Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Rabim nasvet poznavalcev Mazd. Pri na?i Mazdi 323F BJ letnik 1999, motor 1.4i, smo opazili, da pu??a olje. Vsak dan ga je na tleh nekaj kapljic. Pregledal sem situacijo in nekako ugotovil, da je desna stran motorja mastna, vse od razdelilca v?iga pa do tal. Olje je Elf 5W40. Avto je redno servisiran na cca. 10-15K km, lepo deluje, ni opaziti kake druge pomanjkljivosti. Sicer olja ne pije, ne kadi, na pokrov?ku ni majoneze. Torej samo pu??a.

 

Zdaj pa me zanima, ?e morda kdo ve, oz. ?e je "splo?no znano" da npr. ta motor rad spusti npr. na pokrovu ventilov, ali kje pri razdelilcu v?iga. Ali je med razdelilcem in glavo kako tesnilo, ali je kak semering notri ali kaj podobnega. Napako bo odpravljal lokalni avtomehanik (mu zaupamo), radi pa bi ?e prej kupili potrebni material, da ne bo potem nepotrebnega iskanja.

 

Sicer nisem hud poznavalec, ampak kot sem videl, je razdelilec pritrjen na glavo z nekaj vijaki na "ovalnih" luknjah, ki dovoljujejo sukanje razdelilca. Predvidevam, da je to za nastavljanje v?iga? Je to kaj kompliciranega, je treba vedeti kak poseben podatek, ali lahko to mehanik "po posluhu" potem nazaj nastavi, tako kot mora bit? Ali je treba pred odstranjevanjem razdelilca ozna?iti polo?aj?

 

Za va?o pomo? se vsem najlep?e zahvaljujem in vas lepo pozdravljam!

 

Svadreb

Napisano

Pozdravljeni!

 

Rabim nasvet poznavalcev Mazd. Pri na?i Mazdi 323F BJ letnik 1999, motor 1.4i, smo opazili, da pu??a olje. Vsak dan ga je na tleh nekaj kapljic. Pregledal sem situacijo in nekako ugotovil, da je desna stran motorja mastna, vse od razdelilca v?iga pa do tal. Olje je Elf 5W40. Avto je redno servisiran na cca. 10-15K km, lepo deluje, ni opaziti kake druge pomanjkljivosti. Sicer olja ne pije, ne kadi, na pokrov?ku ni majoneze. Torej samo pu??a.

 

Zdaj pa me zanima, ?e morda kdo ve, oz. ?e je "splo?no znano" da npr. ta motor rad spusti npr. na pokrovu ventilov, ali kje pri razdelilcu v?iga. Ali je med razdelilcem in glavo kako tesnilo, ali je kak semering notri ali kaj podobnega. Napako bo odpravljal lokalni avtomehanik (mu zaupamo), radi pa bi ?e prej kupili potrebni material, da ne bo potem nepotrebnega iskanja.

 

Sicer nisem hud poznavalec, ampak kot sem videl, je razdelilec pritrjen na glavo z nekaj vijaki na "ovalnih" luknjah, ki dovoljujejo sukanje razdelilca. Predvidevam, da je to za nastavljanje v?iga? Je to kaj kompliciranega, je treba vedeti kak poseben podatek, ali lahko to mehanik "po posluhu" potem nazaj nastavi, tako kot mora bit? Ali je treba pred odstranjevanjem razdelilca ozna?iti polo?aj?

 

Za va?o pomo? se vsem najlep?e zahvaljujem in vas lepo pozdravljam!

 

Svadreb

 

Govoris o razdelilcu za kable sve?k? To nima veze z oljem, ne ?tekam ?isto :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Govoris o razdelilcu za kable sve?k? To nima veze z oljem, ne ?tekam ?isto :ne vem:

 

?ivjo!

Ja, o razdelilcu za kable sve?k. Razdelilec je na desni strani glave vodoravno pritrjen nanjo. In nekje pod njim se za?ne sled pu??anja olja. A ni iz glave speljan mehanizem, ki poganja rotor?ek v razdelilcu?

Napisano

?ivjo!

Ja, o razdelilcu za kable sve?k. Razdelilec je na desni strani glave vodoravno pritrjen nanjo. In nekje pod njim se za?ne sled pu??anja olja. A ni iz glave speljan mehanizem, ki poganja rotor?ek v razdelilcu?

 

Jaz to?no ne poznam te ma?ine priznam, a kolikor tole razumem ti pu??a direktno iz bloka...ma? kaj ?ednega dima ali ?uden zvok???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ni nobenega dima, ni ?udnega zvoka, ma?ina lepo laufa.

Kako to misli?, da bi pu??alo iz bloka?

Napisano

tesnilo pri gredi za pogon razdelilca pu??a...

?e je o?itno da se tam vidi... so pa te mazde rade spu??ale tudi pri pokrovu ventilov...

 

?e sname? kapo razdelilca, bo? mogo?e videl, ?e se tam za?ne... ?e je masten znotraj

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

tesnilo pri gredi za pogon razdelilca pu??a...

?e je o?itno da se tam vidi... so pa te mazde rade spu??ale tudi pri pokrovu ventilov...

 

?e sname? kapo razdelilca, bo? mogo?e videl, ?e se tam za?ne... ?e je masten znotraj

 

Aha. ?e menjam tesnilo pokrova ventilov, a moram tudi kaj s tesnilno maso namazat?

Oziroma druga?e: ali moram sploh dat tesnilo, ?e nama?em s tesnilno maso?

Napisano
:D kot kaalman pravi 323 ba 1.5 so mele isti problem na razdelilcu vziga je o-ring ki scasoma otrdi in ne tesni vec in zato zacne mastit to je takoj menjano tesnilo pokrova pa ce ti ne pusca ga pusti na miru ce ne pa ko menjas daj samo tesnilo nic mazat

 

 

mazdamaf311474.jpg

MAZDA POWER

Napisano

Hvala vsem za pomo? in nasvete. ?e tole, ?e morda veste. Ali se ta tesnila, torej tesnilo pokrova motorja/ventilov in tesnilo/O-ring pri razdelilcu v?iga dobi posami?no v trgovinah z avtodeli, ali je treba kupiti kak komplet?

Napisano

Hvala vsem za pomo? in nasvete. ?e tole, ?e morda veste. Ali se ta tesnila, torej tesnilo pokrova motorja/ventilov in tesnilo/O-ring pri razdelilcu v?iga dobi posami?no v trgovinah z avtodeli, ali je treba kupiti kak komplet?

 

Na?eloma dobi? posebej.

s2k_sig_transition_small.gif
  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Pozdravljeni!

 

Da nadaljujem zadevo glede pu??anja olja. Po detajlnem ogledu motorja sem nekako ugotovil, da tesnilo pokrova ventilov ne pu??a. Kapljice na tleh se pojavljajo pri pu??anju olja pri vijaku za izpust olja. OK, tule bom samo zamenjal bakreno podlo?ko, pa bi moralo bit OK. Desno stran motorja, ki je bila mastna sem opral, zdaj pa pozorno spremljamo, kje se bo za?elo mastit. Zaenkrat se mi zdi, da pu??a dihtunga na glavi.

 

Zdej pa spet vas spra?ujem: ali je mo?no, da dihtunga na glavi tako pu??a, da se "samo" masti motor, izgoreva pa ne? Ker avto ni? ne kadi, niti plavo niti sivo, plini na tehni?nem so bli OK, hladilne teko?ine ne zmanjkuje, na pokrov?ku za olje ni "majoneze".

 

Sam nekako menim, da se ne spla?a menjat dihtunge, ker sicer vse normalno funkcionira. ?e se motor pa? masti, naj se masti. Kaj pa vi menite?

 

Hvala in LP

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Če dost zategneš sigurn pomaga, pa baje da tudi človek neha neumnosti govort 😂
    • Moja ima 330k km pa je tudi se vedno original
    • Napaka P0101 je povezana z MAF senzorjem ampak ne menjaj tega senzorja, največkrat je problem v odmični gredi za izpuh ker se obrabi pač slab material ki ga je mazda uporabila bom dodal sliko. Problem je ker se ventili za izpuh ne odprejo več in zrak nima kam iti zato tudi zrak ne more v motor torej javlja napako P0101. Če znaš odpreti pokrov valjev lahko sam preveriš ampak če se ti je že to začelo dogajati zna tudi crknit vakumska pumpa ker potegne delce od odmične gredi. Če boš avto popravljal priporočam da tudi zamenjaš podložke za šobe ki lahko naredijo velik problem na tem avtu.
    • Zdravo, Imam Mazdo 6, 2.2d, 150, 2017. Problem je, da se včasih, ko se peljem po avtocesti s 130 km/h, prižgano klimo in ga pohodim, normalno pospeši do 140 km/h, po tem pa se kar vleče do 160 km/h. Če grem čez 160 km/h, se včasih pojavi napaka P0101. Podobno se dogaja tudi brez klime, ampak pri hitrosti okoli 180 km/h. Druga težava je pri prestavljanju (ročni menjalnik). Ko pohodim v 3 prestavi do 3000 vrtljajev in prestavim v 4 ne nadaljuje s pospeševanjem, ampak se za trenutek »ustavi« in šele nato potegne. Sesalni kolektor je bil očiščen pred mesecem dni, servis je bil opravljen, avto ima 160.000 km. Kakšen namig? Hvala.
    • Četrti dan, četrta lokacija, še vedno ista gorska koča.     Bo pa počasi treba zaključit potepanje, ker "gorski koči" zmanjkuje nafte...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.