SpEkTr Napisano 24. april, 2011 Prijavi Deli Napisano 24. april, 2011 Ja, avto lep?e te?e, to je res. ?eprav danes, je spet malce cukal, pa klenkanje je blo sli?at..Mogo?e ga pa sprememba vremena zajebava Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
dpicul Napisano 25. april, 2011 Prijavi Deli Napisano 25. april, 2011 To pomeni, da tudi motorji novej?e generacije(2.2) cukajo in jim ropotajo ?obe kot starim motorjem? ?e je govora o zadnjem modelu ali? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 25. april, 2011 Prijavi Deli Napisano 25. april, 2011 Ne moj je letnik 2006 ?e. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 26. april, 2011 Prijavi Deli Napisano 26. april, 2011 Sem govoril z enim mehanikom in pravi, da je najbr? te?ava (vsaj pri meni) s tem cukanjem ravno EGR ventil. Pri meni sem opazil, da mi nikoli ni cukal pozimi , ko so ni?je temperature. Vsaj tako kot poleti ne. Zdele spomladi, ga je za?el spet bolj biksat. Vedno ?e cuka, cuka ko je topel, se pravi mrzel avto prede ko urca. Re?eno je bilo, da naj bi v?asih EGR zabluzil, in odpiral al zapiral (ne vem to?no) tudi ko je topel motor in to naj bi ga zmedlo. Zadevo se najbr? da re?it z blindiranje EGR, ali pa menjavo. MEnjava je draga. To vemo :-)- Kak?ne so pa lahko posledice, ?e blindira? EGR? Motorje z DPF-jem naj ne bi bilo priporo?ljivo blindirat EGR? A kdo kaj ve? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 26. april, 2011 Prijavi Deli Napisano 26. april, 2011 Ewo iz BTC-ja pripeljal mazdo. Podlo?en EGR, naj bi to tudi bil vzrok za cukanje. Sicer pa prva ?oba ima vrednost 160, kar je ?e kar slabo. Najbr? cuka zaradi tega v nizkih vrtljajih. Par tankov probam z aditivom, ?e bo kaj bolje, ?e ne bo pa potrebno dat obnovit. 1 in 2 ?obo. Ostali dve sta ok. Tle blizu je Servis Burja v Radomljah, ima kdo z njimi izku?nje? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 27. maj, 2011 Prijavi Deli Napisano 27. maj, 2011 Ewo iz BTC-ja pripeljal mazdo. Podlo?en EGR, naj bi to tudi bil vzrok za cukanje. Sicer pa prva ?oba ima vrednost 160, kar je ?e kar slabo. Najbr? cuka zaradi tega v nizkih vrtljajih. Par tankov probam z aditivom, ?e bo kaj bolje, ?e ne bo pa potrebno dat obnovit. 1 in 2 ?obo. Ostali dve sta ok. Tle blizu je Servis Burja v Radomljah, ima kdo z njimi izku?nje? Da nadaljujem od tukaj. Naredil par tankov z aditivom, med drugim tudi z megaselom, danes priklopim avto na tester, za prvo ?obo ka?e malce pod nulo. prej?nji? 160?? Tut mehaniku ni? jasno, kako so taka odstopanja. Mogo?e tudi testerji niso vsemogo?ni. No kakorkoli, ta prva ?oba, za katero je sedaj tester kazal, da naj bi bila ok, je bla zelo slaba. Ko si pri?gal klimo, je za?ela ornk tol?t, pri speljevanju isto...Zdej sem jo zamenjal in je much much better. Kupil ralbjeno na ebayu za 45 funtov. Pa je v dobrem stanju Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 13. september, 2011 Prijavi Deli Napisano 13. september, 2011 Vpra?anje za strokovnjake. ?e avto trza pri konstantnem gasu 1200 obratov, so to tut ?obe al ne? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.