Skoči na vsebino

Rezervni klju?


Priporočeno sporočilo

Ker me je zmeraj strah,da bom zgubil klju? recimo na dopustu ponavadi vzamem s seboj ?e rezervnega.

Pri mazdi je to fajn re?eno in si lahko sam sprogramira? novega :punk: brez,da bi te na servisu olupili.

To je potrebno naredit preden zgubi? en original,?e ne mora? na servis.

Klju? za 9.39$ sem naro?il tukaj:

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16640

 

Nesel sema ga vrezat in tip mi re?e to je pa kar brezpla?no ?zmeden? nimam kaj ra?unat za minuto dela,no najlep?e hvala.

Postopek za program je pa naslednji:

1.Vtakne? original klju?,da? kontakt 3 sekunde vzame? ven

2.Takoj za tem vzame? drugi original zopet kontakt 3 sekunde in spet ven

3.Takoj za tem vtakne? kopijo da? kontakt 3 sekunde in ven z njim

Klju? je sedaj sprogramiran.

In zdaj mam 3 klu?e :vesel:

Daljinca pa dobi? na ebayu za 40? in ga prav tako sam sprogramira?.Sam tega nisem ?e probal.

Ah bom kar copy/paste:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

 

Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.

 

Step 3: Insert key into the ignition.

 

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

 

Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).

 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

 

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

 

Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

 

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 6 mesecev kasneje...

 

Nesel sema ga vrezat in tip mi re?e to je pa kar brezpla?no ?zmeden? nimam kaj ra?unat za minuto dela,no najlep?e hvala.

Postopek za program je pa naslednji:

1.Vtakne? original klju?,da? kontakt 3 sekunde vzame? ven

2.Takoj za tem vzame? drugi original zopet kontakt 3 sekunde in spet ven

3.Takoj za tem vtakne? kopijo da? kontakt 3 sekunde in ven z njim

Klju? je sedaj sprogramiran.

In zdaj mam 3 klu?e :vesel:

Daljinca pa dobi? na ebayu za 40? in ga prav tako sam sprogramira?.

 

 

To velja za use mazde? Jaz imam mx3 94l Imam pa samo en original klju? a bo to izvedljivo? Ne vem kaj naj naredim strah me je da bom izgubil klju? :( Nov je pa verjetno kr drag..

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za informacijo, bom takoj obvestil Hro??aVineta - kokr vem ma ?e vedno samo 1 klju? za svojo Mazdojklo ?t. 6! :danzoman::bravo:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za informacijo, bom takoj obvestil Hro??aVineta - kokr vem ma ?e vedno samo 1 klju? za svojo Mazdojklo ?t. 6! :danzoman::bravo:

 

 

Ja ampak ?e jaz prav razumem potrebuje? dva original klju?a, da to izvede?. Najprej vstavi? prvega in nato drugega potem pa kopiran klju?. ?e se da samo z enim klju?em in ?e velja tudi za moj avto :jupiii:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zate bi rekel, da sploh ni nobenga problema, vsaj pri moji 323F, letnik 1993, sem klju?e ?tepal kar po teko?em traku (ne vem al sem jih mel 4 al 5 skupno), verjetno pri teb ni ni? druga?e! :bravo::danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zate bi rekel, da sploh ni nobenga problema, vsaj pri moji 323F, letnik 1993, sem klju?e ?tepal kar po teko?em traku (ne vem al sem jih mel 4 al 5 skupno), verjetno pri teb ni ni? druga?e! :bravo::danzoman:

 

A potem sploh ni kodiran? :D A mogo?e gdo ve tudi kaj za daljinca? Imam samo en daljinec proizvajalca Laserline in bi bilo tudi dobro ?e bi imel ?e kak?nega ker ?e izgubm klju? potem bom tudi daljinca :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ist lep navaden ?e?ki klju?, ki ti ga klju?avni?ar ure?e v parih potezah, tvoj pa sem skor 100% je isti ?morn! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ist lep navaden ?e?ki klju?, ki ti ga klju?avni?ar ure?e v parih potezah, tvoj pa sem skor 100% je isti ?morn! :danzoman:

 

mx5 ima immobilizer in transponder v klju?u....mx3 pa po pomoje odvisno od letnika

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mx5 ima immobilizer in transponder v klju?u....mx3 pa po pomoje odvisno od letnika

 

Aha.. Potem bom dal narediti drugi klju? in probal ?e bo ?lo saj, ni tako drag. Kako bi pa daljinec sprogramiral? Al moram kupiti nov modul in daljice?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aha.. Potem bom dal narediti drugi klju? in probal ?e bo ?lo saj, ni tako drag. Kako bi pa daljinec sprogramiral? Al moram kupiti nov modul in daljice?

 

sem dal gor navodila za mx5, ampak me neki je** ne prime s tisto foro 5 x ON/OFF bo treba na servis zgleda.

Jaz sem dobil samo en klju? poleg avta, samo mi krije stro?ek drugega.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To velja za use mazde? Jaz imam mx3 94l Imam pa samo en original klju? a bo to izvedljivo? Ne vem kaj naj naredim strah me je da bom izgubil klju? :( Nov je pa verjetno kr drag..

 

MX 3 NIMA kodiranega klju?a !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

MX 3 NIMA kodiranega klju?a !

 

No pol se nisem zmotu - gre? do Klju?avni?arja, ga ure?e? k zmaja in pelje? (isto kot sistem Zastava 750, letnik 1970)! :danzoman::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:bravo:

?ist tko OFF TOPIC, a uni preklopni klju?i z ebay, to je za kaj? Pa daljinca lahko tud amater premesti v ohi?je?

 

Jaz sm ga dobu od enga iz foruma sem ze pozabu kdo je bil se more bit nekje tema!

Drgac je pa cist simpl prestavu sm sam transponder v ta kljuc iz ebaya in dalinca isto ga dal izrezat za 7? in pali ko urca ze kr neki cajta brez problema!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ker me je zmeraj strah,da bom zgubil klju? recimo na dopustu ponavadi vzamem s seboj ?e rezervnega.

Pri mazdi je to fajn re?eno in si lahko sam sprogramira? novega :punk: brez,da bi te na servisu olupili.

To je potrebno naredit preden zgubi? en original,?e ne mora? na servis.

Klju? za 9.39$ sem naro?il tukaj:

 

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16640

 

Nesel sema ga vrezat in tip mi re?e to je pa kar brezpla?no ?zmeden? nimam kaj ra?unat za minuto dela,no najlep?e hvala.

Postopek za program je pa naslednji:

1.Vtakne? original klju?,da? kontakt 3 sekunde vzame? ven

2.Takoj za tem vzame? drugi original zopet kontakt 3 sekunde in spet ven

3.Takoj za tem vtakne? kopijo da? kontakt 3 sekunde in ven z njim

Klju? je sedaj sprogramiran.

In zdaj mam 3 klu?e :vesel:

Daljinca pa dobi? na ebayu za 40? in ga prav tako sam sprogramira?.Sam tega nisem ?e probal.

Ah bom kar copy/paste:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

 

Step 2: Lock and unlock the driver’s door using the power door lock switch on the door.

 

Step 3: Insert key into the ignition.

 

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

 

Step 5: Open and close the driver’s door 3 times. (Door should be left open after this step).

 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

 

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

 

Step 8: Press any button on remote #2 (etc.) twice. Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

 

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

 

Sem ?el na to spletno stran poiskat klju? za na?ega (Mazda 5 2007), pa ga nisem na?el. Ali je za M6 enak kot za M5.

Hvala

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa zanima, ?e se da dobiti rezervni daljinec za mazdo 6(razen na servisu, kjer je 300?+)? Pa ?e se ga res da tudi sprogramirat npr. po temu postopku:

 

Step 1: Open drivers door and leave open.

 

Step 2: Lock and unlock the drivers door using the power door lock switch on the door.

 

Step 3: Insert key into the ignition.

 

Step 4: Turn key to on position and return to off position. (IMPORTANT - use ON position NOT ACC position). Do this 3 times within 10 seconds. Leave key in the ignition.

 

Step 5: Open and close the drivers door 3 times. (Door should be left open after this step). *Instead of opening/closing door 3 times, you can press the button in door jam. The car will think you're opening and closing door but much easier!

 

Step 6: ECU should respond by locking and unlocking the doors.

 

Step 7: Press any button on remote #1 twice. ECU responds by locking and unlocking the car doors.

 

Step 8: Press any button on remote #2 twice (etc.) Each time the ECU will respond by locking & unlocking the doors.

 

Step 9: Remove the key from the ignition and the ECU will respond a final time with a series of door locks and unlocks. You're done!

 

Read more: http://wiki.answers.com/Q/How_do_you_progr...e#ixzz1ApUsFQa2

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ha, ha, sem se res zatipkal La Sportiva so. 
    • Kar se tiče prostočasnih športnih copat sem trenutno extremno zadovoljen z znamko On. Copati so res udobni, podplat opravi svoje delo cel dan. Če kdo kupuje naj sproba to znamko.
    • Jaz sem že vsa leta na La Sportiva visokih, pa na salewa nizkih gojzarjih.
    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.