Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

pozdravljeni,

 

zadnji mesec-dva imam precej tezav s svojo mazdo 626 bencin (imam se plin) l 2000.

v vo?nji je vse normalno, ko se pa ustavljam obrati padejo ?ist na nulo in se avto ugasne. to se ne dogaja vsaki?, ampak kako ?as gre vse pogosteje.

 

mislil sem da je vzrok plin - ker se na plinu tudi prej dogajalo da obrati pri ustavljanju padejo, ampak ne tolk. zdaj pa se dogaja tudi ko preklopim na bencin.

 

bil sem na rednem servisu plinske naprave. zaradi tega sem odla?al toliko z odpravljanjem tega problema - ker sem vedno v gu?vi sem hotel to narediti naenkrat z rednim servisom plinske naprave - tam pa so mi rekli da je z plinsko instalacijo vse v redu.

 

ali ima kdo kako idejo kaj bi lahko bilo in ali kdo priporo?a kakega dobrega mojstra - bil sem pri enem ki ga poznam, ampak njegova diagnostika ni imela stari konektor ki ga ima moja mazda.

 

hvala vnaprej.

Napisano

Najprej poglej loputo za gas, tam se nabere svinjarija in pol je sranje.

Lahko pa da ga lambda poka in potem se avtu malo cufa in crkava.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Najprej poglej loputo za gas, tam se nabere svinjarija in pol je sranje.

Lahko pa da ga lambda poka in potem se avtu malo cufa in crkava.

 

ta ki mi je vgradil plin je o?istil nekaksen motor za standgas - ali je to ta loputa za gas?

zamenjal je tudi sve?ke.

 

ampak ni? od tega ni pomagalo :(

 

kot sem rekel v "normalni" vo?nji avtro lepo vle?e.

problem je ko obrati padajo (ko pritisnem sklopko) recimo z 2-3000 na 700 (standgas) - tu se ne ustavi ampak pade do 0 in se ugasne :(

 

tudi v prostem teku motor ne dela mirno, ampak crkava - obrati mal padejo pa se vrnejo gor - motor in cel avto se trese.

 

men se zdi da je vse to nekak naredil plin ker je prej na bencin delalo vse normalno, na plin pa se je tudi prej obnasalo kot sem zgoraj opisal (samo ne tolk hudo) - samo ne vem kako se je to zgodilo in kako to dokazati?

 

mogo?e pi?em neumnosti: ali je sploh mozno da plin pokvari motor?

Napisano

ta ki mi je vgradil plin je o?istil nekaksen motor za standgas - ali je to ta loputa za gas?

zamenjal je tudi sve?ke.

 

ampak ni? od tega ni pomagalo :(

 

kot sem rekel v "normalni" vo?nji avtro lepo vle?e.

problem je ko obrati padajo (ko pritisnem sklopko) recimo z 2-3000 na 700 (standgas) - tu se ne ustavi ampak pade do 0 in se ugasne :(

 

tudi v prostem teku motor ne dela mirno, ampak crkava - obrati mal padejo pa se vrnejo gor - motor in cel avto se trese.

 

men se zdi da je vse to nekak naredil plin ker je prej na bencin delalo vse normalno, na plin pa se je tudi prej obnasalo kot sem zgoraj opisal (samo ne tolk hudo) - samo ne vem kako se je to zgodilo in kako to dokazati?

 

mogo?e pi?em neumnosti: ali je sploh mozno da plin pokvari motor?

 

kako pa vzge avto - normalno? Nima veze s plinom, ?tandgas so tako kot je rekel ajvar zrak, oz prava me?anca, te pa uravnavajo lambde.

 

ali pa akomulator / alternator ker v stantgasu prevzemata to funkcijo, zato te sprasujem o vzigu

 

Zna bit samo za na?telat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

On ti je o?istil motor?ek prostega teka - to je najve?krat problem nihanja obratov na standgasu. Ker to ni odpravilo napake pomeni, da ni bil zapacan. ?e vedno pa obstaja mo?nost, da je 'fu?'. Moral bi probati z enim, ki dela BP (si sposodi?).

Lahko da ti tudi vle?e 'fou?' zrak, ?e ima? kje prepareno ali preluknjano gumijastvo cev za zrak.

Lahko tudi kak?en kabel prebija ali je kak?na sve?ka fu? - ?eprav malo verjetno.

V vsakem primeru mora? najprej re?it problem pri delovanju na bencin!

 

P.S. kateri LPG sistem pa ima? vgrajen?

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano

Mo?nih je precej zadev od merilca pretoka zraka LMM, motor?ek za prosti tek, do raznoraznih cevk, elektrika (kabli na sve?kah, v?igalne tuljave, sve?ke ali npa?en razmak na diodi sve?ke) pa verjetno bi se ?e kaj na?lo.

33112_1.png

Napisano

Tale motor?ek mi gre prav na smeh, to pa zato ker to NI renault in ga NIMA. :D

Ima pa nekaj drugega, ki deluje popolnoma druga?e, funkcija pa je ista.

 

Preveri cev med zra?nim filtrom in loputo gasa(rebrasta) in ostale cevke ki so prklopljene pri loputi za gas.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Tale motor?ek mi gre prav na smeh, to pa zato ker to NI renault in ga NIMA. :D

Ima pa nekaj drugega, ki deluje popolnoma druga?e, funkcija pa je ista.

 

picajzl... ok, motor?ek, regulator, ventil prostega teka... pa? tist kar ma za delovanje prostega teka no :jezicek: hehe

33112_1.png

Napisano

hvala vsem za odgovore - probal bom vsem odgovoriti.

 

avto vzge normalno. vsaj mi se zdi.

mogo?e moram omeniti: da ko ga vzgem hladnega se nekak premocno slisi - kot da bi ti zacetni obrati bili nekak previsoki. mogoce je to kaka sled?

 

kar se tice cevk za zrak en mojster jih je pregledal in so baje v redu. pogledal jih bom se sam (upam samo da jih bom nasel - ne spoznam se prevec na avtomehaniko).

 

svecke so kot sem ze rekel zamenjane. zamenjal jih je ta mojster za plin. se mi zdi da se zdaj mal drugace obnasa, ampak mogoce je on kaj stetal. pravzaprav nekaj mi govori da je.

 

spomnim se da je ajvar enkrat za tega mojega plin mojstra rekel - ?alabajzer. takrat nisem ni? komentiral - ne pozitivno ne negativno ker pac nisem imel dovolj iskusenj s plinom - to je bilo ko sem se peljal na plin sele teden dva. zdaj se mi pocasi zdi da je mel prav. skoraj sem siguren da je ta zadeva nekak povezana s plinom - na servisu pa mi je mozakar povedal da je s plinom vse v redu(?) jaz pa zaenkrat ne morem dokazati nasprotno.

 

 

LPG sistem je gastech. vgradil ga je avtoplincenter (rudnik, lj).

Napisano

Mojster sam bi pogledal kaj je narobe, samo sem malo na tesnem s ?asom, razen ?e ima? ?as po 18 uri in pri?opa? do mene.

Mam nekaj v mislih, samo bi pa rad preveril, nekdo je imel podobne simptome samo ni pa ?isto crkoval na mestu. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Mojster sam bi pogledal kaj je narobe, samo sem malo na tesnem s ?asom, razen ?e ima? ?as po 18 uri in pri?opa? do mene.

 

hvala za ponudbo. z veseljem jo sprejamem :) - se bom pripeljal, ampak po 19 uri - do 19 sem zaseden.

?e je to v redu. mi napisi tel in naslov na pm

Napisano

Tale motor?ek mi gre prav na smeh, to pa zato ker to NI renault in ga NIMA. :D

Ima pa nekaj drugega, ki deluje popolnoma druga?e, funkcija pa je ista.

sramezljiv

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 2 leti kasneje...
  • 3 meseci kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Meni so se pa takrat črne črke zbrisale.  Itak, da sem vzel čopič pa črno barvo, malo selotejpa in so bile kot nove.    Zanimivo mi je bilo, ko sem kupil v začetku osemdesetih stoenko in sva šla z kolegom  v trgovino z barvami za čolne in barke in  kupila kr eno belo barvo. Snežno belo.😊 Nato sva v njegovi garaži stoenko prebarvala s pištolo, ki je bila drugače mamenjena za lakiranje pohištva ( to so njegovi starši delali). Itak, da sva pištolo uničila.😇 Nato sva iz Italije prešvercala motor in  menjalnik od Fiat regate (70 konjičkov) . Ker je bil preširok (pet brzin) , sva z fleksarco izrezala del pločevine v kolo teku, tako, da je gledal en kos menjalnika ven pri kolesu. 🤣 Vgradila sva tudi nižje, športne amortizerje in vzmeti od Fiata 128 sport. Spredaj sva dodala home made spojler. Takrat sem delal na Tomusu in so mi na tomosovem inštitutu, kjer sem imel kolega ( ki je bil v razvojnem oddelku za auspuhe) izdelali iz inoxa cel auspuh, vključno z obema loncema. Stoenka je šla kot avion, tudi glasna je bila tako.  In na tehničnem ni bilo nikoli nobenega problema. 😄 Policaji so nas tudi velikokrat ustavili, ko smo se vračali z kakega špila z goriškega in nikoli ni bilo nobenih problemov. Lepo je bilo takrat "rihtat avte". 😊    
    • Evo, pa še bi se našlo kaj... 😊 Je pa zato cx-30  skupaj s ProCeed najnižji crossover....  Vsedi se not in boš presenečen kako je nizek....🤗😉  
    • Če bojo jih boš pa nazaj menjal za 5 min..... 😊😉
    • Res, da sem bil mlad junec takrat, to je blo 1x v 90 ih, še Wartburga sem mel.  In to so ble prva generacija tablic, ki so mele slabo barvo ampak črni napisi so bli pa OK in tud grb je bil lep. EU oznak pa takrat še ni bilo.   Ampak res nisem nič sikal ali pametoval, avto je bil pa res BP takrat. Sem se tolažil, da mogoče majo pa normo kolk jih vršt na dan pa jo še niso izpolnili.
    • To se dejansko drži Novalje in vem, da je tam malo boljši kemp👍   Jaz sem pa danes osvojil najvišji vrh Paga, ki ni bog ve kaj zahteven je pa zato toliko bolj razgleden in se vidi daleč na okoli npr. veliko otokov Rab, Krk, Cres, Lošinj, Silba,Olib, Ist, Dugi otok in seveda Velebit...  Na skrajnem severu Paga pa leži rt Lun kjer je tudi čudovit razgled proti severu Jadrana... 👌🤗😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.