Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni

Imam 9 mesecev staro mazdo 6 1.8 bencinar karavan . Pred ?asom se mi je za?elo dogajati, da ko dam v vzratno prestavo ne gre ne zmeraj ampak se to pogosto zgodi. Potem moram dati prestavo v ler in izpustiti sklopko in potem ponoviti vso proceduro. Ko to naredim pa je mo?no dati v vzratno prestavo. Bil sem na servisu Selmar v Celju in mi je avtomehanik rekel, da je to problem mazd 6 1.8, in da je problem z zobniki in da to ni ni? narobe. Ker sem potem znorel, ko mi je to povedal da je to normalno za devet mesec star avto, da ne bo pomote kupil sem novi avtomobil, sedaj ne vem kaj naj naredim. ?e je ?e kdo imel tak problem, ali ?e mi lahko kdo kaj svetuje kako naj jih pritisnem , da mi bodo to te?avo odpravili, ker po mojem oni to zavla?ujejo, ker je avto ?e v garanciji.

 

Lep pozdrav

Napisano

To se daogaja pri veliko avtomobilih. Pri meni revimo pri prej?nji 6-ki dokaj pogosto (recimo vsaki? deseti?), pri tejle 1x na par mesecev. Ravno tak pri Golfu VI pa neko? na Clarusu pa na Wartbiju, pa na Peugeotu.

 

Postopek je natan?no tak kot ga opisuje? - dati mora? v ler, spustit sklopko pa ?e 1x probat.

 

Ne vem sicer kako pogosto se to tebi dogaja samo tolk, da ve?, da tvoj ni osamljen primer in da tukaj neke re?itve po moje ni razen, ?e se ti to dnevno dogaja, kar pa je preve?.

 

Poskusi ugotoviti v akterih primerih se ti to zgodi - recimo avto stoji na klancu, ga ne ustavi? ?isto ko da? v rikverc, da? v rikverc brez da bi do konca pritisnil sklopko pol pa ko se zatakne pa ne gre ve? tud, ?e sklopko stisne? do konca... itd itd.

33112_1.png

Napisano

Mene samo skrbi, da ni slu?ajno kak?nih problemov z sklopko, ker mi je pri prej?njem avtu Renault Laguni za?eli pojavljati podobni sindromi in mi je kasneje ?la sklopka, prav tako pa je pri mojem znancu pri 3 lete stari mazdi 3 ?la sklopka in me je strah da ni to povezano.

Napisano

Sam nikoli nisem imel te?av s sklopko... prej bi rekel, da to ni s tem sploh povezano ampak je to pa? menjalnik, ki pa? ne pade v prestavo.

33112_1.png

Napisano

Pozdravljeni

Imam 9 mesecev staro mazdo 6 1.8 bencinar karavan . Pred ?asom se mi je za?elo dogajati, da ko dam v vzratno prestavo ne gre ne zmeraj ampak se to pogosto zgodi. Potem moram dati prestavo v ler in izpustiti sklopko in potem ponoviti vso proceduro. Ko to naredim pa je mo?no dati v vzratno prestavo. Bil sem na servisu Selmar v Celju in mi je avtomehanik rekel, da je to problem mazd 6 1.8, in da je problem z zobniki in da to ni ni? narobe. Ker sem potem znorel, ko mi je to povedal da je to normalno za devet mesec star avto, da ne bo pomote kupil sem novi avtomobil, sedaj ne vem kaj naj naredim. ?e je ?e kdo imel tak problem, ali ?e mi lahko kdo kaj svetuje kako naj jih pritisnem , da mi bodo to te?avo odpravili, ker po mojem oni to zavla?ujejo, ker je avto ?e v garanciji.

 

Lep pozdrav

 

Najverjetneje gre za dolo?ene nepreciznosti pri izdelavi zobnikov, ki se z vtekanjem postopoma odpravijo. Predlagam ti Metabond GT, dodatek za menjalnike, ki bo pomagal k hitrej?emu vtekanju in la?jemu prestavljanju.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.