) smo vedno kapnil kako kaplico olja ne ?koduje, mast pa povzro?a ?ez ?as dodatno trenje kjer se pa? nanjo prime prah.

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
  je Activa napisal:

 

Kolikor vem, se pu?e ne ma?ejo, ker so medeninaste oz. kerami?ne in ne potrebujejo dodatnega mazanja.

?e bi jih namazal, bi se kmalu trenje pove?alo. :harhar:

 

Malo te bom popravil tiste pu?e so ponavadi SINTRANE, in "prekuhane" v gostem olju tako da se za?re v pore-?pranje ki ostanejo po in med sintranjem.

Lahko pa se ?e nama?ejo ne bo ni? narobe.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Danes sem vzel ?raufcigre in se lotil zadeve. Iz ventilatorja sem pobral nekaj iglic in smeti, potem sem pa ?e odpru motor?ek, kolikor je pa? ?lo in sem malo spihal.

 

Potem sem ene 4 min laufal pa ni skurlo varalovalke. Bom vidu kako bo ko bom ?el na dalj?o furo.

 

Je pa zgledal, kot da se je navleklo kar nekaj opilkov notr. Zdej ne vem ali je to pobral od zunal ali pa se mi noter kaj brusi...

Napisano

Nach ni pomagal, zjutri je delal, ko sem hoti it dam, pa zalaufat zra?enje pa ne ve?. Bom verjetno mogu nov motorcek nabavit. In glede na to da mehanizem za odpirat bancinska vratca stane 250?, racunam da bo tole ene 400?....

 

Gruntam, da motorcki/elektronka ni Mazdina jaća strana... crknu je za anteno(za tega sem u bistvu se vesel), potem za bencin in zdaj ?e zra?enje...

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Sem pri avtoelkri?arju dal motor?ek za pogledat, pa je spucal, sam ?e zmer ne pomaga... ?e dobr da ni tok vro?e, sam se ?ipe rosijo k prasica...

 

Grem drug teden pelat napeljavo pogledat...

 

kr neky.... kako lohka za vraga zra?enje crkne... to se mi je kr mal zamerlo pri Mazdi...

Napisano
  je daSKAn napisal:

Sem pri avtoelkri?arju dal motor?ek za pogledat, pa je spucal, sam ?e zmer ne pomaga... ?e dobr da ni tok vro?e, sam se ?ipe rosijo k prasica...

 

Grem drug teden pelat napeljavo pogledat...

 

kr neky.... kako lohka za vraga zra?enje crkne... to se mi je kr mal zamerlo pri Mazdi...

 

ka pa ?obe? Da niso zapackane pa se preobremeni :ne vem:

loh mas pa glodalce....se mi je ze zgodil, poglodane zice.... :vskalo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je daSKAn napisal:

Sem pri avtoelkri?arju dal motor?ek za pogledat, pa je spucal, sam ?e zmer ne pomaga... ?e dobr da ni tok vro?e, sam se ?ipe rosijo k prasica...

 

Grem drug teden pelat napeljavo pogledat...

 

kr neky.... kako lohka za vraga zra?enje crkne... to se mi je kr mal zamerlo pri Mazdi...

 

Si pogledal regulator ki je poleg ventilatorja v kanalu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Doesn je pr?u vagen od dohtarja nazaj...

 

Prav da je 8A vlekl, varovalka je pa 15. Je pa pravu da bi lahko bil filtr kabine, da je zapacan :ne vem: ... grem jutr po novga.

Napisano
  je daSKAn napisal:

Doesn je pr?u vagen od dohtarja nazaj...

 

Prav da je 8A vlekl, varovalka je pa 15. Je pa pravu da bi lahko bil filtr kabine, da je zapacan :ne vem: ... grem jutr po novga.

 

sem sumu rore, sam da bi zarad tega tok blo??? A ni to enostavno testirat z notranjim krozenjem zraka?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je daSKAn napisal:

Doesn je pr?u vagen od dohtarja nazaj...

 

Prav da je 8A vlekl, varovalka je pa 15. Je pa pravu da bi lahko bil filtr kabine, da je zapacan :ne vem: ... grem jutr po novga.

 

Tak tok je vedno, ni va?no v kateri "prestavi" je ventilacija.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

No filtr ni, spet je crklo.. <_<

 

Sem ?el na pumpo in sem kupil 6 varovalk... druzga mi ni, kot pa da probam izlo?it par stvari s kurjenjem varovalk.

Napisano

?e je rotor v okvari (medovojni stik) iskri in vle?e ve?ji tok kot normalno.

 

Tak tok je vedno, ni va?no v kateri "prestavi" je ventilacija. :whatever: - Tok je odvisen od prestave, saj se enkrat vrti hitreje, drugi? po?asneje.

Napisano
  je Activa napisal:

?e je rotor v okvari (medovojni stik) iskri in vle?e ve?ji tok kot normalno.

 

Tak tok je vedno, ni va?no v kateri "prestavi" je ventilacija. :whatever: - Tok je odvisen od prestave, saj se enkrat vrti hitreje, drugi? po?asneje.

 

Da si nau? kaj naredu vzem en ampermeter in pomeri, odstopek je do max 1A.

Pa ti je iz prakse, razen ?e se mi je sanjalo.

Recimo M6 ima od 7-8A, pa je lahko na najni?ji hitrosti ali pa v najvi?ji.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Zadeva je zdej taka....

 

Potem ko mi je spet crklo, ko sem dobil od majstra nazaj, sam ?el spet sammal brskat po vagnu.

 

Prej niti nisem gledal pod pokrov, ker sem se bolj okoli motor?ka v kabini sukal... anyway, dvignem pokrov ma?ine in vidim, da je nek dodgy kabl frej in je bingljal po ma?ini. No zdej sm ga "nekako" u?vrstil in zdaj dela ?e par dni. Potem sem mal gledal, kam bi kabl mogi it, pa sm vidu da se je snel iz konektorja, ki gre zraven ?obe za pucat okna.

 

Zdej pa moj fribec: vsaka ?oba ima dovod za vodo in zraven dovod za ?trom, ni mi jasen dovod za ?trom. Zakaj? Sm mislim da to ena pumpica porine vodo in to je to... zakaj vsaka ?oba svoj ?trom :S

 

Sej je zihre silly vpra?anje... ampak vseeno :) men ni jasn..

Napisano
  je daSKAn napisal:

 

Zdej pa moj fribec: vsaka ?oba ima dovod za vodo in zraven dovod za ?trom, ni mi jasen dovod za ?trom. Zakaj? Sm mislim da to ena pumpica porine vodo in to je to... zakaj vsaka ?oba svoj ?trom :S

 

Sej je zihre silly vpra?anje... ampak vseeno :) men ni jasn..

 

Verjetno ma? ogrevane ?obe, da ti pozimi ne zmrznejo.

33112_1.png

Napisano
  je Boss napisal:

Verjetno ma? ogrevane ?obe, da ti pozimi ne zmrznejo.

 

To je to, pa pol se malo pokadi para ko neha? prat.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Ja, podobno sem slišal tudi v Lj. Ene 2-3 stvari so recimo bolj zoprne, sicer pa nič posebnega, pa še to na bolj kot ne začetnih letnikih. Tako da, meni se ne zdi spet tak krš, ker pol je vse krš. Recimo pri VAGu crkavajo menjalniki kot po tekočem traku, pa jih noben tok ne kritizira, ali pač
    • Enako pravi moj mehanik, ki je bil vodja mazda servisa v KP. Pravi, da je tu pa tam bila res kaka težavica, a velikoooo manj kot na mercedesih in ostalih jajcih, ki so jih tudi servisirali. Pravi, da če je mašina pravilno in redno servisirana ne bi smelo bit problemov. 
    • Res je...po moje en najbolj kopiranih nožev...z razlogom. Po moje-kar je pod 200€ je že sumljiva cena oz. roba.   Če veš,kaj gledati,te ne morejo "nategniti"...samo je problem,če ne poznaš originala. Npr. da ne veš kako je okvir skeletoniran,kako "grabi" nazobčanje za prste itd.... Če ne kupuješ "v živo" pa itak ne moreš vedeti. Še najlažje pa je po teži. Ko oba daš v roko,takoj pogruntaš,...kopija je zmeraj težja.... V mojih očeh...jaz pa ne rabim niti gledati...samo potipam "ostrost" nazobcanja,in takoj pogruntam,ker je rezilo standardnega Paramilitari 2 narejeno iz prašnega jekla CPM S30V,ki je izjemno trdo,in zelo težko "otopi"...in tisto nazobljenje tako noro,a vseeno ne preostro grabi za blazinico prsta,da na otip takoj pogruntaš,če je drugačno jeklo...ne rabim gledati...na slepo takoj pogruntam. To je taka kvaliteta v materialu,da si marsikdo ne more niti predstavljati o čem govorim...moraš sam poizkusiti v rokah...   Aja @godlike-dobr nož si kupil👍...a imaš S90V verzijo?
    • Ja si tam tam nekje ja. Jaz imam nekje tako porabo, ampak mi vleka prikolice precej dvigne porabo, sicer bi bil pod 7 sigurno. AT ti porabo dvigne za nekje 0.7l recimo.   Upam da si kupil tako šestko z znano zgodovino in znamimi posegi v motor?
    • Jaz vedno zategnem na moment ključ, nekje 11-12kg se mi zdi, pa do sedaj ni bilo nobenih težav. Tudi čez par mesecev ko odtegujem, se mi zdi približno isto zategnjeno kot takrat ko sem delal v obratni smeri.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.