Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zadni mesec opa?am, da mi v?asih pri speljevanju mazda nekako ?udno trese (kot bi se zavrtela kolesa, na mokri cesti - a to ni to).

 

Bolj izrazito je zjutraj, ko je v zraku veliko vlage ali ko je v avtu ve? potnikov (te?a).

 

Pa ne, da lahko za?nem sumiti sklopko?

 

Druga?e je to 1.8i (bencin, 100k prevo?enih)

 

Thanks za pomo?.

Napisano
  je mazda6 napisal:

Zadni mesec opa?am, da mi v?asih pri speljevanju mazda nekako ?udno trese (kot bi se zavrtela kolesa, na mokri cesti - a to ni to).

 

Bolj izrazito je zjutraj, ko je v zraku veliko vlage ali ko je v avtu ve? potnikov (te?a).

 

Pa ne, da lahko za?nem sumiti sklopko?

 

Druga?e je to 1.8i (bencin, 100k prevo?enih)

 

Thanks za pomo?.

 

Daj malo bolj opi?i, ker '?udno trese' ne pove veliko.....drsi kaj sklopka? Lahko so tud jermeni ali podobno. opi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

Daj malo bolj opi?i, ker '?udno trese' ne pove veliko.....drsi kaj sklopka? Lahko so tud jermeni ali podobno. opi?

 

Alo model ni to neka drek pumpa ki ima jermen namesto verige.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Alo model ni to neka drek pumpa ki ima jermen namesto verige.

 

ajde prispodoba....ve? ka sem mislu.

P.S. Pa ne provociraj navornike :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

Daj malo bolj opi?i, ker '?udno trese' ne pove veliko.....drsi kaj sklopka? Lahko so tud jermeni ali podobno. opi?

 

Pa podoben ob?utk je, kot da hitro spelje? na mokri cesti, pa se kolo malo zavrti v prazno.. takrat podobno trese.

Tu se pa tresenje za?uti, ko spu??am sklopko.. v dolo?eni fazi zatrese.

 

Ampak opazno je zjutraj (ve?ja vlaga v zraku, hladen avto.. ).

 

Druga?e pa sklopka deluje BP, zato ne vem, kaj naj sumim za tole.

Napisano

Na moji M6 1.8 se isto dogaja. Ko je motor hladen in v vla?nem vremenu se pri speljevanju motor strese. V?asih se enako zgodi tudi po koncu dalj?e vo?nje s polno obremenjenim avtom po avtocesti, ko speljem s kri?i??a. Zanimivo je to, da se to ob?asno zgodi. V toplem vremenu pa tega pojava ni.

 

To dogajanje bi lahko pribli?no opisal tako:

- ko spustim sklopko in dodam gas se nekaj ?asa (mogo?e pol sekunde) ni? ne zgodi,

- nato pa za?ne avto speljevati in cel motor trese kot da bi speljal brez gasa,

- po dveh, treh speljevanjih ta pojav izgine,

- ropotanje dro?nikov ni sli?ati, kot v primeru speljevanja s premalo gasa.

 

To se dogaja od takrat, ko so na servisu pred enim letom in pol zamenjali zavorno olje.

Sumim, da ni odzra?en cilinder sklopke ali pa da je le-ta fu?.

 

Sedaj, ko so de?evni dnevi, ?akam, kdaj se bo tresenje ponovilo. Mogo?e se je samo od sebe popravilo, kot se je ?e ve?krat zgodilo na Mazdah.

Napisano

Pa se slu?ajno ne priziga kaka lu? za DSC? ?E bi bila sklopka bi moralo se v drugih situacijah to delat, da vama voda ne dela stik na DSC senzorjih ali podobno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je jures napisal:

Pa se slu?ajno ne priziga kaka lu? za DSC? ?E bi bila sklopka bi moralo se v drugih situacijah to delat, da vama voda ne dela stik na DSC senzorjih ali podobno

 

Nope, nobene lu?ke.

Pa moja letnik 2004 nima DSC (vsaj mislim, da ne) :)

Napisano
  je jures napisal:

Pa se slu?ajno ne priziga kaka lu? za DSC? ?E bi bila sklopka bi moralo se v drugih situacijah to delat, da vama voda ne dela stik na DSC senzorjih ali podobno

 

Ej oprosti kaj pa je to ? ?zmeden?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je damjan008 napisal:

zanimivo tudi pri moji m6 se isto dogaja sem pogledal nosilce od motorja pa je vse ok rez me zanima kaj bi to bilo mogo?e sklopka???? lp d.

 

Koliko pa ima? prevo?enih?

 

Najbolj nenavadno je pa to, da je sedaj pri meni spet vse OK... seveda brez kakr?negakoli posega. A se te mazde same popravljajo? :harhar:

 

a je notri kak?na "avtomatika", ki sama nastavlja sklopko al kaj podobnega?

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Ej oprosti kaj pa je to ? ?zmeden?

 

Picajzlar, napaka v sistemu proti zdrsevanju....nisem dr. zaMazda....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pred ne davnim sem dal menjat sklopko in vztrajnik na mazdi 6 2004 2.0 d. takoj po menjavi se mi je za?ela vzigat lu?ka za zdrs in napaka motorja, zakar se mi ni prej nikoli v?gala. Po pregledu na ra?unalniku je pokazalo, da je napaka na ventilu za povrat izpu?nih plinov. Na moje vpra?anje zakja je pri?lo do tega je bil odgovor, da saj ni ?el ventil, temve? na ta ventil je vezanih cel kup cevi, ki so pod vakumom in ?e pride v sistemu samo eden mehur?ek zraka ventil oz. elektronoka javlja napako.

 

To je moja izku?nja. Uro?.

Napisano
  je urosand napisal:

Pred ne davnim sem dal menjat sklopko in vztrajnik na mazdi 6 2004 2.0 d. takoj po menjavi se mi je za?ela vzigat lu?ka za zdrs in napaka motorja, zakar se mi ni prej nikoli v?gala. Po pregledu na ra?unalniku je pokazalo, da je napaka na ventilu za povrat izpu?nih plinov. Na moje vpra?anje zakja je pri?lo do tega je bil odgovor, da saj ni ?el ventil, temve? na ta ventil je vezanih cel kup cevi, ki so pod vakumom in ?e pride v sistemu samo eden mehur?ek zraka ventil oz. elektronoka javlja napako.

 

To je moja izku?nja. Uro?.

 

te 2 se drugace vklopita skupaj tudi ko odklopis akomulator in je treba samo vola levo desno...in pri meni zanimivo je na ajavarjevem obdju tudi EGR pisalo pa sva samo zbrisala, pa resetirala volan levo desno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
  je urosand napisal:

Pred ne davnim sem dal menjat sklopko in vztrajnik na mazdi 6 2004 2.0 d. takoj po menjavi se mi je za?ela vzigat lu?ka za zdrs in napaka motorja, zakar se mi ni prej nikoli v?gala. Po pregledu na ra?unalniku je pokazalo, da je napaka na ventilu za povrat izpu?nih plinov. Na moje vpra?anje zakja je pri?lo do tega je bil odgovor, da saj ni ?el ventil, temve? na ta ventil je vezanih cel kup cevi, ki so pod vakumom in ?e pride v sistemu samo eden mehur?ek zraka ventil oz. elektronoka javlja napako.

 

To je moja izku?nja. Uro?.

 

Bu?e, da glava pe?e, v tistih cevkah je itak zrak in ne teko?ina.

 

  je jures napisal:

Picajzlar, napaka v sistemu proti zdrsevanju....nisem dr. zaMazda....:)

 

Lej da nebo? ?ekakih okrog trosil, sistem proti zdrsu gnanih koles dela s pomo?jo senzorjev ki "merijo" hitrost vsakega kolesa posebej in ?e se eno kolo prehitro zavrti sistem to zazana in ga rahlo zabremza da se prenese navor na drugo koli ki ima ve? oprijema.

 

Ti senzorji pa imajo enako funkcijo pri ABS sistemu, ?e kako kolo prehitro zgubi hitrost, ga sistem "sprosti" da ne zablokira in tako lahko avto obvladijemo tudi pri mo?nem zaviranju.

 

Potem pa je ?e tretja funkcija pri kateri senzorji zaznajo da nas zana?a(prevelika hitrst, spolzka podlaga, ..) in spet elektronika-mehanika tako zavira kolesa da se ?e vedno peljemo tja kaomor imamo obrnjen volan.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Bu?e, da glava pe?e, v tistih cevkah je itak zrak in ne teko?ina.

Lej da nebo? ?ekakih okrog trosil, sistem proti zdrsu gnanih koles dela s pomo?jo senzorjev ki "merijo" hitrost vsakega kolesa posebej in ?e se eno kolo prehitro zavrti sistem to zazana in ga rahlo zabremza da se prenese navor na drugo koli ki ima ve? oprijema.

 

Ti senzorji pa imajo enako funkcijo pri ABS sistemu, ?e kako kolo prehitro zgubi hitrost, ga sistem "sprosti" da ne zablokira in tako lahko avto obvladijemo tudi pri mo?nem zaviranju.

 

Potem pa je ?e tretja funkcija pri kateri senzorji zaznajo da nas zana?a(prevelika hitrst, spolzka podlaga, ..) in spet elektronika-mehanika tako zavira kolesa da se ?e vedno peljemo tja kaomor imamo obrnjen volan.

 

no in ce ta senzor je v k....? (ok, lu?ka bi mogla bit)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Zarad tega NE trese pri speljevanju, bil bi pa light show.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je damjan008 napisal:

?e vedno ne vemo kaj je vzrok temu=?????????????????????

 

No, danes se mi je spet to dogajalo. Je pa zunaj de?evno. O?itno je to zaradi vode oz. vlage. A lahko pride kam v sklopko?

Napisano

Ko parkira? avto je le ta na ravnem ali pa visi naprej ali nazaj, vedno potegne? ro?no zavoro ali tid motor dr?i avto na mestu ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano
  je YavarYe X6V6 napisal:

Ko parkira? avto je le ta na ravnem ali pa visi naprej ali nazaj, vedno potegne? ro?no zavoro ali tid motor dr?i avto na mestu ?

 

Kot ti je ?e predhodnik odgovoril, na ravnem, brez ro?ne zavore. V?asih se ob?uti tudi pri menjavi v drugo prestavo.

Napisano

?e pred prvomajskimi prazniki sem na M6 1,8 izvedel staro preverjeno metodo, ki mi je uspela pri odstranitvi vlage s centralnega zaklepanja vrat (vrata so se neenakomerno zaklepala/odklepala).

 

S cilindra sklopke sem snel gumo in notranjost po?prical s WD-40. Isto sem naredil na ohi?ju menjalnika, kjer je drogovje prestav (malo te?ko dostopno, ker je drogovje pod baterijo). Med prvomajskimi prazniki je bilo suho, zato tresenja ni bilo. Po praznikih pa sem imel avto stalno zunaj na de?ju (?eprav, bi ga lahko parkiral tudi v gara?i) in tresenje se ni ve? pojavilo.

 

O?itno je res nekaj v zvezi z vlago.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Jaz ga ne izklapljam, ker ima 2019 6ka super narejeno, da s pedalom za zavoro uravnavam ali se bo motor izklopil ali ne. Pritisneš, da zaviraš in nato ko se ustaviš pritisneš malo bolj in gre avto na Hold, če ga imaš vklopljenega. Če pa pritisneš še malo bolj se vklopi pa istop, če so vse funkcije pogojene. Pri meni tako velikokrat niso, ker klima laufa na polno ali pa imam pozimi kakšno ogrevanje sedežev vklopljeno. Ga izklopim pa, če sem v gneči in vozim avto preko radarskega tempomata tako, da se mi tudi sam ustavlja. Takrat me moti to nasilno ugašanje in prižiganje motorja na par sekund.
    • Tole je ultra neumno postalo. 
    • Vidim ja, spletna stran ne dela. Javijo se ne, ker delajo in potem popoldne 50 klicev nihče ne vrača, enostavno. Sem videl, ko sem bil tam. Tule je kontakt. 041 678 906. Bom kar objavil, saj se ga najde še drugje na spletu. Recimo tule:  TRI KRONE, D.O.O. WWW.COMPANYWALL.SI TRI KRONE, TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O., DŠ SI 75169797, Category Popravila in vzdrževanje motornih vozil, Income 354.062,10, Expenses 304.178,43, NetGainLoss 3   Ja, sem jaz tudi imel podobno izkušnjo. Nekako imajo probleme s pridobivanjem zaposlenih, ki bi pomagali to delo opravljati kot sem razumel in potem si pač napolnijo kolikor si lahko. Tako je pač danes. Lani jeseni sem jih klical za termin, pa so mi rekli naj po novem letu pokličem, ker so do konca leta že zasedeni. No, potem smo nekako se po novem letu počasi uskladili za april, kar mi je bilo še bolje, da se je vsaj zimska sol sprala s podvozja preden sem delal zaščito.   Sem imel možnost delati zaščito pri enem drugem mehaniku, ki pa je tudi vse skupaj prestavljal in na koncu ni imelo več smisla. Seveda je obljubljal, da bo naslednji teden. Vsakič znova. Pri takšnih enostavnih in ponovljivih storitvah se pač to ne moreš iti.      
    • Še huje imam jaz. Edina non-led žarnica je osvetlitev prtljažnika, pa ga vseeno po zakonodaji morem imet.
    • Kar sem uspel voziti ženinega CX30 me ni motilo, ker je precej uglajeno narejeno, hkrati pa se ne tresem kaj bo z baterijo in me oranžna lučka, ki sveti na armaturki ob izklopu bolj moti kot sam izklop. Mi je pa izjemno nadleženi asistenčni sistem, ki piska ob prekoračitvi hitrosti, tega pa obvezno izklopim vsakič posebej, ker ne moreš zdržati vsega tega piskanja, razen če si čisto gluh.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.