Skoči na vsebino

izpusni sistem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Da nam nove teme odpru...

 

Zanima me katera kombinacija prehoda iz 4ih cevi na 1o cev pri izpu?nih kolektorjih je najbolj?a/optimalna? Sepravi ali da grejo 4 cevi takoj v 1, ali da grejo 4 cevi najprej v 2 in potem te 2 ?e v 1?? :unsure:

panoramska.jpg
Napisano

4-1 imajo ponavadi visoko tura?ne ma?ine ker dajo ve? top-end mo?i vendar malo manj navora v nizkih in srednjih obratih kot 4-2-1. 4-2-1 da namre? ve? navora in malo manj konjev v vi?jih obratih ampak v resnici to ni tako slabo kot se sli?i. Namre? avto lep?e vle?e ?e iz ?tarta in sam imam raje 10Nm ve? v srednjih obratih kot 5hp pri blokadi. Je bolj uporabno. Ima dosti avtomobilov ravno zato serijsko 4-2-1. Je pa zanimivo Clio 172 ima 4-1, moj 182 pa 4-2-1 in ima ve? konjev in ve? navora pri nizkih obratov. Skratka je samo odvisno od ostalih komponent.

Prijatelj je s serijskim 4-2-1 kolektorjem prilezel pri 2.0 motorju iz 140 na 250hp torej tudi 4-2-1 ni slab sistem. :P

Google it: "4-2-1 header vs 4-1"

Napisano

Sam kolk bi se pa to u bistvu poznal na 1.5 mlin?ku?

 

Najbr? okoli 10 konjev, ?e bi bil cel izpu?ni sistem zamenjan tudi ve?, ene 15hp. ?e se spla?a vr?t 1000? za 15hp je pa druga pesem. Proda? avto, doda? 1000? in ima? ?e kaj hitrej?ega...
Napisano

mene je izpusni sistem prisel vse skup z lonnci in montazo dobrih 700e... se pozna?

vlece avto ze od zacetka lepse kot prej, pa tut top end ma... headerji so 6-2-1, izpuh 60, zadnji lonc 60 v 2x40 da malo stisne in utisa vse skupaj. sound ima zelo kulturen...

Napisano

Najbr? okoli 10 konjev, ?e bi bil cel izpu?ni sistem zamenjan tudi ve?, ene 15hp. ?e se spla?a vr?t 1000? za 15hp je pa druga pesem. Proda? avto, doda? 1000? in ima? ?e kaj hitrej?ega...

 

?e teh 10 konjev so bolj pobo?ne ?elje :)

 

 

Upam da poznate rek: There's no replacement for displacement :)

Napisano

?e teh 10 konjev so bolj pobo?ne ?elje :)

Upam da poznate rek: There's no replacement for displacement :)

 

Sem pozabil kako izgleda original sistem. Pomoje, da se da dobiti ene 10 hp, ?e vr?e? notr ene 600+?.

 

Rek je pa zakon. :punk:

Napisano

ne spla?a se tok no, razn ?e res ho?s vse iztisnt iz avta.... men se s sesalnim kr pozna, brez njih pa vpra?anje ka bi blo

 

je pa res da pade poraba! (meni za ca liter do dva pri enaki vo?nji)

Napisano

Najbr? okoli 10 konjev, ?e bi bil cel izpu?ni sistem zamenjan tudi ve?, ene 15hp. ?e se spla?a vr?t 1000? za 15hp je pa druga pesem. Proda? avto, doda? 1000? in ima? ?e kaj hitrej?ega...

 

V mislih sem imel mnogo manj?o vsoto, oz home made zadevco... zanima me ?e ali bi se spla?alo dat ?ir?e cevi na kolektorjih? oz vsaj na koncu ?ir?o cev na izpu?ni sistem.. Ker zdaj so luknje iz bloka fi32mm na izpuh pa pride fi45mm. Potem pa do Fabi-ja po celoto cev do zadnjih loncev, zadnja lonca pa ?e mam :P In jap, zadi bota 2 lonca ;)

 

original kolektorji:

post-4105-1281645169_thumb.jpg

 

cev od kolektorjev na ipu?no cev:

post-4105-1281645224_thumb.jpg

panoramska.jpg
Napisano

fora pri kolektorjih in auspuhu je, da ce ne bos vsega zracunal kot se sika ti lahk performance pade, lahk dobis backfire (da potegne izpuh nazaj v masino), itd itd.

Napisano

Hmm, potem je najbolje da pustim fi-je kolektorjev kakr?ni so... :blush:

Aja ?e nekaj, pri ogriginal kolektorjih gredo cevi oz. kanali 1 in 4 skupaj ter 2 in 3 skupaj na koncu se pa zdru?ijo. Ali na preformanse vpliva tudi zdru?evanje cevi/kanalov?

 

P.S.: verjetno ?ir?i fi-ji iz bloka ne bodo pomagali ker bi moral potem ?e na bloku raz?irit luknje...

panoramska.jpg
Napisano

ja, sej to ti je simon lih razlozu. 4-1, 4-2-1

 

ti mas ocitno 4-2-1 :)

 

moji original kolektorji so bili kurac od ovce, ker niso imeli zdruzeno cev v isto dolzino ampak je bla ubistvu ena "cev" (lito zelezo) pa noter tri lukne navrtane, pa pri zadnji lukni pol cev navzdol..

 

menda naj bi blo fajn ce so vse cevi enako dolge, pa valda, da je cim manj ukrivleno (kar je pr f-ki kurac, auspuh do riti ma tok jebenih krivin da ni za verjet)

 

vedno je bottle neck tist ko bremza, ceprav mal bi se vseeno poznalo :)

 

pac, najlazje je it po preverjeni poti, tk ko sm jst kolektorje po ebayu dobu, je pa res da jih je za 323f tezk dobit. za kako mx5 se se najde

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.