Skoči na vsebino

Mazda 2.0 V6 Gt In 2.0 V6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Razmi?ljan o nakupu srednje mazde 323F letnik 97-98 in sicer 2.0 V6 GT in med mazdo 2.0 V6-navadne.Prosil bi vas ?e imate kak?en seznam opreme od obeh mazd.Da bi videl primerjavo.

 

 

Zelo bom hvale?en hvala vsem za odgovore

 

 

MAZDA FAN

Napisano

323f obstaja samo 2.0V6Gt in ni? druga?na. Kje si najdu 323f 2.0V6 brez GT, to je pomoje samo narobe napisan oglas.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

323f obstaja samo 2.0V6Gt in ni? druga?na. Kje si najdu 323f 2.0V6 brez GT, to je pomoje samo narobe napisan oglas.

to?no tak

 

narobe napisan oglas :)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

lej... nebi rad pametoval, ampak gre skoraj za identi?na vozila :)

namre? 323F z 2.0 motorjem je bila samo z to opremo kot joma tam napisano, tisto, ko pi?e zraven da ma avtoradio sony, pa dodatne pragove pa spojlere... avtoradio itak ve? da je vseeno ?e ma ali nima, tisti spojleri pa pragovi so pa na V6 bli original...

 

dodatno je pa? avtoradio not, pa predpriprava za telefon pa ozvo?enje HI-Fi (karkoli ?e to lahko pomeni)

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kaj pa Asr(regulacija zdrsa) pa nadzor tlaka v pnevmatikah ker tega tista navadna 2.0 nima

najbojl?e, da gre? pogledat in se sam prepri?a?, ni nujno da je vse res, kar je na avto.net napisano :(

 

itak ?e ma? namen tak avto kupit, bo? prvo temeljito pogledal vse

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kaj pa Asr(regulacija zdrsa) pa nadzor tlaka v pnevmatikah ker tega tista navadna 2.0 nima

Originalno NIMA NOBENA nadzora tlaka v pnevmatikah :blink: , to je tisti ki prodaja pokljukal vse kar se pokljukat da, najbolj? da ga polki?e? pa mu glede na vse zbija? ceno. :D:D:blink:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Guest BrainLess
Napisano

ja daj jo v rubriko "Malo oglasi" pa kake lastnosti kot npr. keri lastnik, prevo?eni kilometri, oprema ...

 

pa par slikic pa bo! ;)

Napisano

IMAM LETNIK 1998, PREVO?ENIH IMA 94000KM. KLIMA,ABS,2X AIR BAG,DCZ, 4XEL.STEKLA, RADIO CD, ALU 16" ORIGINAL, NOVE GUME, TORNADO RDE?A BARVA, ZAMENJAN JERMEN PRI 90000 KM... LEPO OHRANJEN

Napisano

Po podatkih sode?, je to optimalno dober nakup. Samo bi bil prej za pogledat, ker nikjer ni napisano ali je bil ali ne razbit. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

PRIPELJAL SEM SI GA IZ ITALIJE KER GA TUKAJ NISEM DOBIL, SAMO EDEN JE AMPAK PREDRAG, CCA 1,7 MIO KAR JE PREVE?. BIL JE PA MALO SPREDAJ UDARJEN AMPAK NOBENI VITALNI DELI, TUDI LU?I NISO BILE MENJANE, NI? NE VLE?E V KATEROKOLI STRAN, IJ JE LEPO OHRANJEN

Napisano

Green, prosim izklopi CAPS LOCK, ker je te?ko brat. Sliko doda? tako, da pod oknom za vnos teksta, kjer pi?e File Attachments klikne? Browse, izbere? sliko na disku in klikne? Add reply. To je to.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.