Skoči na vsebino

rabim pomo? oz nasvete,kupujem novo mazdo6


biro.dean

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 64
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Sicer verjetno ?e veste, ampak vseeno.. V petek sem "slu?ajno" malo postopal po enem Mazda salonu, trenutno in ?e v oktobru imajo za vse modele 6tk 4000EUR popusta na ceno iz cenika. Z novembrom pa gre baje cena za "par procentov" gor, razlog je neugoden te?aj jen/euro.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa je kdo ?e vozil Mazdo 6 CD129? S faceliftom je naj?ibkej?i 2.2 dizel pridobil 4 konje, kar je pa dobro je pa to, da si ?e vedno v razredu pod 100kw. Me zanima, kako se pelje s tem motorjem, zelo vzpodbuden je namre? navor s kar 340 Nm. Prihodnje leto bom morda menjal avto pa je M6 med top favoriti. B)

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Takole gre pri 2.2 dizlih:

 

- CD129: 340 Nm

- CD163: 360 Nm

- CD180: 400 Nm

 

?e primerjam prva dva, razlika v navoru ni velika, v konjih pa kar precej?nja. Kaj to pomeni v praksi? Da ?ibkej?emu poide sapa prej kot mo?nej?emu ter da se mo?nej?i hitreje zvrti do max. obratov?

 

Potem je pa tu ?e malo starej?i 2.0 CD140, ki ima pa 330 Nm, zmogljivosti na papirju pa precej podobne CD129, ?eprav ima 11 konjev manj, a za 10 Nm navora ve?. ?lovk bi moral vse sprobat, da bi videl kaj te ?tevilke pomenijo v praksi... :ne vem:

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glej ga ... ?e kupuje? novega bo? tako ali tako dobil motor s 155KM in seveda rahlo prenovljeno obliko (facelift). Te?ko verjamem, da lahko ?e kje stakne? starega s 147KM, ?e pa ?e pa se oreng pogajaj za ceno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Baje so pri faceliftani M6 izbolj?ali tudi potovalni ra?unalnik, ki je bil dele?en marsikatere kritike pri avtomobilskih testih. Kdo kaj ve ve? o tem ter kaj je sploh "narobe" s potovalnim ra?. pri aktualni M6? :unsure:

 

 

mislim da je imale veliko kritik zaradi tega kr je blo za zacetnike prekomplicirano dostopati do potovalnega racunalnika in so rekli da je sistem "zanic" zdej so to kao izboljsali ampak vec o tem kaksen lastnik nove mazde 6 facelift...

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj ja. no makoma ima v reklami ?e staro verzijo(147km)

 

sem vozil(preganjal) testno m6 155km l. 2010 :bravo:

prvi? sedel v m6 trikrat stisnil gumbo in ?e je kazal porabo

(na 30kilometrov mestne in zunajmestne vo?nje 9.7l)

 

po moje ni kompliciran BP- razen za starej?e mogo?e :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

mislim da je imale veliko kritik zaradi tega kr je blo za zacetnike prekomplicirano dostopati do potovalnega racunalnika in so rekli da je sistem "zanic" zdej so to kao izboljsali ampak vec o tem kaksen lastnik nove mazde 6 facelift...

 

Ja, ?e je ?lovek opravilno hendikepiran zna biti prezahtevno. Men je ?ist OK nastavljanje tega BC - OK pa? rabi? pet prtiskov pa kaj, sej BC ni zato, da se skoz z njim igra?.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da avtor teme ne bo jezen, ?e si jo ?e naprej malo izposojam. :P

 

Pred kratkim sem ?el na testno vo?njo z Mazdo 6 CD129. Ker je to edina razli?ica dizelsko gnane M6, ki sem jo dosedaj vozil, je na ?alost ne morem primerjat z ostalimi, lahko pa podam primerjavo s svojim Pro_ceedom 2.0 dizel (140km):

 

Kot sem nekako pri?akoval, je mazdin motor zaradi obilnega navora (340 Nm) ter navedb tovarne, da so pri faceliftani M6 izbolj?ali turbo polnilnik, odli?en in suveren v spodnjem obmo?ju vrtljajev. Turbo luknje prakti?no ni, enako tudi ni "turbo lag-a", na polno vle?e ?e skoraj iz '?tandgasa'. Se pa veselje kon?a pri cca. 3.000 obratih, kjer vsaj po ob?utku za?ne krivulja navora strmo padat, zato vsaj jaz nisem videl smisla, da bi silil motor preko teh obratov. Ampak kot re?eno, to sem pri temu motorju pri?akoval, zato pomanjkanja veselja do vrtenja ne jemljem kot graje. :)

 

Za primerjavo, kiin motor bolj enakomerno vle?e ?ez celoten razpon obratov in to vse do 4.000 obratov, ima torej ve? veselja do vrtenja, zato pa ima na drugi strani rahlo bolj opazno turbo luknjo, ?e bolj mote? pa je "turbo lag" - po doma?e povedano, ko pohodi? plin do konca, rabi motor cca. 1 sekundo, da "pogrunta", da si pohodil gas :glare:. Tega recimo pri Mazdi ni. :bravo: Je pa mazdin motor tudi za kake 2-3 deci manj ?ejen. Povpre?na poraba testnega avta je bila namre? okrog 6,5 litra.

 

Edina stvar, ki pa me je malo zmotila pri Mazdi ali pa je recimo temu nisem pri?akoval, je bil ?ri?ek v predelu sovoznikovih vrat in to tam v tistem "trikotniku", kjer se nahaja visokotonec. Avto je imel pa komaj nekaj ?ez 3k prevo?enih km. :unsure: Zdaj ne vem ali je bil to zgolj slu?aj konkretnega avta ali ima ?e kdo kake probleme s ?ri?ki pri aktualni ?estici? Ker na raznih testih so ravno pohvalili kvaliteto izdelave, poleg tega npr. moja stara M6 tudi po 100k prevo?enih km ni imela enega samega ?ri?ka. :ne vem:

12360_1.png
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zaenkrat nimam nobenih ?ri?kov razen, ?e je zunaj zelo mraz in znotraj ogreto se sli?i tam, kjer se plastika dotika vetrobranskega stekla.

 

Kar se pa ti?e motorja je pa res kar pravi?, da motor, ki ima mal konjev zna po 3.000 obratih malo pe?at v suverenosti.

 

Recimo lep tak primer je bila stara ?estka diesel 121KM proti 136KM. V spodnjem delu vrtljajev sta imela enako navora in sta se obna?ali popolnoma enako in ?el nad 3.500 obrati se je poznalo, da je mo?nej?i motor dejansko res mo?nej?i.

 

Probat bi moral ?e 163KM ker to pa je odli?en diesel, da o 180-konjskem sploh ne govorim.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm...kaj so pa po?eli s pal?ko za podstavljanje havbe?

 

Dobro preveri, ker mi ni jasno zakaj bi drkali to pal?ko - avto bi lahko bil udarjen spredaj pa so med sestavljanjem to pozabili. :ne vem:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

se pravi da je originalna palica ravna?! in to ni del facelifta!

 

?e to bi mi zdaj trebalo-pa komaj sem se odlo?il,zdaj pa to!! :angry2:

 

To, da je zvita je OK, samo je originalno pritrjena spodaj, kle na sliki pa ni, ampak je o?itno samo podstavljena in zataknjena v utor.

 

Saj to ?e ne pomeni, da je res bilo kej ampak zgolj opozorilo, da dobro s?ekiri a je bil avto morebiti zaleten.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

saj bom! in to konkretno!

 

samo,zakaj bi nekdo to na novem avtu prestavljal?

 

nekaj so ziher ?rafali na avto. je ?e tale v igri

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4008696&show=1

 

komentar na to.

 

kaj pa ti vozi?-?e lahko vpra?am?

 

vidim da kar nekaj ve? o mazdi,nisi slu?ajno mehanik?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ops, moja napaka - sem ?el k svoji pogledat in je pal?ka pravilno. Na sliki me je o?itno malo zmedlo, da je nekje narobe zataknjena ampak, kot ka?e je pravilno.

 

O?itno bom rabil bolj?a o?ala :blush:

 

V glavnem - pojdi pogledat obe, na koncu se bo? pa verjetno sam ?e o barvi odlo?al :P

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To, da je zvita je OK, samo je originalno pritrjena spodaj, kle na sliki pa ni, ampak je o?itno samo podstavljena in zataknjena v utor.

 

Saj to ?e ne pomeni, da je res bilo kej ampak zgolj opozorilo, da dobro s?ekiri a je bil avto morebiti zaleten.

 

HE?! kaj je kje originalno pritrjeno, pa saj tale je kot mora biti...

 

FE:

post-11-1286704183_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.