Skoči na vsebino

Start & Stop

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Hmm glede na to, kako nas mojster ajvar u?i uporabljati ksenone, da bi zdr?ali ?imve?, se mi zdi funkcija start&stop totalna brca v temo oz voda na mlin vsem, ki izdelujejo komponente ob?utljive na nihanja el. napetosti. Po eni strani ni dobro ksenona stalno pri?igat in uga?at, zato se npr. jaz na kratke in dnevne fure fijakam z meglenkami, kje so ?e ostale komponente, npr zaganja? (dvomim, da je kaj izbolj?an oz zmogljivej?i), akumulator, ostali sistemi, npr klima se stalno pri?iga in uga?a....

 

Vse za ekologijo. Da bi se lotili pa velikih industrijskih onesna?evalcev... pa ne pade nobenem na pamet. Ampak z DPF je enako.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

?e sem prav obve??en eni stop&go sistemi ne uporabljajo zaganja?a, ampak naj bi ostal motor v takem polo?aju, da samo ?pricne bencin in da iskro, da se za?ene.

 

Tole sem na?u na Wiki

The European model of the Mazda3 will include the i-stop feature which is claimed to increase fuel economy in cities by roughly 12%.[21] This feature stops the engine each time the car comes to a complete stop, it quickly starts up again without the need of a starter when the vehicle proceeds.

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda3

Napisano

?e sem prav obve??en eni stop&go sistemi ne uporabljajo zaganja?a, ampak naj bi ostal motor v takem polo?aju, da samo ?pricne bencin in da iskro, da se za?ene.

 

Tole sem na?u na Wiki

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda3

 

?e mogo?e. Jaz sem vozil BMW 316D letnik 2009 in men se je zdelo da sli?im zaganja?.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Realno napisano... 
    • Tole je skoraj bolj verjetno kot pa, da bi bilo naključno narobe vse tisto kar omenja @tommzy Na ta način so meni ruknali Alfo R. 156 in prešpricali blatnik brez moje vednosti. To smo ugotovili pri prodaji staro za novo na Selmarju kjer so preverili debelino laka pri celem avtu! Zagotovil sem mu, da ni karamboliran in mi je verjel in tudi povedal za delavnice kjer te manjše stvari na hitro popravijo.  Moram pa rečt, da je bilo vse skupaj odlično popravljeno. 🤗
    • Jaz imam pa eno drugo teorijo (ne jemljite resno). 😁 @tommzy je omenil, da odstopa odtenek barve. Tu se začne. Avto so ruknili pri prevozu na ladjo in gre na popravilo v delavnico. Mehaniki vidijo biznis. Pobarvajo odbijač (slabo), zraven poberejo iz vrat nove zvočnike, notri dajo stare, slabo sestavijo - črički. Poberejo ven nove svečke in injektorje, stare not - višja poraba, enako za luči in elektroniko. Avto mu predajo "kot nov". Ni povezano s tem, da sem gledal 151 epizod Mentalista.
    • Naša CX-30 G140 AT ima sedaj cca 17.000 km, po števcu povprečna poraba 6,5 l/100 km. Sem včeraj rekel šoferju, da verjetno vozi po jajcih, pa se ni strinjal - pravi da vozi normalno.   Mazda 6 AT G194 ima zadnjih 12.000 km povprečno porabo 8.0 l/100 km.
    • A zdej k je Ford riknu, maš že izkušnje s pisanjem knjig? 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.