Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo. Imam MX-3 z malo ?udnim motorjem 1.8 16V taka je ?e bla k sem jo kupu. Pomoje je motor od 323. Zdej me pa zanima ?e bi pasu not motor 1.8 V6 brez predelav nosilcov motorja. Za vse odgovore se zahvaljujem :)

Napisano

323 je imela sam 1.8 4L in 2.0 V6 masince...amm...ce imas V6 od 323 je pol 2.0 hihi :D

 

kaj pa je cudnega na motorju??

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Ne, verjetno me nisi razumel. Jaz mam not ?e od prej 1.8 16v. Zdaj bi pa rad dal not 1.8 V6 pa me zanima ?e pa?e direkt al moram kej predelat.

Napisano

hehe..ma mega :))

ammm....zakaj pa ti ta motorcek ni OK???

kaj bos z motorjem?

 

za nosilce pocaki, da ti yavarye pove...lih zdej eno mx3 sraufajo :P

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

Pa ne ki tvojo??

ne ne mojo...moja je pri meni...na zalost...hehe...magari, da bi moji delali kar delajo :P

Luka se ni zmotil. Lahke padajo hitreje :)
106032985.png

Napisano

ne vem ?e ti glih pa?e notri 1.8 v6, verjetno je prej bila tvoja 1.6 16v pa so potem dali notri motor 1.8 a6v.Potem daj notri 2.0 v6.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

V MX-3 pa?e motor 1.6 16V,1.8 V6 in tudi 2.0V6, na avtu ni potrebno spreminjat popolnoma ni?, ler ima vask motor prilagojene nosilce, tako da pa?ejo na avto. B)

Pa bolj se ti spla?a vgradit 2.0 V6, ker pridobi? na na konjih in menjalnik ima dalj?e prestave, kar pomeni manj?o porabo in ve?ji efekt.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

YavarYe X6V6 hvala za odgovor. Vem da bi blo bol? dat 2.0 not ampak je fora v tem da vem za eno ma?ino 1.8 V6. ?e enkrat hvala :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
    • Ti mi raj povej kje na Zoe se da nastavit višino voznikovega sedeža. Sedež je pa drugače ene tolk udoben kot v Wartburgu izpred 30 let (mel zato vem). Zgleda kot neka zofa ampak čist brez oprijema. Aja a se da volan kej trše nastavit, ker je čist premehek in ne daje nobenega povratnega odziva.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.