Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mam en problem, namre? tuli mi en le?aj za mikro jermen, pa me zanima kako bi blo najbol? ugotovit ker. ?e se sname dol jermen, a se da ugotovit ker ropota ?e ga vrti? le?aj?ek na roke? Druga stvar pa je, kje bi se dalo te stvari dobit? V moto matu imajo oba, za enega vedo ceno (54? + davk), za drugega pa ne, ker te robe ?e nkol niso naro?al. Mazda servis ho?e za le?aj?ek 140?, za kompleten ?poner pa 212?. Mogo?e ?e kdo ve kje bi imel te zadeve? ?e nau ?lo druga?, bomo pa original naro?il. ?e kdo ve kaj je najbl pametno narest naj le pove, Mazdici nam dopustu da bi ropotala :)

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

ola,

 

moja izku?nja na dveh mazdah 6 diesel je ta, da mi je pri cca. 190 k km za?el ?vi?gati le?aj?ek na napenjalcu mikro jermena.

na prvi mazdi par let nazaj sem dal ?ponar dol in zamenjal le?aj ki je bil cca. 5?.

no ravno danes sem to zamenjal ?e na drugi mazdi 6 ki si jo lastim in ima 188 k km.

cena le?aja je bila 6 ? oznake ?al ne vem na ?katlici pi?e slede?e:

 

6203dducm ns7s

 

lp, T

Napisano

Sj jst sm tud neko sme?no ceno sli?u za ta le?aj?ek, samo dimenzije bi mogu nek dobit, pa se tist le?aj?ek zamenja pa je. Ne bi rd da mi karkol odleti, ker pol sm brez avta, ga pa nujno rabm za usak dan. Bo treba kak drug forum obrnt, kle je bl rev?na z temi V6. Pa hvala za odgovor.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Samo v vednost drugim, ?e bodo slu?ajno rabili kdaj menjat te le?aje, gre se za le?aj 6202 2RS, standardni industrijski le?aj, uporablja se povsod, v skejtih, v kolesih, ni da ni :D Dimenzije so 15x35x11, ?e ?e kupujete uzamte varjanto C3 s pove?ano zra?nostjo, stanejo pa okoli 3? na kos, torej veliiiiik cenej kokr pa Mazdinih 140? za isti le?aj (ok z nosilcem za le?aj ampak useen). Majo jih pa skor povsod, tko da te?av z dobavo ne bo. Menjajte pa oba le?aja v zategovalnikih, ker je baje kr pogosti feler ta le?aj?ek.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Na mazdi dobi? tudi nosilec le?aja, zato pa lahko upilijo tako ceno.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano (urejeno)

No sj nek razlog za tako ceno morjo met, ?eprou je po ve?ini samo mar?a na dele. Ampak neki mi pa useen ne gre u glavo. Mitja je reku da je ta le?aj 6206 2RS prevelik za ?poner, pa me zanima, ?e so morda na club323f forumu misll 6202 2RS, ta bi pomoje z merami 15x35x11 znou bolj pasat v ?poner, kokr pa un z 30x62x16? K ta 6206 2RS je kolesni le?aj za Reno 4 oz. katrco :D

 

Jp, 6202 2RS bo taprav, so se popravl :D

Popravljeno od nisde

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 leto kasneje...
Napisano

Kot ka?e bo verjetno tudi pri meni kriv ta le?aj?ek, upam da je samo to :)

 

Prvi? sem sli?al ta obupen zvok :blink: ko sem se peljal k YavarYe X6V6 zamenjat xenonke :blush:

 

Situcija je nakeko tak?na. Ko avto laufa v prostem teku je zvok zelo izrazit in ima? ob?utek da bo vse razpadlo, napenjalec mikro jermena kar ska?e gor in dol. Ko pa pove?a? malo obrate od 1500 o/min naprej, pa ta grozen zvok izgine.

 

?isto tako za info me zanima kaj je povezano z mikro jermenom (motor 2.0 diesel) (alternator, klima, ....)

Napisano

Tebi je odpovedala hidravlika na ?ponarju(sam si videl kako ga me?e okrog) in NE le?aj, ta je ok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Tudi meni je za?el ru?it tale napenjalec - in najbolj res ru?i v leru...

Kako pa vem, ali je crknu samo le?aj ali cel napenjalec? Napenjalec sem na?el pri hrva?kem podjetju pegas.hr za cirka 80 eur, kar je precej ceneje kot kjerkoli drugje. Ima kdo izku?nje z robo tega podjetja?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.