Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Lep pozdrav!

 

Mene sam zanima kako je z mazdo6? V ponedeljek grem po njo! Je l. 2003 dizel 100kw prev. 170.000

So kak?ne izku?nje, na kaj je treba pazit?

 

Hvala vsem za odgovore!

Pa brez zamere.

Napisano

Pozdravljen, najve?ja "slabost" je rjavenje zadnjih blatnikov. Verjetno so ?e bili porihtani, ?e pa ?e ne ti jih baje na poobla??enem servisu v sklopu garancije zastonj porihtajo, kljub temu da avto ni ve? servisiran pri poobla??encih. Naj me kdo popravi, ?e ni tako.

Drug problem je IMV ventil, ventil na visokotla?ni pumpi. Do sedaj se je ?e kar na nekaj primerkih pripetilo, da ga je bilo potrebno zamenjati. Tudi sam sem ga moral zamenjati. Stro?ek caa. 200eur in 5min dela. Druga?e sem pa lastnik tak?ne mazde, samo ?ibkej?e razli?ice. Z avtom sem zadovoljen, meni je 121KM razli?ica dovolj, poraba bi lahko bila malce ni?ja, vendar sem se s tem sprijaznil (povpre?na caa. 7,3l me?ane vo?nje). Je pa odli?na lega, skozi ovinke se lepo dr?i, tudi pri ve?jih hitrostih se vidi, da je kabina odli?no zvo?no izolirana.

 

?e te ?e kaj zanima vpra?aj, druga?e pa malce prebrskaj po forumu, je bilo ?e kar nekaj govora o Mazdi6.

 

 

 

lp

Napisano

Hvala ti!

Ja bom ?e brskal malo!

Sicer pa ?e kaj drugega ni kot rjavenje blatnikov bi bil nakup dober!

A se pa IMv ventil pozna pri vo?nji?

Napisano

Prepri?aj se tudi da je bil velik servis narejen. ?e ni bil, je lahko hudi?. ?e nisi ziher je stro?ek na poobla??encu cca 1300?, pri fu?arju pa vsaj za polovico manj.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Je pa v?asih bolje, da velikega servisa nima narejenega in ga raje sam naredi?, vsaj ve? da je bil narejen. Seveda da ti tudi spusti ceno zaradi tega. Danes te ho?e nap*zdit vsak ki ima par minut ?asa, zato bodi previden pri nakupu. Najcenej?e razli?ine na avto.net so ponavadi bolj boge, tisti ki pa ve kaj ima, ima pa tudi ceno vi?jo. Ne zaleti se v nakup. Svetujem ti da kupi? avto od fizi?ne osebe, po mo?nosti prvega lastnika, ali vsaj preverjene zgodovine. Uvo?eni imajo v veliki ve?ini zbite kilometre, sploh tisti ki jih prodajajo avto dilerji.

Napisano

tega kar imam nagledanega je iz avtohi?e v Kopru! Je uvo?en! Uvozil ga je sam lastnik, ki ga tudi prodaja! Servisin so delani v Kopru!

1300e za glavni servis je pa precej preve?! Jez sem za audija ki ga imam ?e (trenutno) dal 400e na poobla??enem servisu!

Vse avte ki sem jih gledal so bili uvo?eni passat, toyota, a6,... mazda se mi je pa? do zdaj najbolj dopadla :bravo:

 

Hvala vam za hitre odgovore!

Napisano

Najbolj?e bi bilo avto pogledati. ?e pa nisi neki majster za avtomobile je pa ?e vedno pred nakupom najbolje odpeljati avto do najbli?njega amzs-ja, pla?a? pregled avtomobila in ti celega pregledajo (barvo, podvozje, priklopijo na ra?unalnik, itd.). Tako bo? vedel pri ?em si in ?e se avto spla?a kupiti. Bolje vr?t stran 100eur, kot se pa nategniti pa kupiti kripo, ki jo bo? non stop na servise vozil.

Napisano

jaz sem M6, 136KM kupil pred poletjem. Za nakup sem porabil par popoldnevov in kar nekaj bencina, ?el sem oglede vse od gorice do celja, grosuplja..., pogledal sem jih 9, letnike od 2004 do 2007, na koncu sem na?el v Kopru, 2004 letnik, kot novo z 120k prevo?enih, naredil sem veliki servis in zamenjal gume, vse skupaj je pri?lo okrog 1k. Od takrat sem naredil 15k km in avto dela super, porabo a ima 6,7 (80% avtoceste, cca 150km/h). Predlagam ti, da si ogleda? ve? avtomobilov, bo? dobil ob?utek kaj je ohranjeno in kaj ne. Veliko jih je bilo tudi karamboliranih....

Napisano

Pa obrati ?e v rde?em polju niso :punk:

 

Do rde?ga polja z dizlom ne pride? ker je upor vetra prevelik. Morda s primorske strani proti nanosu navzdol.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Do rde?ga polja z dizlom ne pride? ker je upor vetra prevelik. Morda s primorske strani proti nanosu navzdol.

 

?e bi pri?el do rde?ega polja bi mel ?e 250 na ?tevcu oziroma ?e to ne, ker od 240 naprej ?tevec ni ve? narisan in kazalec bi se zaletel v tisto pal?ko za resetirat dnevne km :hudicek:

33112_1.png

Napisano

slikano je v nemciji :)

 

Klinc, avtocesta gre tu v dolino..... :zvizga:

 

 

248000 prevozenih, bolj ali manj vedno z visokim tempom

se vedno lahko gre tudi cez 200 :)

 

post-278-1284402053_thumb.jpg

Napisano

superca ste!

Veliko ste mi pomagali pri nakupu mazde!

?al vas moram pa razo?arat, ker je nisem kupil! Nekaj mi je govorilo naj je ne!

Verjetno bom ?e to leto po?akal in drugo leto kupil kaj novej?ega!

 

Hvala vsem!

Napisano

Pozdravljen, najve?ja "slabost" je rjavenje zadnjih blatnikov. Verjetno so ?e bili porihtani, ?e pa ?e ne ti jih baje na poobla??enem servisu v sklopu garancije zastonj porihtajo, kljub temu da avto ni ve? servisiran pri poobla??encih. Naj me kdo popravi, ?e ni tako.

 

Ni tako. Ce avto 1x v svoji zgodovini ni bil na uradnem servisu, ti zavrnejo.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.