Skoči na vsebino

V?IGALNE SVE?KE

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Imam mazdo 323c 1.5 16V. Ali ve kdo s kak?nim navorom lahko privije? v?igalne sve?ke?Sli?al sem ,da so eni privijali z 27Nm, samo ne vem ?e je to res.Ali je mo?no pri taki vrednosti uni?iti navoje v glavi motorja??e ve kdo kaj na to temo naj napi?e. :unsure::unsure::unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Zavij tako kakor so bile prej?ne zavite, torej po ob?utku! ?e pa bo? preve? zavil in ?e bo? imel premo?no roko pa bo? res navoj uni?il! Potem pa lahko gre? kar po nove! Lp.

Napisano

saj bom ,samo me vseeno zanima s kolik?nim navorom lahko privija? sve?ke.Namre? pri tuniranem avtu je potrebno da so enako mo?no vse privite zaradi enakega segrevanja,....

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

ne zana?aj se preve? na poceni moment klju?e, raje delaj na ob?utek, ?e pa nima? ob?utka, pa raje delo prepusti drugemu. Druga?e pa bo 27Nm kar ?timalo ;)

IPB Image
Napisano

misli? da poceni moment klju?i ne bi pravilno delovali?jaz mam od Silverline za 10k.Ni sicer profesionalni samo mislim da dela dobro.Ma? kake slabe izku?nje glede moment klju?ev? :)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Hmm ?e zelo kvalitetni ob?asno zatajijo (ne presko?i), kaj ?ele manj ali ne kvalitetni. In ravno zategovanje sve?k je zelo delikatno opravilo - malo preve? zategne? in gre navoj v glavi motorja, kaj pa pol????

IPB Image
Napisano

NE komplicirajte. Sve?ko pa? privije? na roke do tam ko se ustavi potem pa s klju?em obrne? ?a 1/4 obrata in fertik. Jebe? moment klju?e za sve?ke, niso ziher + brezveze je. Zamenjal sem za tamal milijon svek pa se nisem nobenega navoja un?u. Pametno pa je ?a sve?ko prej nama?e? z mastjo ali pa sprejem za navoje ki so pod visokimi temperaturami, je na osnovi bakra.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

A je treba prej navoje v glavi s ?im o?istiti ?e uporablja? sprej na osnovi bakra?Kak?ni sprej pa je to, ali ve? kak se mu re?e, pa zakaj je to dobro ? B)B)

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

?i??enje ni potrebno. Za ime spreja bom pa ?e sporo?il, obstaja tudi mast v tubi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ok.zakaj pa je ta mast, za bolj?e prevajanje toplote ali da se sve?ke ne zape?ejo ,da jih potem la?je odvije??

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

Da se ne bova narobe razumela, mazanje z mastjo ni obvezno je pa priporo?ljivo, ker ?e pri manta?i sve?ke navoj la?je zavije?, potem pa pri menjavo la?je odvije? ker se sve?ka po doma?e"ne zape?e" v navoj. Osebmo sem ?e mel primere ko z klju?em in na roke nisem mogel odviti sve?ke in sem si moral pomagat z cevjo s katero sem podalj?al vzvod da sem lahko odvil sve?ke. Ta mast ali sprej se tudi uporablja pri monta?i izpu?nih cevi. Zadnjo tubo te mast ki sem jo porabil je bila od firme Comma, ne vem pa kaj to?no je bla oznaka in zdr?i do 1300 stopinj celzija.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V tuning katalogu sem zasledil sve?ke BRISK Premium LGS (Racing) .Pi?e da v kombinaciji z ?portnim filtrom se zaradi bolj?ega izgorevanja pove?a odzivnost motorja.Ne vem ?e je to spet ena TOP SHOP potegav??ina.Kaj menite?

 

Opis je tudi na njihovi strani :

 

http://www.team.brisk.de/index1.htm

 

Pa pod zundkertzen -> Premium LGS

 

:unsure::unsure::unsure:

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Jaz upam da ga Max zbije na štartu
    • Russell na najboljšem štartnem mestu. Držim pesti za tega fanta
    • Je kaj zanimanja? Js bom kar spet Saaba vzel. Bencinarja tokrat 
    • Nikakor, samo teh ne. Tam je pa toliko resnih težav, da samo obvoz. Reduktor&prenos, visoka degradacija baterij, crkovanje kljuk, osvetlitve, luščenje barve ... Da ne rečem, da je notri totalno neugleden in plastičen, če ni ravno top oprema, ki ima boljše sedeže. Isto velja za VAG derivate, torej Cupro, Škodo ...   Od dobrih rabljenih EV je izbira relativno majhna, sploh če iščeš avto za po avtocesti (i3, ZOE in podobni se sicer peljejo po avtocesti, niso pa tam "doma"). Tako da če ravno ne pride kaka rabljena Tesla 3 v proračun (ali okus), potem raje poglej h generacijo novejšim Kitajcem. Ta hip rabljenim MG4 težko pride karkoli blizu po kriteriju price/performance. Ampak sam bi v tem primu vzel tiste s 64 kWh baterijo, raje Luxury (ki ima praktično vso opremo) kot Comfort, če proračun dopušča. Seveda iz tujine, dobiš še 3 tisočake subvencije ta hip. Pa 7 let garancije oziroma 150.000 km imajo, kar ne gre zanemariti.
    • Če je tip olja Mazda ATF FZ potem ja.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.