Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Nikjer nisem nasel kaj podobnega, zato rabim nasvet. Ob prestavljanju na obratih nekje nad 2000 se mi pri pritisku sklopke do konca pojavi cuden nizek in zaenkrat se tih zvok, kot da bi "odprl zadrgo". Mi je sla sklopka ali je to kak jermen za zamenjat. Zadeva je bolj ocitna ko je masina bolj obremenjena, recimo ce grem v klanec in pri 3000+ obratih dam v vi?jo prestavo. Ima kdo kako idejo kaj je to?

 

lp

Napisano

Verjetno je za?el ali pa ?e celo crknil potisni le?aj, kako pero od ko?are je padlo stran in se kam zahaklalo, mogo?e padla ven kaka vzmet iz lamele in se kam zataknila, lahko pa da je vztrajnik, ker je dvomasni in lahko dobi luft in ?udno dela.

Skratka za podret in pogledat. :ne vem:

Se na pedalu kaj ?uti, kot kake vibracije ?

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Na pedalu ni?. V bistvu se slisi kot bi se na ustavljalo zobato kolo...cca 10 topih klikov v kaksne pol sekunde.

 

 

 

Verjetno je za?el ali pa ?e celo crknil potisni le?aj, kako pero od ko?are je padlo stran in se kam zahaklalo, mogo?e padla ven kaka vzmet iz lamele in se kam zataknila, lahko pa da je vztrajnik, ker je dvomasni in lahko dobi luft in ?udno dela.

Skratka za podret in pogledat. :ne vem:

Se na pedalu kaj ?uti, kot kake vibracije ?

 

Napisano

Menjalnik dol in pogledat, verjetn je kuplunga za odpis.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se je tudi meni zdelo tako. Hvala. Bom porocal kaj je koncen rezultat ...:)

 

 

 

 

 

Menjalnik dol in pogledat, verjetn je kuplunga za odpis.

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.