Skoči na vsebino

poobla??en servis - nepoobla??en servis

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni!

 

Moja mazda je stara dobra tri leta, ima okoli 80.000 prevo?enih kilometrov. Ker se je tudi mene dotaknila recesija, sem razmi?ljal, ?e bi avto na naslednji (torej 80.000 km) servis peljal na nepoobla??en servis, s katerim imam ?e od prej?njih avtomobilov dobre izku?nje. Cenovna razlika med enim in drugim servisom je sigurno polovica. Redni servis na Mazdi 3 stane cca 250? java script:emoticon(':angry:',%20'smid_8'). Sicer sem z rednimi servisi bil zadovoljen (Zagorje).

 

Kak?ni so Va?i nasveti?

 

Lep pozdrav

Napisano

Moja je tam kjer tvoja, na 80kkm in 3 leta. 360 ? za servis je pa res malo preve? no.

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ravno opravil servis na 80k. Dele sem anbavil sam, pri ?emer sem enostavno prekopiral ?ifre potrebnih delov pri poobla??enem serviserju. Pri mehaniku pa pazi, da oblada mazdo. Moja izbira ni bila ravno posre?ena. Me je po servisu vpra?al koliko olja mora vliti v map?ino in kako se pri mazdi meri nivo olja (kot ve? dpf filtri potrebujejo posebno olje, merilno mesto pa je ozna?eno druga?e). Poleg tega mi ni resetrial ra?unalnika in mi je na prvi dalj?i vo?nji pri?ela utripati dpf lu?ka, nakar sem se nemudoma odravil na poobla??en servis in "kihnil" dodatnih 48,00 ? za priklop na ra?unalnik in resetriranje. ?e bo? le izbral nekoga, ki je zanesljiv in mu lahko zaupa?, je po mojem brez veze voziti k poobla??enemu...

 

LP

Napisano

Avto Pelko.

Senica pri medvodah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
    • @NevLado kje si biu ko so meli akcijo, kjer so povrnali 80€ pri nakupu    @Boss ne boš vrjel, včeraj sem počel isto, ko mi je blo dolg cajt na počivališču v Avstriji med počitkom. Sem opazil isto kot ti, s tem, da sem jih pumpal 2.5. Je pa res da pri tem vročem 40°C asfaltu nimaš kej manjšega za pričakovat. Dokler se gume lahko dotikaš brez problema, pomeni da ima manj kot 60-65°C stopinj in to je vredu, cestna guma nebi smela it preko 70°C po mnenju googla (se strinjam z njim, vem, da ko se pogovarjamo o racing gumah te imajo optimalno toploto še višje). Kako se bo pa to izražalo na porabi, bova pa videla čez kakšno leto
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.