Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadni mesec opa?am, da mi v?asih pri speljevanju mazda nekako ?udno trese (kot bi se zavrtela kolesa, na mokri cesti - a to ni to).

 

Bolj izrazito je zjutraj, ko je v zraku veliko vlage ali ko je v avtu ve? potnikov (te?a).

 

Pa ne, da lahko za?nem sumiti sklopko?

 

Druga?e je to 1.8i (bencin, 100k prevo?enih)

 

Thanks za pomo?.

Napisano

Zadni mesec opa?am, da mi v?asih pri speljevanju mazda nekako ?udno trese (kot bi se zavrtela kolesa, na mokri cesti - a to ni to).

 

Bolj izrazito je zjutraj, ko je v zraku veliko vlage ali ko je v avtu ve? potnikov (te?a).

 

Pa ne, da lahko za?nem sumiti sklopko?

 

Druga?e je to 1.8i (bencin, 100k prevo?enih)

 

Thanks za pomo?.

 

Daj malo bolj opi?i, ker '?udno trese' ne pove veliko.....drsi kaj sklopka? Lahko so tud jermeni ali podobno. opi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Daj malo bolj opi?i, ker '?udno trese' ne pove veliko.....drsi kaj sklopka? Lahko so tud jermeni ali podobno. opi?

 

Alo model ni to neka drek pumpa ki ima jermen namesto verige.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Alo model ni to neka drek pumpa ki ima jermen namesto verige.

 

ajde prispodoba....ve? ka sem mislu.

P.S. Pa ne provociraj navornike :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Daj malo bolj opi?i, ker '?udno trese' ne pove veliko.....drsi kaj sklopka? Lahko so tud jermeni ali podobno. opi?

 

Pa podoben ob?utk je, kot da hitro spelje? na mokri cesti, pa se kolo malo zavrti v prazno.. takrat podobno trese.

Tu se pa tresenje za?uti, ko spu??am sklopko.. v dolo?eni fazi zatrese.

 

Ampak opazno je zjutraj (ve?ja vlaga v zraku, hladen avto.. ).

 

Druga?e pa sklopka deluje BP, zato ne vem, kaj naj sumim za tole.

Napisano

Na moji M6 1.8 se isto dogaja. Ko je motor hladen in v vla?nem vremenu se pri speljevanju motor strese. V?asih se enako zgodi tudi po koncu dalj?e vo?nje s polno obremenjenim avtom po avtocesti, ko speljem s kri?i??a. Zanimivo je to, da se to ob?asno zgodi. V toplem vremenu pa tega pojava ni.

 

To dogajanje bi lahko pribli?no opisal tako:

- ko spustim sklopko in dodam gas se nekaj ?asa (mogo?e pol sekunde) ni? ne zgodi,

- nato pa za?ne avto speljevati in cel motor trese kot da bi speljal brez gasa,

- po dveh, treh speljevanjih ta pojav izgine,

- ropotanje dro?nikov ni sli?ati, kot v primeru speljevanja s premalo gasa.

 

To se dogaja od takrat, ko so na servisu pred enim letom in pol zamenjali zavorno olje.

Sumim, da ni odzra?en cilinder sklopke ali pa da je le-ta fu?.

 

Sedaj, ko so de?evni dnevi, ?akam, kdaj se bo tresenje ponovilo. Mogo?e se je samo od sebe popravilo, kot se je ?e ve?krat zgodilo na Mazdah.

Napisano

Pa se slu?ajno ne priziga kaka lu? za DSC? ?E bi bila sklopka bi moralo se v drugih situacijah to delat, da vama voda ne dela stik na DSC senzorjih ali podobno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pa se slu?ajno ne priziga kaka lu? za DSC? ?E bi bila sklopka bi moralo se v drugih situacijah to delat, da vama voda ne dela stik na DSC senzorjih ali podobno

 

Nope, nobene lu?ke.

Pa moja letnik 2004 nima DSC (vsaj mislim, da ne) :)

Napisano

Pa se slu?ajno ne priziga kaka lu? za DSC? ?E bi bila sklopka bi moralo se v drugih situacijah to delat, da vama voda ne dela stik na DSC senzorjih ali podobno

 

Ej oprosti kaj pa je to ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

zanimivo tudi pri moji m6 se isto dogaja sem pogledal nosilce od motorja pa je vse ok rez me zanima kaj bi to bilo mogo?e sklopka???? lp d.

 

Koliko pa ima? prevo?enih?

 

Najbolj nenavadno je pa to, da je sedaj pri meni spet vse OK... seveda brez kakr?negakoli posega. A se te mazde same popravljajo? :harhar:

 

a je notri kak?na "avtomatika", ki sama nastavlja sklopko al kaj podobnega?

Napisano

Ej oprosti kaj pa je to ? ?zmeden?

 

Picajzlar, napaka v sistemu proti zdrsevanju....nisem dr. zaMazda....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pred ne davnim sem dal menjat sklopko in vztrajnik na mazdi 6 2004 2.0 d. takoj po menjavi se mi je za?ela vzigat lu?ka za zdrs in napaka motorja, zakar se mi ni prej nikoli v?gala. Po pregledu na ra?unalniku je pokazalo, da je napaka na ventilu za povrat izpu?nih plinov. Na moje vpra?anje zakja je pri?lo do tega je bil odgovor, da saj ni ?el ventil, temve? na ta ventil je vezanih cel kup cevi, ki so pod vakumom in ?e pride v sistemu samo eden mehur?ek zraka ventil oz. elektronoka javlja napako.

 

To je moja izku?nja. Uro?.

Napisano

Pred ne davnim sem dal menjat sklopko in vztrajnik na mazdi 6 2004 2.0 d. takoj po menjavi se mi je za?ela vzigat lu?ka za zdrs in napaka motorja, zakar se mi ni prej nikoli v?gala. Po pregledu na ra?unalniku je pokazalo, da je napaka na ventilu za povrat izpu?nih plinov. Na moje vpra?anje zakja je pri?lo do tega je bil odgovor, da saj ni ?el ventil, temve? na ta ventil je vezanih cel kup cevi, ki so pod vakumom in ?e pride v sistemu samo eden mehur?ek zraka ventil oz. elektronoka javlja napako.

 

To je moja izku?nja. Uro?.

 

te 2 se drugace vklopita skupaj tudi ko odklopis akomulator in je treba samo vola levo desno...in pri meni zanimivo je na ajavarjevem obdju tudi EGR pisalo pa sva samo zbrisala, pa resetirala volan levo desno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pred ne davnim sem dal menjat sklopko in vztrajnik na mazdi 6 2004 2.0 d. takoj po menjavi se mi je za?ela vzigat lu?ka za zdrs in napaka motorja, zakar se mi ni prej nikoli v?gala. Po pregledu na ra?unalniku je pokazalo, da je napaka na ventilu za povrat izpu?nih plinov. Na moje vpra?anje zakja je pri?lo do tega je bil odgovor, da saj ni ?el ventil, temve? na ta ventil je vezanih cel kup cevi, ki so pod vakumom in ?e pride v sistemu samo eden mehur?ek zraka ventil oz. elektronoka javlja napako.

 

To je moja izku?nja. Uro?.

 

Bu?e, da glava pe?e, v tistih cevkah je itak zrak in ne teko?ina.

 

Picajzlar, napaka v sistemu proti zdrsevanju....nisem dr. zaMazda....:)

 

Lej da nebo? ?ekakih okrog trosil, sistem proti zdrsu gnanih koles dela s pomo?jo senzorjev ki "merijo" hitrost vsakega kolesa posebej in ?e se eno kolo prehitro zavrti sistem to zazana in ga rahlo zabremza da se prenese navor na drugo koli ki ima ve? oprijema.

 

Ti senzorji pa imajo enako funkcijo pri ABS sistemu, ?e kako kolo prehitro zgubi hitrost, ga sistem "sprosti" da ne zablokira in tako lahko avto obvladijemo tudi pri mo?nem zaviranju.

 

Potem pa je ?e tretja funkcija pri kateri senzorji zaznajo da nas zana?a(prevelika hitrst, spolzka podlaga, ..) in spet elektronika-mehanika tako zavira kolesa da se ?e vedno peljemo tja kaomor imamo obrnjen volan.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Bu?e, da glava pe?e, v tistih cevkah je itak zrak in ne teko?ina.

Lej da nebo? ?ekakih okrog trosil, sistem proti zdrsu gnanih koles dela s pomo?jo senzorjev ki "merijo" hitrost vsakega kolesa posebej in ?e se eno kolo prehitro zavrti sistem to zazana in ga rahlo zabremza da se prenese navor na drugo koli ki ima ve? oprijema.

 

Ti senzorji pa imajo enako funkcijo pri ABS sistemu, ?e kako kolo prehitro zgubi hitrost, ga sistem "sprosti" da ne zablokira in tako lahko avto obvladijemo tudi pri mo?nem zaviranju.

 

Potem pa je ?e tretja funkcija pri kateri senzorji zaznajo da nas zana?a(prevelika hitrst, spolzka podlaga, ..) in spet elektronika-mehanika tako zavira kolesa da se ?e vedno peljemo tja kaomor imamo obrnjen volan.

 

no in ce ta senzor je v k....? (ok, lu?ka bi mogla bit)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zarad tega NE trese pri speljevanju, bil bi pa light show.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

?e vedno ne vemo kaj je vzrok temu=?????????????????????

 

No, danes se mi je spet to dogajalo. Je pa zunaj de?evno. O?itno je to zaradi vode oz. vlage. A lahko pride kam v sklopko?

Napisano

Ko parkira? avto je le ta na ravnem ali pa visi naprej ali nazaj, vedno potegne? ro?no zavoro ali tid motor dr?i avto na mestu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ko parkira? avto je le ta na ravnem ali pa visi naprej ali nazaj, vedno potegne? ro?no zavoro ali tid motor dr?i avto na mestu ?

 

Kot ti je ?e predhodnik odgovoril, na ravnem, brez ro?ne zavore. V?asih se ob?uti tudi pri menjavi v drugo prestavo.

Napisano

?e pred prvomajskimi prazniki sem na M6 1,8 izvedel staro preverjeno metodo, ki mi je uspela pri odstranitvi vlage s centralnega zaklepanja vrat (vrata so se neenakomerno zaklepala/odklepala).

 

S cilindra sklopke sem snel gumo in notranjost po?prical s WD-40. Isto sem naredil na ohi?ju menjalnika, kjer je drogovje prestav (malo te?ko dostopno, ker je drogovje pod baterijo). Med prvomajskimi prazniki je bilo suho, zato tresenja ni bilo. Po praznikih pa sem imel avto stalno zunaj na de?ju (?eprav, bi ga lahko parkiral tudi v gara?i) in tresenje se ni ve? pojavilo.

 

O?itno je res nekaj v zvezi z vlago.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.