Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo...

 

upam, da se bo na?el kdo, ki bo znal odgovoriti na vpra?anje... namre?, ?ez vikend sem bil v Novi Gorici in nazaj grede se mi je za?elo dogajat, da se je avto, ko sem ti?al gas, za?el tresti pri kolesih. Prvo sem pomislil, da so mogo?e gume, samo, ko sem gas spustil, je avto nehal tresti, pa spet stisnem gas, spet trese... pa z vi?jo hitrostjo je to bolj mote?e, pri hitrostih tam do nekje 80 na uro trese samo od recimo 4-5 tiso? obratov na gor, potem pa kar skoz in vedno bolj. Torej, ?e bi kdo vedel kaj in kako, bi bil hvale?en... pa ?e ima ?e kdo kak?no vpra?anje, rade volje odgovorim...

 

avto in motor pa sta v pospisu...

 

Lp in hvala

Napisano

hmmm...ok...lahko, da bom ustrelil najbolj glupo na svetu...ma si siguren da niso nosilci motorja fu??

Si ne predstavljam tocno feelinga, ma je opisano podobno, kot sem imel tezave pri C25...

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Najbolj verjetno, so polosi potrebne centriranja, v ve? primerih je bilo to. Lahko pa ima? obrabljen kak selen na podvozju in ti kolo potegne in prave smeri. Pri tistih obrati pa je to zato, ker ima motor takrat najve? navora in mo?i.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mo?no pa je tudi da ima? te?ave z elektriko(razdelilna kapa-to je bilo pri meni) in pol dela vse skupaj malo po svoje, najhuje pa je speljevanje, kjer cuka kar brez razloga, ko pa pritsne? plin do podma, pa vle?e ko zme?an in rahlo cuka(neenakomerno pospe?uje).

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Cau.....

 

Glej jest sem imel pribli?no isti problem kot ti....meni so ?li homokineti?ni zglobi....pol sem pa kar celo polosovino zamenjal....

 

A ti v ovinkih med pospe?evanjem tudi trese???

 

Po mojem mnenju so za to polosovine krive....al ena al druga...

 

 

 

LP daVid

Feel free....

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Mam podobne probleme, pa z mehanikom ne moreva ugotoviti kaj bi bilo.

 

Meni pa trese pri pospe?evanju od pribli?no 90 do 130 in potem neha trest. Pa bolj mi trese, ?e se recimo peljem v ni?jih obratih. Ali pa jaz v ni?jih obratih bolj ob?utim. To nevem.

 

Sem mel feltne ukrivljene ker sem parkrat kar zelo priletel v luknjo na cesti. Vendar sem to popravil. Pa ?e vedno trese.

 

Smo probali z drugimi feltnami in gumami pa ?e vedno trese.

 

Tak da mislim da je edina re?itev zamenjati polosovino.

 

 

Koliko pa to kaj pride zamenjava?

 

Ali bi lahko treslo zaradi amortizerjev? Mam namre? spu??eni avto. Pa ?e so mogo?e ?e amortizerji hin?

 

Trosi pa mi ?e se prav spomnim ko sem enkrat priletel ko so cestarji prerezali cesto, da so krpali in sem direkt v rob ceste (okoli 3 do 4 cm visok) priletel z kar lepo hitrostjo.

Napisano

@skorp_jon - Optiko si naredil?? Sem mel tudi sam podoben problem,ko sem zaepljal v eno luknjo in rahlo zvil plati??e;po optiki in porihtani feltni je spet vse ok.

lp vuk

Dream as if you will live forever, live as if you will die today.

 

Napisano

@vuk:

 

optike nisem delal, ker mi je vulkanizer rekel da zaradi optike nebi smelo tresti.

 

Trese pa ?edalje bolj. Na za?etku mi ni tako zelo treslo. Sedaj pa vse bolj se ob?uti to.

 

Bom ?el v ponedeljek na optiko pa bom videl. Samo vseeno mislim da je nekaj drugo krivo.

Napisano

mo?nosti je malo morje, no jest sem imel pri prej?njem avtu podobne te?ave in sem menjal diske, centriral gume pa ?e pa jo? in je ?e zmerm tresl. Te?ava je bla: skrivljena mislm da se re?e pesta zarad karambola. (Tista stvar na katero je pri?raufan disk in v katero gre homokineti?ni zglob in na kateri je kon?nik), ko sem to zamenjal ni ve? treslo. ;)

Napisano

Zdravo...

 

upam, da se bo na?el kdo, ki bo znal odgovoriti na vpra?anje... namre?, ?ez vikend sem bil v Novi Gorici in nazaj grede se mi je za?elo dogajat, da se je avto, ko sem ti?al gas, za?el tresti pri kolesih. Prvo sem pomislil, da so mogo?e gume, samo, ko sem gas spustil, je avto nehal tresti, pa spet stisnem gas, spet trese... pa z vi?jo hitrostjo je to bolj mote?e, pri hitrostih tam do nekje 80 na uro trese samo od recimo 4-5 tiso? obratov na gor, potem pa kar skoz in vedno bolj. Torej, ?e bi kdo vedel kaj in kako, bi bil hvale?en... pa ?e ima ?e kdo kak?no vpra?anje, rade volje odgovorim...

 

avto in motor pa sta v pospisu...

 

Lp in hvala

?udno da vozi? mazdo ?e si pa na pol ?e Honda?.

:D

Napisano

Ravno spoznava,da je Mazda bolj?a od Honde!!! :P:bravo:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Mo?no pa je tudi da ima? te?ave z elektriko(razdelilna kapa-to je bilo pri meni) in pol dela vse skupaj malo po svoje, najhuje pa je speljevanje, kjer cuka kar brez razloga, ko pa pritsne? plin do podma, pa vle?e ko zme?an in rahlo cuka(neenakomerno pospe?uje).

Ja tole se pa pri meni dogaja...

Do ene 3000/min se mi (ponavadi ko je de?, megla) v?asih to dogaja, da kar ne vle?e in nekaj trokira pol pa potegne ?e pohodim gas. Al pa so samo sve?ke. V kratkem sledi ?e en servis.

Napisano

wtf :whatever: ...pri meni je isto, opazil sem ?e zadnji? ko je ornk de?evalo pono?i, ter danes, ko je pri nas v lj megleno in vla?no, je avto malo cuknil, oz. da? gas in ni ni?, potem pa potegne sramezljiv ...jest tudi upam da so samo sve?ke.

Napisano

je**ga, to je pa? "sodobno" krmiljenje motorja. cuka skoraj vsak malo bolj sodoben motor. Do?ivel to cukanje pri Daihatsu sharade compact 1,3, ko ?e je bil nov cukanja ni bilo opazit, z km se je cukanje vedno bolj ?utilo - imel najve?je probleme ob hudi vro?ini ali ob vlagi, naslednji pacient Ford Mondeo ghia 2.0 - cukal od novega (?uti se samo pri speljevanju) neglede na vremenske pogoje, kao normalno :blink: , samo ob vla?nih dnevih, kot je danes cuka moja stara Mazda 323 1,4 ´90, ?ude?no GT-Rka sploh ne cuka :huh:

 

Skratka vsaj rahlo cukanje pri rahlem speljevanju se ?uti pri skoraj vsakem z lambdo/kat katerega sem dosedaj vozil in teh ni bilo malo. re?i? lahko verjetno da menja? pol elktronike na avtu, ampak ali se spla?a?

IPB Image
Napisano

je**ga, to je pa? "sodbno" krmiljenje motorja. cuka skoraj vsak malo bolj sodoben motor.

 

Skratka vsaj rahlo cukanje pri rahlem speljevanju se ?uti pri skoraj vsakem z lambdo/kat katerega sem dosedaj vozil in teh ni bilo malo. re?i? lahko verjetno da menja? pol elktronike na avtu, ampak ali se spla?a?

A to je zate tola?ba? <_<

Ker res bedno cuka. Dvomim, da je to normalno. Je pa o?itno zelo pogosto.

Buhnedej, da se grem zdjle po de?ju vozit. Ziher bo spet cukal. :(

Napisano

Ja potem pa kar po?asi za?ni z menjavo najprej, sve?ke, ?e ni ok, menjaj kable, ?e ni bolj?e, probaj resetirat elektroniko, ?e ni bolj?e, hmmm zdaj pa postane po?asi megla, lahko proba?, lambdo, kat, preveri? kontakte, razna tipala, merilce pretoka....... nazadnje gre? kao najbolj?emu elektri?arju v mestu, ti vse pregleda zara?una 9k sit in nazadnje ugotovi da dela vse ok :lol: , to je bilo v mojem primeru z GT-Rko in problemi z plini.

IPB Image
Napisano

Jest bom itak pri naslednjem servisu tud sve?ke zamenju pa ?e kable ?e bo treba pol bomo pa vidl. Sam mi mori ?e bo celo zimo tko cukal, sej pr men samo ko je hladen, po parih km vo?nje ko se motor ogreje je vse ok. Samo je pa res mote?e, ker pritisne? na gas pa nikamor ne gre pol ga pa kr nabije, kot da ma? turbo :blink:

Napisano

Samo je pa res mote?e, ker pritisne? na gas pa nikamor ne gre pol ga pa kr nabije, kot da ma? turbo :blink:

Mogoć ga pa imava pa je skrit. Se pravi so ga vgradili pa so imeli turbino namen kasneje bolj odpret so jo pa pozabli. Zdaj se pa se sama vklaplja ob?asno na 1. bar. B)

 

 

Ob?utek je pa res tak. Kot kak?na gromozanska turbina na 1.0, ki neki ?asa ne vle?e nikamor.

Napisano

No saj mo?no da je vajno cukanje druga?no kot jaz mislim. pri meni je tako ?e malo prene?no speljem pri semaforjih mi avto mrkne, torej ?e proba? na mestu na hitro pritisnit na gas, najpej malo spusti obrate in ?ele nato gredo obrati gor :whatever:

IPB Image
Napisano

No saj mo?no da je vajno cukanje druga?no kot jaz mislim. pri meni je tako ?e malo prene?no speljem pri semaforjih mi avto mrkne, torej ?e proba? na mestu na hitro pritisnit na gas, najpej malo spusti obrate in ?ele nato gredo obrati gor :whatever:

..nope...pritisnem gas do podna pa nikamor ne gre, pol ga pa katapultira :vesel: ...folk pa gleda pa misl da ne znam avta vozit :ne vem:
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

PROBLEM RE?EN

Dons ??ije kot pri norcih pa ni niti enkrat cuknil. Daj ti malo poglej zra?ni filter v kak?nem stanju je. Jaz sem dal v?eraj not od K&N notranjega in ne cuka ve?. Mislim, da ni samo naklju?je, ker prej?nji filter je bil res ?e zapacan...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.