Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

 

Sem lastnik Mazde 6 letnik 2003 (diesel). Imel sem prazen tank, od?el tankat na petrol, ko sem se pripeljal domov mi je za?el motor ?udno "peti", ko nek star traktor. Ko sem ga posku?al ?e 3-5 x v?gati ni ve? v?gal ampak je samo "verglou". Pri?el je mehanik, ki je priklopil avto na ra?unalnik, kateri je pokazal da naj bi bila napaka v IMV ventilu. Danes smo ventil zamenjali, a avto vseeno ne v?ge. Ko ga je ponovno priklopil na ra?unalnik, ta ni pokazal nobene druge napake. Mi lahko kdo pove ali je ?e imel podobne izku?nje in kaj je narobe!

 

 

hvala za odgovore

Napisano

Pozdravljeni!

Sem lastnik Mazde 6 letnik 2003 (diesel). Imel sem prazen tank, od?el tankat na petrol, ko sem se pripeljal domov mi je za?el motor ?udno "peti", ko nek star traktor. Ko sem ga posku?al ?e 3-5 x v?gati ni ve? v?gal ampak je samo "verglou". Pri?el je mehanik, ki je priklopil avto na ra?unalnik, kateri je pokazal da naj bi bila napaka v IMV ventilu. Danes smo ventil zamenjali, a avto vseeno ne v?ge. Ko ga je ponovno priklopil na ra?unalnik, ta ni pokazal nobene druge napake. Mi lahko kdo pove ali je ?e imel podobne izku?nje in kaj je narobe!

hvala za odgovore

 

Potegnil smeti v filter?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni!

Sem lastnik Mazde 6 letnik 2003 (diesel). Imel sem prazen tank, od?el tankat na petrol, ko sem se pripeljal domov mi je za?el motor ?udno "peti", ko nek star traktor. Ko sem ga posku?al ?e 3-5 x v?gati ni ve? v?gal ampak je samo "verglou". Pri?el je mehanik, ki je priklopil avto na ra?unalnik, kateri je pokazal da naj bi bila napaka v IMV ventilu. Danes smo ventil zamenjali, a avto vseeno ne v?ge. Ko ga je ponovno priklopil na ra?unalnik, ta ni pokazal nobene druge napake. Mi lahko kdo pove ali je ?e imel podobne izku?nje in kaj je narobe!

hvala za odgovore

 

?e avto ne v?ge, pol verjetno tud komunikacije s testerjem ni mo?no vzpostavit. Te 6-tice itak rabijo kar precej ?asa da se komunikacija vzpostavi. obstaja pa ve? mo?nosti: ra?unalnik motorja, visokotla?na ?rpalka, rail ventil, padec napetosti ali pa prevelik upor nekje na kablih... ?e je jermen vredu, ga probaj na vsak na?in v?gati(vmes dodajaj gas), da se bo pojavla nova napaka in jo bo s testerjem lahk od?ital
Napisano

?e je to res naj pogleda ?e je bila posledica pol tisti tok tok ?e huj?a...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pozdravljeni!

Sem lastnik Mazde 6 letnik 2003 (diesel). Imel sem prazen tank, od?el tankat na petrol, ko sem se pripeljal domov mi je za?el motor ?udno "peti", ko nek star traktor. Ko sem ga posku?al ?e 3-5 x v?gati ni ve? v?gal ampak je samo "verglou". Pri?el je mehanik, ki je priklopil avto na ra?unalnik, kateri je pokazal da naj bi bila napaka v IMV ventilu. Danes smo ventil zamenjali, a avto vseeno ne v?ge. Ko ga je ponovno priklopil na ra?unalnik, ta ni pokazal nobene druge napake. Mi lahko kdo pove ali je ?e imel podobne izku?nje in kaj je narobe!

hvala za odgovore

 

Ra?un od Petrola spravi, mogo?e bo dobro to?it, ?e si kaj ?udnega natankal.
Napisano

Ra?un od Petrola spravi, mogo?e bo dobro to?it, ?e si kaj ?udnega natankal.

 

Iz rezervoarja potegni ?e liter dizla in ga shrani za analizo. ?a se bo izkazalo, da je krivo gorivo,dokumentiraj vse ugotovitve, ki ka?ejo na to, usedline v filtru, korozijo...

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Jaz bi za?el s filtrom in smetmi. Kolk kilometrov (realnih) ima avto ?e narejenih?

 

?e je tank bil ?e zelo zasvinjan je lahko marsikaj potegnilo notri in zabasalo filter.

 

Kaj pa ?rpalka v tanku? Se jo sli?i, ko da? kontakt? Preveri, ?e normalno vle?e gorivo.

33112_1.png

Napisano

?e jo sploh ma poglejte nizkotla?no ?rplko pri rezervarju k ?e je pri?eu zrak mimo in ma ze nekaj km za sabo je mo?no da je ?la,in zato me?e vn napake z gorivom

Napisano

Jaz bi za?el s filtrom in smetmi. Kolk kilometrov (realnih) ima avto ?e narejenih?

 

?e je tank bil ?e zelo zasvinjan je lahko marsikaj potegnilo notri in zabasalo filter.

 

Kaj pa ?rpalka v tanku? Se jo sli?i, ko da? kontakt? Preveri, ?e normalno vle?e gorivo.

 

Sem mu najprej predlagall pa 'mehankar' rekel da ne. mojamazda6 kaj pa je to za en '?alabajzar' - servis na domu ali pravi servis?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ko je govora o kitajcih...nič ne rečem...samo omenil bi rad...poprodajna oskrba-servis,dobavljivost rezervnih delov,cene le teh,garancija,čas do dobave rezervnega dela itd... Ker ne kupiš le artikla,ampak tudi poprodajno oskrbo.
    • A ti pa glavo v pesek, al kako se gre ta igrica? Sam eno stvar mi povej pa bodi pošten... a si upaš zdajle kupit 2-3 leta star kitajski avto? Kaj pa toliko star japonski, evropski, korejski? 
    • Recimo ,če že govorimo o Kitajcih. Kolega iz banda se ubada z brizganjem plastike. Do sedaj je imel vedno ali italijanske ali nemške stroje. Sedaj je dobil odlično ponudbo neke Kitajske firme za tretjino cene kot so te evropske.Res je bil do tega  skeptičen (do vsega kitajskega) a sedaj, po le dveh mesecih uporabe pravi,da je stroj vesoljsko leto pred temi evropskimi. Dela tišje, hitreje in je veliko manjši kot prejšnji. Sedaj je nabavil od iste firme še striček za  tiskanje zlatega tiska. Ne more ga prehvaliti. Pri nas v slo stane tak stroj 4500€, on je dal zanj 750€ ---skupaj z prevozom iz Kitajske in carino ga je prišel 1500€.;Pripeljali so mu ga pred hišo. Tako,da jih ni za odpisati--- na vseh segmentih. 
    • Zdravo. Poročam naprej... Po nasvetu nekoga, glave nisem dal poravnati (nasvet je bil, da glave ni potrebno poravnati, če avto ni zakuhal ali kaj podobnega) in sem z endoskopsko kamero sedaj preveril cilindre, s katero sem videl, da je na 3 batih vidna tekočina (antifriz). Torej, ker glava ni bila poravnana sedaj v 3 celindre sedaj vleče antifriz, kar povzorča pokanje, ki se sliši podobno kot napačni vžig... Stanje v enem od cilindrov:   Čaka me torej ponovitev vaje, s tem da ne rabim sedaj jemati ven batov.   Vseeno hvala vsem za nasvete!
    • Enako. Mislim,da je vse skupaj eno pretiravanje. Čudno,da ni opazil še plastik. 🤔
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.