Skoči na vsebino

izpusni sistem


Ploki

Priporočeno sporočilo

Lp,

 

kje v okolici celja/ljubljane eventuelno maribora se da naredit izpusni sistem od cata naprej s fijem 60?

 

tu pri nas so rekli da ne more krivit cevi in da bi blo na prevec mestih posvasano, rostfrei je drazji kot moj avto, za 2x45 pa nevem ce je prostor.

 

2x45 pride lih neki cez 60 po povr?ini... sam bi raj mel 1x60.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja pa, da objasnim. Dva kolega sta pri njemu rihtala Cliota RS, Peugeota 106 Rallye (ki ima 140+hp!), Peugeot 205 (neznana konjenica :P ) ampak ko sem pa videl kako lep sistem je naredil na mojem biv?em 200SXu sem pa vedel, da obvladajo. :rispekt: Tako, da se ti spla?a. Pa za spremembo od nekaterih ?u?marjev bo? lahko rekel kaj si to?no ?eli? in stal zraven. Vsaj take so reference.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

superca... no sej tu v velenju mi je lepo priznal da mi lahk gre 60ko delat sam da bo a.) sestavljena in po?vasana all over b.) grdo zakrivljena

 

je reku nej grem drugam. :)

en dan prej so mi lukno za tehnicnega posvasali... super fantje. mimogrede bi me lahk nategnu

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

a je normalno 450e za 2 lonca oz total ca 600e za izpusni sistem?

+ tle v velenju so me strasili da bo za zadnji sportni lonec problem s policaji.

 

etc etc.

 

a mi lahk kdo pomaga, fi60 nikjer ne pride manj kot 500e al pa je za en drek oz glasno? :(

 

edit: za sportne lonce (ror po cez) ne za prekatne. prekatni so cenej sam mi je reku da ga bom ful zademfu s tem.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je mal drago. Druga?e pa samo lonca da? lahko delati temu mojstru, ki baje brez te?av zrihta glasnost po ?elji oziroma ima dovolj izku?enj, da bo vedel kako po?timati, da ne bo preglasno. Je zrihtal avspuh tudi za eno 323f 2.5 V6 turbo. Pa ?e bli?e ti je. Pokli?i ga pa bo? videl, 600? te pomoje res ne bo pri?lo. :ne vem:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ql, jaz bom tudi rabil cev od kolektorjev do zadnjih locev. Pa da nebom odpiral nove teme, ali pozna kdo koga ki bi mi naredil tudi inox ?portne izp. kolektorje?

 

PS:

Je zrihtal avspuh tudi za eno 323f 2.5 V6 turbo.

 

Kje pa se skriva ta mazdura zdaj?

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolektorje naredi Hemingway ampak ni poceni ?pas. Ne vem koliko se spla?a za 1,5. Tip sicer vse mere izra?una in na podlagi vseh podatkov in parametrov o motorju tudi pove koliko hp bo pribli?no pri?lo ven (ima specialen program samo za to). Mogo?e, ?e najde? nekoga, da ti bo naredil za pameten denar in data delati skupaj z Deeyanom.

 

Skriva se pa ta Mazda nekje na forumu, ampak se ne ka?e ker gre za predelave, ki niso za v javnost. :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok.. velik bolj kulturne cene... (1/2 manj), reku je tut da je fajn ce je zadnc lonc 55 zarad podtlaka? a je to kej res ? :)

to je kao back pressure al kk?

sj bom tk tle vzel lonce ce ze, tiste cene so mi uber...

a ma kdo tu ventil za uravnavanje back pressurja? a ni kao backpressure slabo pri 4taktnih motorjih?

 

js sm cist zmeden ze.. vec preberem manj mi je jasn.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok.. velik bolj kulturne cene... (1/2 manj)...

sj bom tk tle vzel lonce ce ze, tiste cene so mi uber...

 

Fabi? Me veseli, da sem pomagal.

 

na homologacijo sm cist pozabu... :( se to. matr.

?e bo kolikor toliko tiho samo vozi Mi?ko in se ne sekiraj. Ti je pa? stari avspuh pregnil in si dal lokalnemu majstru dal delati. ?e se bo? zmenil s Fabijem bo avto ti?ji kot povpre?na Hon-n-nda.

 

Itak tale projekt avspuh ?e mene ?aka enkrat... <_<

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mm. je reku. ce dam 55 zadi lonc pa do tja 60 je mal vec back pressurja in potegne luft v stene in ga bol zdemfa, ?e bo pa 60 do konca bo pa mal bolj prepustn pa kr dost bolj glasn.

ampak raj riskiram par konjev da je tisje vse skupi,..

 

si pomagal, ful. :) jutri grem do tja da dam zmert vse pa ce bo slo dost hit nardit da v petek grem se casermanu rore zrihtat pa vse skup zmontirat.. do takrat bo pa tut ze ene par cukrckov na avtu.. nic vizualnega. ;)

aja, pa se ful cenej je pri fabiju da naredi 1 v 2 lonc, da bo ostalo vizualno isto kot original :) nocem zadaj nekih sodov..

 

tak si mi ful pomagal za cel izpusni sistem, mas vsaj en pir v dobrem.. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolektorje naredi Hemingway ampak ni poceni ?pas. Ne vem koliko se spla?a za 1,5. Tip sicer vse mere izra?una in na podlagi vseh podatkov in parametrov o motorju tudi pove koliko hp bo pribli?no pri?lo ven (ima specialen program samo za to). Mogo?e, ?e najde? nekoga, da ti bo naredil za pameten denar in data delati skupaj z Deeyanom.

 

Skriva se pa ta Mazda nekje na forumu, ampak se ne ka?e ker gre za predelave, ki niso za v javnost. :P

 

 

Za izpu?ne sisteme sm se sicer neki ?asa nazaj ?e zanimu pri kiss-tunigu, kjer majo sumljivo ugodne izpu?ne sisteme, ma kdo izku?nje z njimi?

 

http://www.kiss-tuning.net/new/?content=32

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tak si mi ful pomagal za cel izpusni sistem, mas vsaj en pir v dobrem.. :)

 

:jupiii: Samo dobro u?timaj potem pa ko se kdaj sre?ava me bo? peljal en krog pa bo to to. :bravo:

 

Za izpu?ne sisteme sm se sicer neki ?asa nazaj ?e zanimu pri kiss-tunigu, kjer majo sumljivo ugodne izpu?ne sisteme, ma kdo izku?nje z njimi?

 

Ne. Dostikrat je tak?na varianta kot se jo je lotil Ploki ?e najbolj?a. Custom cel sistem. ;)
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je mal drago. Druga?e pa samo lonca da? lahko delati temu mojstru, ki baje brez te?av zrihta glasnost po ?elji oziroma ima dovolj izku?enj, da bo vedel kako po?timati, da ne bo preglasno. Je zrihtal avspuh tudi za eno 323f 2.5 V6 turbo. Pa ?e bli?e ti je. Pokli?i ga pa bo? videl, 600? te pomoje res ne bo pri?lo. :ne vem:

 

 

 

A obstaja ?e kera 323f 2.5 V6 turbo?

 

Midva imama lonce od Fabi power sam vse ostalo je custom made by Tich

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ce ma v podpisu .. :)

 

anyway, meni je fabi naredu malo predebel zadnji lonec... tak da je zaj zadnji lonec najnizja tocka avtomobila :/ mogoc bom enkrat sel bolj ploscatga narest... ce ga bom dost kje pustu. drgac me pac b.k.

 

drgac pa avto je kulturno glasen (Beri - ko ga stisnes se dere ko zverina), normalna voznja je pac 2.5 V6, tih ravn ni...

 

ga je pa Cat-back bremzal tak da glava pece, zdele se je sele avto prav ofnu.. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.