Skoči na vsebino

Start & Stop

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hmm glede na to, kako nas mojster ajvar u?i uporabljati ksenone, da bi zdr?ali ?imve?, se mi zdi funkcija start&stop totalna brca v temo oz voda na mlin vsem, ki izdelujejo komponente ob?utljive na nihanja el. napetosti. Po eni strani ni dobro ksenona stalno pri?igat in uga?at, zato se npr. jaz na kratke in dnevne fure fijakam z meglenkami, kje so ?e ostale komponente, npr zaganja? (dvomim, da je kaj izbolj?an oz zmogljivej?i), akumulator, ostali sistemi, npr klima se stalno pri?iga in uga?a....

 

Vse za ekologijo. Da bi se lotili pa velikih industrijskih onesna?evalcev... pa ne pade nobenem na pamet. Ampak z DPF je enako.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

?e sem prav obve??en eni stop&go sistemi ne uporabljajo zaganja?a, ampak naj bi ostal motor v takem polo?aju, da samo ?pricne bencin in da iskro, da se za?ene.

 

Tole sem na?u na Wiki

The European model of the Mazda3 will include the i-stop feature which is claimed to increase fuel economy in cities by roughly 12%.[21] This feature stops the engine each time the car comes to a complete stop, it quickly starts up again without the need of a starter when the vehicle proceeds.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda3

Napisano

?e sem prav obve??en eni stop&go sistemi ne uporabljajo zaganja?a, ampak naj bi ostal motor v takem polo?aju, da samo ?pricne bencin in da iskro, da se za?ene.

 

Tole sem na?u na Wiki

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda3

 

?e mogo?e. Jaz sem vozil BMW 316D letnik 2009 in men se je zdelo da sli?im zaganja?.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.