Skoči na vsebino

mazda 6 in tresenje pri speljevanju


Priporočeno sporočilo

Zadni mesec opa?am, da mi v?asih pri speljevanju mazda nekako ?udno trese (kot bi se zavrtela kolesa, na mokri cesti - a to ni to).

 

Bolj izrazito je zjutraj, ko je v zraku veliko vlage ali ko je v avtu ve? potnikov (te?a).

 

Pa ne, da lahko za?nem sumiti sklopko?

 

Druga?e je to 1.8i (bencin, 100k prevo?enih)

 

Thanks za pomo?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadni mesec opa?am, da mi v?asih pri speljevanju mazda nekako ?udno trese (kot bi se zavrtela kolesa, na mokri cesti - a to ni to).

 

Bolj izrazito je zjutraj, ko je v zraku veliko vlage ali ko je v avtu ve? potnikov (te?a).

 

Pa ne, da lahko za?nem sumiti sklopko?

 

Druga?e je to 1.8i (bencin, 100k prevo?enih)

 

Thanks za pomo?.

 

Daj malo bolj opi?i, ker '?udno trese' ne pove veliko.....drsi kaj sklopka? Lahko so tud jermeni ali podobno. opi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Daj malo bolj opi?i, ker '?udno trese' ne pove veliko.....drsi kaj sklopka? Lahko so tud jermeni ali podobno. opi?

 

Alo model ni to neka drek pumpa ki ima jermen namesto verige.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Alo model ni to neka drek pumpa ki ima jermen namesto verige.

 

ajde prispodoba....ve? ka sem mislu.

P.S. Pa ne provociraj navornike :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Daj malo bolj opi?i, ker '?udno trese' ne pove veliko.....drsi kaj sklopka? Lahko so tud jermeni ali podobno. opi?

 

Pa podoben ob?utk je, kot da hitro spelje? na mokri cesti, pa se kolo malo zavrti v prazno.. takrat podobno trese.

Tu se pa tresenje za?uti, ko spu??am sklopko.. v dolo?eni fazi zatrese.

 

Ampak opazno je zjutraj (ve?ja vlaga v zraku, hladen avto.. ).

 

Druga?e pa sklopka deluje BP, zato ne vem, kaj naj sumim za tole.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na moji M6 1.8 se isto dogaja. Ko je motor hladen in v vla?nem vremenu se pri speljevanju motor strese. V?asih se enako zgodi tudi po koncu dalj?e vo?nje s polno obremenjenim avtom po avtocesti, ko speljem s kri?i??a. Zanimivo je to, da se to ob?asno zgodi. V toplem vremenu pa tega pojava ni.

 

To dogajanje bi lahko pribli?no opisal tako:

- ko spustim sklopko in dodam gas se nekaj ?asa (mogo?e pol sekunde) ni? ne zgodi,

- nato pa za?ne avto speljevati in cel motor trese kot da bi speljal brez gasa,

- po dveh, treh speljevanjih ta pojav izgine,

- ropotanje dro?nikov ni sli?ati, kot v primeru speljevanja s premalo gasa.

 

To se dogaja od takrat, ko so na servisu pred enim letom in pol zamenjali zavorno olje.

Sumim, da ni odzra?en cilinder sklopke ali pa da je le-ta fu?.

 

Sedaj, ko so de?evni dnevi, ?akam, kdaj se bo tresenje ponovilo. Mogo?e se je samo od sebe popravilo, kot se je ?e ve?krat zgodilo na Mazdah.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa se slu?ajno ne priziga kaka lu? za DSC? ?E bi bila sklopka bi moralo se v drugih situacijah to delat, da vama voda ne dela stik na DSC senzorjih ali podobno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa se slu?ajno ne priziga kaka lu? za DSC? ?E bi bila sklopka bi moralo se v drugih situacijah to delat, da vama voda ne dela stik na DSC senzorjih ali podobno

 

Nope, nobene lu?ke.

Pa moja letnik 2004 nima DSC (vsaj mislim, da ne) :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa se slu?ajno ne priziga kaka lu? za DSC? ?E bi bila sklopka bi moralo se v drugih situacijah to delat, da vama voda ne dela stik na DSC senzorjih ali podobno

 

Ej oprosti kaj pa je to ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

zanimivo tudi pri moji m6 se isto dogaja sem pogledal nosilce od motorja pa je vse ok rez me zanima kaj bi to bilo mogo?e sklopka???? lp d.

 

Koliko pa ima? prevo?enih?

 

Najbolj nenavadno je pa to, da je sedaj pri meni spet vse OK... seveda brez kakr?negakoli posega. A se te mazde same popravljajo? :harhar:

 

a je notri kak?na "avtomatika", ki sama nastavlja sklopko al kaj podobnega?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej oprosti kaj pa je to ? ?zmeden?

 

Picajzlar, napaka v sistemu proti zdrsevanju....nisem dr. zaMazda....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred ne davnim sem dal menjat sklopko in vztrajnik na mazdi 6 2004 2.0 d. takoj po menjavi se mi je za?ela vzigat lu?ka za zdrs in napaka motorja, zakar se mi ni prej nikoli v?gala. Po pregledu na ra?unalniku je pokazalo, da je napaka na ventilu za povrat izpu?nih plinov. Na moje vpra?anje zakja je pri?lo do tega je bil odgovor, da saj ni ?el ventil, temve? na ta ventil je vezanih cel kup cevi, ki so pod vakumom in ?e pride v sistemu samo eden mehur?ek zraka ventil oz. elektronoka javlja napako.

 

To je moja izku?nja. Uro?.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred ne davnim sem dal menjat sklopko in vztrajnik na mazdi 6 2004 2.0 d. takoj po menjavi se mi je za?ela vzigat lu?ka za zdrs in napaka motorja, zakar se mi ni prej nikoli v?gala. Po pregledu na ra?unalniku je pokazalo, da je napaka na ventilu za povrat izpu?nih plinov. Na moje vpra?anje zakja je pri?lo do tega je bil odgovor, da saj ni ?el ventil, temve? na ta ventil je vezanih cel kup cevi, ki so pod vakumom in ?e pride v sistemu samo eden mehur?ek zraka ventil oz. elektronoka javlja napako.

 

To je moja izku?nja. Uro?.

 

te 2 se drugace vklopita skupaj tudi ko odklopis akomulator in je treba samo vola levo desno...in pri meni zanimivo je na ajavarjevem obdju tudi EGR pisalo pa sva samo zbrisala, pa resetirala volan levo desno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred ne davnim sem dal menjat sklopko in vztrajnik na mazdi 6 2004 2.0 d. takoj po menjavi se mi je za?ela vzigat lu?ka za zdrs in napaka motorja, zakar se mi ni prej nikoli v?gala. Po pregledu na ra?unalniku je pokazalo, da je napaka na ventilu za povrat izpu?nih plinov. Na moje vpra?anje zakja je pri?lo do tega je bil odgovor, da saj ni ?el ventil, temve? na ta ventil je vezanih cel kup cevi, ki so pod vakumom in ?e pride v sistemu samo eden mehur?ek zraka ventil oz. elektronoka javlja napako.

 

To je moja izku?nja. Uro?.

 

Bu?e, da glava pe?e, v tistih cevkah je itak zrak in ne teko?ina.

 

Picajzlar, napaka v sistemu proti zdrsevanju....nisem dr. zaMazda....:)

 

Lej da nebo? ?ekakih okrog trosil, sistem proti zdrsu gnanih koles dela s pomo?jo senzorjev ki "merijo" hitrost vsakega kolesa posebej in ?e se eno kolo prehitro zavrti sistem to zazana in ga rahlo zabremza da se prenese navor na drugo koli ki ima ve? oprijema.

 

Ti senzorji pa imajo enako funkcijo pri ABS sistemu, ?e kako kolo prehitro zgubi hitrost, ga sistem "sprosti" da ne zablokira in tako lahko avto obvladijemo tudi pri mo?nem zaviranju.

 

Potem pa je ?e tretja funkcija pri kateri senzorji zaznajo da nas zana?a(prevelika hitrst, spolzka podlaga, ..) in spet elektronika-mehanika tako zavira kolesa da se ?e vedno peljemo tja kaomor imamo obrnjen volan.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bu?e, da glava pe?e, v tistih cevkah je itak zrak in ne teko?ina.

Lej da nebo? ?ekakih okrog trosil, sistem proti zdrsu gnanih koles dela s pomo?jo senzorjev ki "merijo" hitrost vsakega kolesa posebej in ?e se eno kolo prehitro zavrti sistem to zazana in ga rahlo zabremza da se prenese navor na drugo koli ki ima ve? oprijema.

 

Ti senzorji pa imajo enako funkcijo pri ABS sistemu, ?e kako kolo prehitro zgubi hitrost, ga sistem "sprosti" da ne zablokira in tako lahko avto obvladijemo tudi pri mo?nem zaviranju.

 

Potem pa je ?e tretja funkcija pri kateri senzorji zaznajo da nas zana?a(prevelika hitrst, spolzka podlaga, ..) in spet elektronika-mehanika tako zavira kolesa da se ?e vedno peljemo tja kaomor imamo obrnjen volan.

 

no in ce ta senzor je v k....? (ok, lu?ka bi mogla bit)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko parkira? avto je le ta na ravnem ali pa visi naprej ali nazaj, vedno potegne? ro?no zavoro ali tid motor dr?i avto na mestu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko parkira? avto je le ta na ravnem ali pa visi naprej ali nazaj, vedno potegne? ro?no zavoro ali tid motor dr?i avto na mestu ?

 

Kot ti je ?e predhodnik odgovoril, na ravnem, brez ro?ne zavore. V?asih se ob?uti tudi pri menjavi v drugo prestavo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e pred prvomajskimi prazniki sem na M6 1,8 izvedel staro preverjeno metodo, ki mi je uspela pri odstranitvi vlage s centralnega zaklepanja vrat (vrata so se neenakomerno zaklepala/odklepala).

 

S cilindra sklopke sem snel gumo in notranjost po?prical s WD-40. Isto sem naredil na ohi?ju menjalnika, kjer je drogovje prestav (malo te?ko dostopno, ker je drogovje pod baterijo). Med prvomajskimi prazniki je bilo suho, zato tresenja ni bilo. Po praznikih pa sem imel avto stalno zunaj na de?ju (?eprav, bi ga lahko parkiral tudi v gara?i) in tresenje se ni ve? pojavilo.

 

O?itno je res nekaj v zvezi z vlago.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Malo je BTjka sama hrupna, malo so bili "hrupni" potniki, tudi italijanske avtoceste niso tako super, kot jih nekateri hvalijo...   Ne, nisem slišal. Slišal sem danes, ko sem se sam peljal v službo. In čedalje bolj opažal, da v ovinku ne drži smeri. Pa sem mislil, da je guma bolj prazna. No, na črpalki ugotovim, da so gume v redu in posumim na kolesni ležaj. Parkiram pred firmo, vzamem dvigalko, dvignem levo, zavrtim - nič nenavadnega. Spustim, prestavim na desno, začnem dvigat - in niti ne dvignem do konca guma gre kar po svoje. Najprej sem pomislil, da so kolesni vijaki popustili... Pa sem kmalu obsedel tam zraven avta in čakal, da dojamem, kaj sem odkril...
    • Bravo, pravi mojster si.... 😉
    • Lani avgusta na tehničnem niso nič opazili...
    • Po parih mesecih obupnih poizkusov končno uspelo. Naša tamala ima na svojem otroškem koleščku 11 redni zobnik in SLX menjalnik. 3 mesece sem se zaj... da bi ji ga naštelal, pa ni ratal. Vsi so mi prodajali teorijo da je ziher skrivljen nosilec menjalnika ali pa menjalnik sam. Iz dojčland naročil orodje za ravnanje nosilcev, poravnal v nulo, pa spet isto sranje. Potem pa danes (končno) opazil, da zobniki rahlo poplesavajo ker očitno en šalabajzer na drugem koncu sveta ni znal zategnit ringa kasete. Zategnil, in sedaj vse dela BP. Ampak je pa trajal.  
    • CIA V opozorilo ostalim da se ne nagibajo na rusko stran.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.