Prijavi
-
Zadnja sporočila
-
Zdravo prijatelji! Vozim Mazdo 6 2.2D, 178KM, letnik 2016 z 250 000 prevoženimi kilometri. Avto ima avtomatski menjalnik. Dnevno prevozim 50km+. Pred kratkim sem se odločil da bi rad več moči iztisnil iz svoje mazde. Eden izmed načinov, da to naredim naj bi bil zaprtje EGR ventila. Želim narediti le elektronsko zaprtje (brez vstavljanja ploščice pred sam ventil). DPF filter želim obdržati, saj želim narediti tehničnega. Zasledil sem, da je močno priporočano po taki predelavi, da se naredi ECU tuning. Naprošam zgolj tiste, ki so to "nadgradnjo" že izvedli, da napišejo svojo izkušnjo. Kakšne težave so se pojavile, + in -, ki ste jih izkusili. Na avtu so zamenjani naslednji deli/elementi: nova odmična gred Menjana turbina Menjana zračna loputa Novi senzor pretoka zraka Očiščen sesalni kolektor (speskan)
-
Tocno zato pravim da dokler ne bo nove infrastrukture gre samo na dol Ne rabis biti nek inziner da ves da tud ce so cestninsko umaknili da dva pasova z gorenjske, dva z vzhodne in dva z zahodne na vse skupaj dva na brezovici ne morejo pogoltniti prometa
-
Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)