Skoči na vsebino

Rondo toma?evo

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Verjetno ste vsaj tisti, ki ste iz LJ opazili, da je najve?je Slo kro?i??e ratalo tudi veliko delovi??e.

 

Delajo nove izvoze do ?portnega parka Sto?ice in poleg tega po to kro?i??e dobilo tudi semaforje?!? :blink:?zmeden?

 

kako to zgleda se vidi na sliki

http://www.shrani.si/?z/KN/31bteUsk/tomaevo3-pzr.jpg

 

Semaforji in kro?i??a se kar nekako izklju?ujejo tako, da se kar bojim da bo to kro?i??e ratalo en velik lj-zama?ek, ki bo odlo?no vplival na promet tudi po obvoznici (beri: zastoji in gne?a)

 

?e mislijo imeti semaforje skoz v uporabi bo ?tala, ?e pa je to mi?ljeno samo za takrat, ko bo konec kake prireditve in je namen, da se spuca promet iz samih Sto?ic pa verjetno ima nek smisel.

33112_1.png

Napisano

Za to zadevo vem ?e en ?as, in tole bo tak?no sranje da joj, ?e sedaj je zastoj samo zaradi izvoza proti BS-u (semafor na mostu) in zato vsi iz smeri ?rnu? stojijo, ?e bi bilo tam urejeno, sploh nebi bilo gu?ve. Npr. sedaj je zaprt desni pas proti rondoju iz smeri ?i?ke proti Jar?am, ker urejajo priklju?et proti ?tadionu, in vse stoji ?e od WTC-ja, tako da ?e lahko vidijo kaj bodo naredili s semaforji, sploh ker je ?e isti izvoz iz Dunajske na obvoznico in uvoz na rondo, tako da....jaooo ko bo tam rde?a se bo vse zabil da bodo ?e vsi na Dunajski stali...bog pomagaj. Sedaj je ?e nekako ?lo, samo res ob rush hour je malo ?tekalo.

Napisano

Ko sem odprl tole sliko, sem jo zaprl, in se enkrat odprl in videl da se nisem zmotil....

Pa to je na?rt ljubljanske kanalizacije.... :ne vem:

 

V dvojne rondoj s polno ?rto bi jaz dal betonski zid, ker ljudje so kreteni za volanom, danes me je spet skoraj nekdo nasadil v medvoskem dvojnem rondoju, seveda se pol se dere in prst kaze da sem glup ko to?ak, in ne vem kako se vozi...

 

Baba s puntotom prigoni v rondo z desnega na notranji pas rondoja (preko polne), medtem se jaz na drugem uvozu vklju?im na zunanjega, ki me veli izhod na tretjem.

tu pa baba nazaj iz notranjega preko polne na moj pas in ven, ceprav ima tudi svoj izvoz....

 

?lajfanje polno, ker bi bil sesut spredaj levo....in pol seveda sem bil jaz kreten glupi ker ima bjonda v rondoju prednost saj vozi po glavni iz kranja v medvode.... :vskalo:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Rondo s semaforji je debilni kretenizem, Konec debate.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Tole znajo bit hude te?ave s problemi! :P<_<

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kva se pizdite prav lepo zgleda :D

 

 

 

 

 

 

 

 

itak da je krr neki,se strinjam z juresom o betonki ograji med pasovi

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Al pa robniki kot jih imajo v kopru.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Jaz mislim, da bojo te semaforji v uporabi le takrat, ko se bo pucalo rajo iz stadiona.

 

Tako majo v Barcaloni, po tekmi se zaprejo vse okoli?ke ceste, da se raja lahko spuca na metro in mopede. Ko se naval umiri spet spustijo promet in tako vsak vikend. Res da tam vsako malo bolj bedno tekmo ?e gleda vsaj 40.000 ljudi, ?e kaka malo bolj resna je cifra takoj 60-70.000 (de ne govorim ?e je stadion poln). Kar je za na?o dr?avo nepojemljivo.

 

Zve?er, ko se prireditve kon?ajo in je na izvozu bolj malo prometa, se mi zdi kar pametno, da bi se s semaforjem spusti mimi ve?ino ljudi.

 

SAMO, ne smemo izklu?iti da ?ivimo v Sloveniji, kjer se vsaka dobra ideja zajebe in kjer vsak butelj lahko provali nek butast sistem... tako da se ne bi ?udil ?e bi bil semafor v polni uporabi...

Napisano

Pasovi v toma?evskem rondoju bodo predvidoma od junija lo?eni z robniki.

 

Celo moja ?elja bo....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni? ve? podiranja hitrostnih rekordov v notranjem krogu ter vsakdanjih nesre? na zloglasnem rondoju kjer je svojo ?ivljenjsko pot kon?ala tudi ena Mazda na?ega soforuma?a? ?zmeden? Skoraj nemogo?e ampak nikoli se ne ve. :rispekt:

Napisano

Iz varnostnega stali??a je to o?iten plus - bomo videli ali bo ?e iz stali??a preto?nosti tako ali pa vsaj ne slab?e kot je bilo do zdaj.

33112_1.png

Napisano

jst bom tud pogresu stari rondo k so mi mozje postave namerl vrtoglavih 1xx km/h :vskalo: , sam sm mel pa tud sreco da nism dobu pozdrave od notranske :hudicek: mal OT ampak ok

Napisano

Ni? ve? podiranja hitrostnih rekordov v notranjem krogu ter vsakdanjih nesre? na zloglasnem rondoju kjer je svojo ?ivljenjsko pot kon?ala tudi ena Mazda na?ega soforuma?a? ?zmeden? Skoraj nemogo?e ampak nikoli se ne ve. :rispekt:

 

 

...to je ?e res, karamboli so vsakodnevni, ve? ali manj naleti ker folk ne ve kaj dela, ?e se bo pa sedaj ob konicah na avtocesti stalo zaradi semaforja...jaooo, to bo pokal. V mojem primeru in primeru moje C-jke, je pa bolj ?alostna zgodba, v bistvu nebi niti semafor pomagal v tem primeru, ker je biu tip pijan ko mamba in v mi?alah. :whatever:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ne, zakaj vprašaš? Sem strojnik. Delam pa z lesom že 35 let, tako, da pokaži mi bilo kateri les in ti bom povedal za katero vrsto  gre. In koliko je kateri trd za obdelavo. In kakšne akustične značilnosti ima. In kateri les je zdravju škodljiv ob brušenju. In kako se lahko finišira. In koliko kak les reagira na segrevanje, vlago, toploto glede na rast letnic v lesu. Kako reagira kak les na različne vrste finiša oziroma kako velike  pore so v lesu. Od česa je odvisno, da navaden javor postane javor rebraš ali ptičji javor. Ali celo sajasti javor. Kako vpliva na kvaliteto lesa na kaki višini raste  drevo, kako hitro, ali je to puščavski svet ali močvirnat, kakšna zemlja je tam, kako podnebje, kdaj drevo posejano, ali ga sušimo naravno ali prisilno  v sušilnicah, ali les obdelujemo z rezanjem, rezanjem, piljenjem, brušenjem...itd,itd
    • To je očitno tako, kot pri audiofilih. Verjamejo in slišijo nekaj, kar je tehnično praktično nemogoče.   Če velja ta graf tudi za CX-30 X186, potem se avtu moč povečuje praktično sorazmerno z obrati. Pika. Moč pa se rabi za pospeševanje, premagovanje upora (upor raste s kvadratom hitrosti), klance. Če potrebuješ na ravni cesti za enakomerno hitrost 100 km/h moč X, potem rabiš za enakomerno hitrost 150 km/h moč 2,25*X (1,5 *1,5). 
    • Saj sem napisal, da je vrhunsko, za to kar sam sam rabim. Za kako bolj zahtevno delo bi rabil bolj zmogljivo.   
    • Ne rabiš 6000 obratov. Z 6000 obrati bi šel 200/uro 😉 . Mi tu govorimo o normalnih hitrostih tja do 160/uro. Briga me za te grafe. To sem ugotovil sam na terenu in sigurno drži. Če bi imel tudi ti ta motor in ne baby dinota bi lahko sam preizkusil. 😊   Ptemakbe se tudi yugo. Tukaj govorimo io normalni vožnji 150/160 na uro. Vsi atmosferci bolehajo za istim problemom, da so v niskih obratih mrtvi. Zato pa sem napisal, da, se pri 3000 obratih zbudi. In ne rabiš potem dosti nabijat v obrate, ker tukaj začne atmosferci vleči, kot se spodobi. 
    • Alex, vozit moraš pri 6.000 obratih! Navzdol pa je praktično linearno z obrati, tako da 3.000 obratov ni neka meja ...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.