Skoči na vsebino

Mazda 323F GT in MX-3 V6


Deeyan

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 70
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

mislim da ja, ampak preveri.

naceloma naj bi menjalnik vseh iz K serije (K8 1.8, KF 2.0, KL 2.5) pasal med seboj, in naceloma so si zelo podobni, drugacen je edino na Ford Probe ki mislim da sploh ni mazdin in ima malo daljso 5 prestavo (final drive 3.8 prot 4.1 od mazde).

 

za MX6 sem nekje prebral da ima daljso 5 nekje pa da ima navadno. jaz imam na 2.5 menjalnik od 2.0...

menjalnik pa nese mislim da do 300HP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pa?e vse povprek samo je treba na nosilec pri motorju pazit da je enak, ?e ne ga mora? premontirat iz obstoje?ega motorja na tega, ki ga misli? vstavit.

 

to sploh ni noben problem, take stvari smo ?e delal na fatherjjevem Daihatsuju (?e davnega let 2000, ko sm bil ?e otrok :D), smo menjal diesel motor za 1.3 GT.

 

Symon itaq, da je pol bolj? 2.5 sam zanimal me je, ?e so to isti motorji oz. vsaj podobni :) hvala za odgovore

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e eno upra?anje, ma mogo?e kdo kako elektroniko (ra?unalnik...) od Mazde MX-3 V6 za prodat?

 

Js mam enga od 2.0 V6 vi?ka.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

eh roke, sploh nvem zakaj sm napisu roke XD mislu sm na osi, ki pridejo iz ma?ine ven ;) pa pozabu sm ?e dopisat za nosilc za ma?ino in kiler :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mater sm sitn, vsake tolk cajta se neki spomnem :P

 

So tut nosilci za ma?ino pri vseh (Mazdinih) modelih z V6 motorji enaki?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ja, seveda, vprašat na servis!    Kaj misliš, da se nisem tega domislil tudi sam? In odgovor:   Platišča in pnevmatike omogočajo stik vozila s cestiščem, zato so z vidika varnosti zelo pomembne. Zato Vam svetujemo, da vozilo pripeljete v najbližji pooblaščeni servis, kjer bodo strokovno poskrbeli za pravilno nameščene pnevmatike in ustrezno privite kolesne vijake. Spotoma pa Vam bodo vozilo še strokovno pregledali in odstranili ostale morebitne pomanjkljivosti.                                          Lep pozdr
    • Sam dve črki zamenjaš pa se čist drugač sliši   Obral češpljo u nulo. Zahteven projekt, ima več kot 40 let. Mlajše so bolj enostavne. 
    • Ena kar tako, k je ravno pri "znancih"...    
    • To je logična posledica točno teh vzrokov, ki jih vedno ponavljamo. Problem je to, da so ljudi nategnili.... spet. Nategnili so jih že samo s tem, ker so zakrivali ali pa zavajali s podatki, sploh pa to, da kupcem niso predstavljali kaj to pomeni pri vsakodnevni uporabi in predvsem pri tem, kako bodo z EV-ji privarčevali. Dejansko je resnica drugačna in vsaj v začetku bi bolj moralo iti v smeri, da v kolikor imaš v družini dva avta, da zamenjaš enega za EV-ja. Kupci so šli pa v popolno zamenjavo čez noč in v prvi fazi so mislili kako strašno pametni so... dokler...
    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.