Skoči na vsebino

Tehni?ni pregled oz. homologacija


Deeyan

Priporočeno sporočilo

Prodaj ti enemu, ki ima 323F pa daj posebej pod male oglase. A se ni Nidhogar zanimal za to podvozje?

 

sem ga upra?u, ?e bo rabu ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi bil res kdo zainteresiran za nadaljevanje projekta mu jo dam za 1500? zraven pa dam podvozje od F-ke GT in zapakirane ?portne vzmeti H&R.

 

kaj ti ponuja? za ta denar?

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Predlagam, da tole nabavi?

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4081933&show=1

 

Ima ?e po defaultu V6, coupe je tud, pa ?e facelift je, da ima airbage :bravo:

 

Po slikah je videti vse ok, ima tud original feltne, manjkajo samo zadnje zavesce :)

 

Ni je ve? :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prodaj ti enemu, ki ima 323F pa daj posebej pod male oglase. A se ni Nidhogar zanimal za to podvozje?

 

Sem se zanimal ?e pred Deeyanom, ampak sem se odli?il kupit cel avto (sepravi V6 ma?ina in temu primerno podvozje).. Druga?e pa Deeyan, ?e bom rabil ti sporo?im (?e bo? imel ?e), ?parat pa tudi ni treba zame :rolleyes:

panoramska.jpg
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem se zanimal ?e pred Deeyanom, ampak sem se odli?il kupit cel avto (sepravi V6 ma?ina in temu primerno podvozje).. Druga?e pa Deeyan, ?e bom rabil ti sporo?im (?e bo? imel ?e), ?parat pa tudi ni treba zame :rolleyes:

 

Ok, sam da vem ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 7 mesecev kasneje...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Uf ?it, ker bom nujno rabu, ker originala nimam :blush:

 

poi??i malo, veliko proizvajalcev ima na webu sedaj pdfje (to je dovolj)

 

a bo? sedaj vzoren Slovenec na cesti :hudicek:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

poi??i malo, veliko proizvajalcev ima na webu sedaj pdfje (to je dovolj)

 

a bo? sedaj vzoren Slovenec na cesti :hudicek:

 

jp, enkrat u ?ivljenju te pa vsaka stvar izu?i :) (vsej mene)

 

pa morejo bit papirji to?no od tega proizvajalca, ko ga mam zdej gor?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

jp, enkrat u ?ivljenju te pa vsaka stvar izu?i :) (vsej mene)

 

pa morejo bit papirji to?no od tega proizvajalca, ko ga mam zdej gor?

 

?e niso je odvisno kak dan ima un na tehni?nem - po vseh pravilih ja, in tudi tvoj avto med na?tetimi notri

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

:D mora met hanco oiriginal filter in skatlo sem mu dal zraven

 

omg sam res !!! cak grem pogledat :) ce je temu tko bi mogu met 2 !!

 

omg sam res !!! cak grem pogledat :) ce je temu tko bi mogu met 2 !!

 

aaaaaaaa rabm o?ala :) najdu 2 filtra na podstrehi !! deeeyaan kook da? :P

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

omg sam res !!! cak grem pogledat :) ce je temu tko bi mogu met 2 !!

aaaaaaaa rabm o?ala :) najdu 2 filtra na podstrehi !! deeeyaan kook da? :P

 

Zakon! :bravo:

 

Sam TUV bom pa enkrat vseen rabu :blush:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 leto kasneje...

A kdo ve ce lahko prides na tehnicni pregled in obenem naredis tehnicnega in homologacijo? Govorim o auspuhu na mopedu.... Al bi moral najprej narediti homologo in pocakati da pride kartoncek pa pol tehnicni?

 

Registracija potece januarja in bo pol vse na enkrat treba.

 

EDIT: Idiot jaz je pozabil da je prvi tehni?ni 2014, motor je 2010 letnik

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.