Skoči na vsebino

323F BJ pu??a olje


Priporočeno sporočilo

Pozdravljeni!

 

Rabim nasvet poznavalcev Mazd. Pri na?i Mazdi 323F BJ letnik 1999, motor 1.4i, smo opazili, da pu??a olje. Vsak dan ga je na tleh nekaj kapljic. Pregledal sem situacijo in nekako ugotovil, da je desna stran motorja mastna, vse od razdelilca v?iga pa do tal. Olje je Elf 5W40. Avto je redno servisiran na cca. 10-15K km, lepo deluje, ni opaziti kake druge pomanjkljivosti. Sicer olja ne pije, ne kadi, na pokrov?ku ni majoneze. Torej samo pu??a.

 

Zdaj pa me zanima, ?e morda kdo ve, oz. ?e je "splo?no znano" da npr. ta motor rad spusti npr. na pokrovu ventilov, ali kje pri razdelilcu v?iga. Ali je med razdelilcem in glavo kako tesnilo, ali je kak semering notri ali kaj podobnega. Napako bo odpravljal lokalni avtomehanik (mu zaupamo), radi pa bi ?e prej kupili potrebni material, da ne bo potem nepotrebnega iskanja.

 

Sicer nisem hud poznavalec, ampak kot sem videl, je razdelilec pritrjen na glavo z nekaj vijaki na "ovalnih" luknjah, ki dovoljujejo sukanje razdelilca. Predvidevam, da je to za nastavljanje v?iga? Je to kaj kompliciranega, je treba vedeti kak poseben podatek, ali lahko to mehanik "po posluhu" potem nazaj nastavi, tako kot mora bit? Ali je treba pred odstranjevanjem razdelilca ozna?iti polo?aj?

 

Za va?o pomo? se vsem najlep?e zahvaljujem in vas lepo pozdravljam!

 

Svadreb

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pozdravljeni!

 

Rabim nasvet poznavalcev Mazd. Pri na?i Mazdi 323F BJ letnik 1999, motor 1.4i, smo opazili, da pu??a olje. Vsak dan ga je na tleh nekaj kapljic. Pregledal sem situacijo in nekako ugotovil, da je desna stran motorja mastna, vse od razdelilca v?iga pa do tal. Olje je Elf 5W40. Avto je redno servisiran na cca. 10-15K km, lepo deluje, ni opaziti kake druge pomanjkljivosti. Sicer olja ne pije, ne kadi, na pokrov?ku ni majoneze. Torej samo pu??a.

 

Zdaj pa me zanima, ?e morda kdo ve, oz. ?e je "splo?no znano" da npr. ta motor rad spusti npr. na pokrovu ventilov, ali kje pri razdelilcu v?iga. Ali je med razdelilcem in glavo kako tesnilo, ali je kak semering notri ali kaj podobnega. Napako bo odpravljal lokalni avtomehanik (mu zaupamo), radi pa bi ?e prej kupili potrebni material, da ne bo potem nepotrebnega iskanja.

 

Sicer nisem hud poznavalec, ampak kot sem videl, je razdelilec pritrjen na glavo z nekaj vijaki na "ovalnih" luknjah, ki dovoljujejo sukanje razdelilca. Predvidevam, da je to za nastavljanje v?iga? Je to kaj kompliciranega, je treba vedeti kak poseben podatek, ali lahko to mehanik "po posluhu" potem nazaj nastavi, tako kot mora bit? Ali je treba pred odstranjevanjem razdelilca ozna?iti polo?aj?

 

Za va?o pomo? se vsem najlep?e zahvaljujem in vas lepo pozdravljam!

 

Svadreb

 

Govoris o razdelilcu za kable sve?k? To nima veze z oljem, ne ?tekam ?isto :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Govoris o razdelilcu za kable sve?k? To nima veze z oljem, ne ?tekam ?isto :ne vem:

 

?ivjo!

Ja, o razdelilcu za kable sve?k. Razdelilec je na desni strani glave vodoravno pritrjen nanjo. In nekje pod njim se za?ne sled pu??anja olja. A ni iz glave speljan mehanizem, ki poganja rotor?ek v razdelilcu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo!

Ja, o razdelilcu za kable sve?k. Razdelilec je na desni strani glave vodoravno pritrjen nanjo. In nekje pod njim se za?ne sled pu??anja olja. A ni iz glave speljan mehanizem, ki poganja rotor?ek v razdelilcu?

 

Jaz to?no ne poznam te ma?ine priznam, a kolikor tole razumem ti pu??a direktno iz bloka...ma? kaj ?ednega dima ali ?uden zvok???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tesnilo pri gredi za pogon razdelilca pu??a...

?e je o?itno da se tam vidi... so pa te mazde rade spu??ale tudi pri pokrovu ventilov...

 

?e sname? kapo razdelilca, bo? mogo?e videl, ?e se tam za?ne... ?e je masten znotraj

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tesnilo pri gredi za pogon razdelilca pu??a...

?e je o?itno da se tam vidi... so pa te mazde rade spu??ale tudi pri pokrovu ventilov...

 

?e sname? kapo razdelilca, bo? mogo?e videl, ?e se tam za?ne... ?e je masten znotraj

 

Aha. ?e menjam tesnilo pokrova ventilov, a moram tudi kaj s tesnilno maso namazat?

Oziroma druga?e: ali moram sploh dat tesnilo, ?e nama?em s tesnilno maso?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:D kot kaalman pravi 323 ba 1.5 so mele isti problem na razdelilcu vziga je o-ring ki scasoma otrdi in ne tesni vec in zato zacne mastit to je takoj menjano tesnilo pokrova pa ce ti ne pusca ga pusti na miru ce ne pa ko menjas daj samo tesnilo nic mazat

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za pomo? in nasvete. ?e tole, ?e morda veste. Ali se ta tesnila, torej tesnilo pokrova motorja/ventilov in tesnilo/O-ring pri razdelilcu v?iga dobi posami?no v trgovinah z avtodeli, ali je treba kupiti kak komplet?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala vsem za pomo? in nasvete. ?e tole, ?e morda veste. Ali se ta tesnila, torej tesnilo pokrova motorja/ventilov in tesnilo/O-ring pri razdelilcu v?iga dobi posami?no v trgovinah z avtodeli, ali je treba kupiti kak komplet?

 

Na?eloma dobi? posebej.

s2k_sig_transition_small.gif
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

Pozdravljeni!

 

Da nadaljujem zadevo glede pu??anja olja. Po detajlnem ogledu motorja sem nekako ugotovil, da tesnilo pokrova ventilov ne pu??a. Kapljice na tleh se pojavljajo pri pu??anju olja pri vijaku za izpust olja. OK, tule bom samo zamenjal bakreno podlo?ko, pa bi moralo bit OK. Desno stran motorja, ki je bila mastna sem opral, zdaj pa pozorno spremljamo, kje se bo za?elo mastit. Zaenkrat se mi zdi, da pu??a dihtunga na glavi.

 

Zdej pa spet vas spra?ujem: ali je mo?no, da dihtunga na glavi tako pu??a, da se "samo" masti motor, izgoreva pa ne? Ker avto ni? ne kadi, niti plavo niti sivo, plini na tehni?nem so bli OK, hladilne teko?ine ne zmanjkuje, na pokrov?ku za olje ni "majoneze".

 

Sam nekako menim, da se ne spla?a menjat dihtunge, ker sicer vse normalno funkcionira. ?e se motor pa? masti, naj se masti. Kaj pa vi menite?

 

Hvala in LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Se strinjam, sam bencinarji ta letnik se prodajo s to ceno, kar je dejstvo in to je zanimivo... V Nemčiji ravno tako držijo ceno 9-10 k€ pa navzgor. Pred časom ko je se pri nas prodajala črna g145 katero sem tudi objavil v tej temi od 1.lastnika je bila 2013 in 200kkm, pa je bla zadnja objavljena cena 10.500€ in ga ni več na oglasih, pa sem avto videl v živo in ni bil bp. (Beri volan zguljen, sedež zguljen, tesnilo na voznikovih vratih uničeno, določene poškodbe spredaj na odbijaču barvane kar s čopičem in to govorimo o premeru 3-4 cm flikah, nekdo barval zavorne čeljusti s penzlom na debelo napacano kar čez rjo itd...).
    • Ja ubistvo je blo vse narjeno kar sm milsu da bom pri 200kkm, tko da brum-brum, pošrek nadalnjih 100kkm,..pol pa se zapelem v Anhovo, obrem avto proti soči, grem ven in spustim ročno.
    • To olje gre komot v Mazdo, še boljše je.   Original Mazdino olje pa pakira total - https://totalenergies.at/system/files/atoms/files/total-mazda_broschuere_at_avril-2021.pdf
    • Podobna zadeva je pri Alfi Multiair motor. Točno prava specifikacija, ne samo vizkoznost. In če ni to to, ode variabilna enota na glavi (Multiair - Fire mašina).   Tam je potem bilo par firm, ki so specifikaciji ustrezala. Tovarniška Selenia se je hitro uničla (črno/garež).   V 1.5 Ford Dragon gre tudi samo Castrol in nič drugega. Ker ne ustreza specifikaciji.   Pa še ena zadeva. Zaradi aditivov ne smeš mešat Castrola in Selenie/Petronasa, ker reagira in je župa.   Pa da se vrnem k Mazdi. Zaradi tega mi je pela variabilna jermenica. Tovarniško Mazda olje 15w40 in tovarniški interval, pa je po moje zapacalo jermenico.   Sem šel na 5w30 Ravenol in parkrat menjal na 5-7k pa se je zadeva normalizirala.   Tak da ja, dobro olje in redna menjava!
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.