Skoči na vsebino

Mazda 323F GT in MX-3 V6


Deeyan

Priporočeno sporočilo

U bistvu sm mel namen dat v C-jko ma?ino od MX-3, ampak s tega verjetn nebo n?, ker je preve? zajebancije (je treba dost stvari menjat), tak da mam zdej drugo vpra?anje, ?e se da ta 1.5 motor ?ipirat?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • Odgovori 70
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

U bistvu sm mel namen dat v C-jko ma?ino od MX-3, ampak s tega verjetn nebo n?, ker je preve? zajebancije (je treba dost stvari menjat), tak da mam zdej drugo vpra?anje, ?e se da ta 1.5 motor ?ipirat?

 

 

?e ima? preve? ?asa in denarja kar.

 

Druga?e se ti pa bolj spla?a vzeti eno razbito 323F GT V6 in iz tiste vse pobrati. Predvidevam, da imata sprednji konec isti, vsaj kar se ti?e motornega prostora in ?irina avtomobila.

 

 

 

Potem pa ?e malo premisli z homologacijo motorja! Ker bognedaj, da povzro?i? kak?no hudo prometno nesre?o in te zavarovalnica ne bo hotela krit, ker nisi imel originalnega motorja!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e ima? preve? ?asa in denarja kar.

 

Druga?e se ti pa bolj spla?a vzeti eno razbito 323F GT V6 in iz tiste vse pobrati. Predvidevam, da imata sprednji konec isti, vsaj kar se ti?e motornega prostora in ?irina avtomobila.

Potem pa ?e malo premisli z homologacijo motorja! Ker bognedaj, da povzro?i? kak?no hudo prometno nesre?o in te zavarovalnica ne bo hotela krit, ker nisi imel originalnega motorja!

 

razbito GT-jko bo problem dobit, ravn zarad homologacije motorja sm se raj? odlo?u za 1.8, ker je ?e v razredu do 100kW.

 

Tut prostorsko je mal omejena, tak da bi zuz zuki blo treba mal predelave

 

primer: http://www.youtube.com/watch?v=Y2UNqcyesbY

 

zato se trenutno raj? odlo?am za ?ipiranje (ampak sm nekje bral, da se Z5 motorja ne da ?ipirat), tak da ostane varianta ?e navadn 1.8 4-celindrski motor, ki ga je izredno te?ko dobit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na?paraj za nov avto.. :)

resno ti pravim, raje nabavi eno V6ko pa jo malo popedenaj (MX3,MX6,Xedos6,323F) kot da se s tem zajebava?

 

C-jka je zdele popolnoma obnovljena, tak da ?e bi jo ?ou prodajat cena nebi bla nizka in tolk dnarja nikol nebi dobu zanjo tak da jo raj? mam ?e kakih 5 let ziher ;)

 

Se popolnoma strinjam z ploki-jem, samo ?e ti pa rata deeyan bo? pa kar edini v slo. z V6 C-jko :jupiii:

 

tut zato se mi je ?lo :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Raj? ni? ne menjuj ma?in. ?e ho?e? dobro V6 se zmeni z Bobijem in idi gledat tole:

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3848918&show=1

 

avto je bil pret tem v bratovi lasti in je sigurno eden najbol?ih 323F V6. Brat ga je kupil od prve lastnice in tud kilometri so realni.

 

Poznam avto, sm ga tut 2x vidu v ?ivo, ampak predn js zberem tolk dnarja skupi bo ?e zdavni prodana ;)

 

Pa kot sm ?e reku C-jke nebi dal izpod 1500? ampak za tak dnar je nebi noen kupu, je pa res pleh porihtan u nulo, popavilo me je stalo 750?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Poznam avto, sm ga tut 2x vidu v ?ivo, ampak predn js zberem tolk dnarja skupi bo ?e zdavni prodana ;)

 

Pa kot sm ?e reku C-jke nebi dal izpod 1500? ampak za tak dnar je nebi noen kupu, je pa res pleh porihtan u nulo, popavilo me je stalo 750?

 

 

Mor? pa vedet da te menjava ma?ine tu ne bo pri?la sam 500 eur....

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mor? pa vedet da te menjava ma?ine tu ne bo pri?la sam 500 eur....

 

to se zavedam, vem za en zlo dober ugoden motor, ampak je treba dobit ?e vse ostale dele, zato me zdej zanima bolj ?ipanje oz. menjava za navaden 1.8 motor, ki pa ga je te?je dobit kot kak v6 motor.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

U bistvu sm mel namen dat v C-jko ma?ino od MX-3, ampak s tega verjetn nebo n?, ker je preve? zajebancije (je treba dost stvari menjat), tak da mam zdej drugo vpra?anje, ?e se da ta 1.5 motor ?ipirat?

 

Seveda se da ?ipat na vsaj 100 konjev gotovo! Fant, ?ipanje ne turbo avta brez kak?nih predhodnih predelav, za 5 konjev se ti ne spla?a. Drugo je, ?e dobi? neke hude odmi?ne, izpu?ni kolektor, celoten izpu?ni sistem spolira? glavo, potem pa se ?ipa pa si naprimer na 120 konjih. Ampak za ta motor se ne dobi prakti?no ni? (ne kolektorja, ne odmi?nih, ni?!) kar je razumljivo saj je ekonom mlin?ek ne pa nek high performance ?vau. Mazda je za "?portne ?elje" dala ven avte z mo?nej?imi motorji serijsko. V6 motor, B6 in BP ter wankla.

Se popolnoma strinjam z ploki-jem, samo ?e ti pa rata deeyan bo? pa kar edini v slo. z V6 C-jko :jupiii:

 

Ni vredno vsega matranja, zafrkavanja in ???, verjemi.

Mor? pa vedet da te menjava ma?ine tu ne bo pri?la sam 500 eur....

 

To?no tako. Samo ves material te bo stal lep kup?ek denarja (ve? kot 500?) potem ko bo? menjal se bo na?lo 100 in 1 problem pa ?e bo obstajala na koncu ?ansa, da kaj ne bo zalaufalo ali pa bognedaj kaj crknilo med vo?njo, se v?gala kaka napeljava oziroma se predrsala cev za kak?no olje itd... ?e ima? tistih 500? jih daj na kup pa dodaj ?e ene nekaj in nabavi nekaj kar je v osnovi mo?neje. Za 323C res ne bo? dobil veliko ampak tako ?al je. Mislim, da nas je na forumu ogromno takih, ki smo imeli tak?ne visokolete?e ?elje pa smo kasneje vsi raje nabavili v ?tartu najmo?nje?i avto iz ponudbe (MX-3 V6, 323F V6, ali pa kak?no drugo znamko ampak najmo?nej?i model v ponudbi). Ko zra?una? je ceneje to, pa ?e ?ivce pri?para?. :jupiii: ?e pa ?e pa najdi celo 323F V6 pa zamenjaj VSE. Na?eloma bi moglo pasati saj gre v osnovi za isti avto.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda se da ?ipat na vsaj 100 konjev gotovo! Fant, ?ipanje ne turbo avta brez kak?nih predhodnih predelav, za 5 konjev se ti ne spla?a. Drugo je, ?e dobi? neke hude odmi?ne, izpu?ni kolektor, celoten izpu?ni sistem spolira? glavo, potem pa se ?ipa pa si naprimer na 120 konjih. Ampak za ta motor se ne dobi prakti?no ni? (ne kolektorja, ne odmi?nih, ni?!) kar je razumljivo saj je ekonom mlin?ek ne pa nek high performance ?vau. Mazda je za "?portne ?elje" dala ven avte z mo?nej?imi motorji serijsko. V6 motor, B6 in BP ter wankla.

 

Ni vredno vsega matranja, zafrkavanja in ???, verjemi.

 

To?no tako. Samo ves material te bo stal lep kup?ek denarja (ve? kot 500?) potem ko bo? menjal se bo na?lo 100 in 1 problem pa ?e bo obstajala na koncu ?ansa, da kaj ne bo zalaufalo ali pa bognedaj kaj crknilo med vo?njo, se v?gala kaka napeljava oziroma se predrsala cev za kak?no olje itd... ?e ima? tistih 500? jih daj na kup pa dodaj ?e ene nekaj in nabavi nekaj kar je v osnovi mo?neje. Za 323C res ne bo? dobil veliko ampak tako ?al je. Mislim, da nas je na forumu ogromno takih, ki smo imeli tak?ne visokolete?e ?elje pa smo kasneje vsi raje nabavili v ?tartu najmo?nje?i avto iz ponudbe (MX-3 V6, 323F V6, ali pa kak?no drugo znamko ampak najmo?nej?i model v ponudbi). Ko zra?una? je ceneje to, pa ?e ?ivce pri?para?. :jupiii: ?e pa ?e pa najdi celo 323F V6 pa zamenjaj VSE. Na?eloma bi moglo pasati saj gre v osnovi za isti avto.

 

Kot sm ze rek kej drujga pred 5. leti nebo, ker je pol u bistvu 750? stran vrzenih. Ce bo kdo vedu za 1.8 motor mi nej pove, se mi pa zdi da bo to ravn tak problem dobit kot GTti motor za Daihatsuja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?koda ker je PeW tako mo?no zbil svojo ker bi bil avto idealen donator. :blush: Sicer pa za pogledat je.

 

Uf tam je motor skor ziher adijo. A to so bli isti motorji kot v BA serijah? Se prav, da je tut v Premacy-u isti?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

B8

The 1.8 L (1839 cc) B8 is not just a bored- and stroked- B6. Rather, a new block with widened cylinder spacing is used. The bore was 83 mm and the stroke was 85 mm. This SOHC engine was used in the Mazda 323.

 

BP

The BP is an improved DOHC variant of the 1.8 L B8.

 

Applications:

 

1990-1993 Mazda 323

1991-1996 Ford Escort GT

1994-1997 Kia Sephia GS

1994-1998 Mazda Protegé

1994-1998 Mazda MX-5/Miata

 

 

http://www.club323f.com/club323f/forum/viewtopic.php?t=2727

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar v akcijo ?estakov zmanjkuje :) Kakor vem se je en iz na?ega konca ?e nekaj zanimal za Bobijevo :)

 

 

Samo vzdr?evanje pa tud ni nek bav bav, ?e ima? dobrega agenta za zav. ti lahko da dosti popusta. Cene nadomestnih delov so tamtam. Edin ?e kak?na v?igalna tuljava crkne, tist se da pa mal predelat in je prakrat cenej? kot original del. Poraba je pa mogo?e za liter ve?ja.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.