Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni ! Mam problem , mazdo 5 novo ,prevo?enih 15.000 km in ugotavljam da avto cuka pri 4.000 do 4,500 obratih ko je pri?gana klima oz gretje. Nisem ?e bil na servisu ,vendar me zanima ali ima kdo podobne izku?nje ? Hvala za odgovor

Napisano

Tole bi bilo dobro, da mlao bolje opi?e? tale cukanja.

 

A je to pri konstantnih obratih al je pri pospe?evanju? A je to vsaki? al samo ko je recimo oreng vro?e al pa ko je recimo veliko vlage v zraku.

 

Glede na obrate predvidevam, da je bencinar (kateri motor?)

 

Aja, pa lepo pozdravljen na forumu.

33112_1.png

Napisano

Tole bi bilo dobro, da mlao bolje opi?e? tale cukanja.

 

A je to pri konstantnih obratih al je pri pospe?evanju? A je to vsaki? al samo ko je recimo oreng vro?e al pa ko je recimo veliko vlage v zraku.

 

Glede na obrate predvidevam, da je bencinar (kateri motor?)

 

Aja, pa lepo pozdravljen na forumu.

 

Vra?am lepe pozdrave ! Ja je bencinar 1,8 , dogaja pa se v obeh primerih pri pospe?ovanju in pri kostantni vo?nji . Vendar vedno pri pribli?no 4,000 obratih . Najbolj je opazno ko je pri?gana klima ,?e jo izklopim je vse OK. Mam pa ob?utek da je todi poraba malo prevelika cca 10,2 je povpre?je- je pa res da mam malce te?ko nogo . LP in hvala za pomo? oz. informacijo.
Napisano

Vra?am lepe pozdrave ! Ja je bencinar 1,8 , dogaja pa se v obeh primerih pri pospe?ovanju in pri kostantni vo?nji . Vendar vedno pri pribli?no 4,000 obratih . Najbolj je opazno ko je pri?gana klima ,?e jo izklopim je vse OK. Mam pa ob?utek da je todi poraba malo prevelika cca 10,2 je povpre?je- je pa res da mam malce te?ko nogo . LP in hvala za pomo? oz. informacijo.

 

Kot da je nekaj narobe z me?anico zraka in bencina??? Samo bi se moralo potem nadaljevati do konca ve?jih obratov...

 

Poglej se malo da nimas snete kake cevi s sve?ke, ali pa celo sve?ka fu? (da ma? 3V )

Skratka - again - nisem expert ampak kot da na enem valju ni neki ok

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ampak pravi, da zajebava samo ob pri?gani klimi. Torej bi bilo treba iskat v tej smeri, ker ne verjamem, da bi kompresor klime imel tolk vpliva na motor ozroma, da bi pri vklopu kompresorja klime zaradi tega zadeva cukala.

33112_1.png

Napisano

1.8 motor pri 5-tki je, ?e se ne motim, enak motorju pri 6-tki, ki sem si jo neko? lastil. In enako se je dogajalo pri meni. Motor je pri cca. 4000 obratih pri pospe?evanju na polno, rahlo pocukal. Na servisu so rekli, da je to normalno, ?e? da kompresor zamori motor, zadevo kot tako pa sem vzel v zakup oz. se je navadil.

 

Kar se pa ti?e porabe, odvisno kje in kako se vozi?. Jaz, ki sem imel 70% avtoceste, 25% mestnih vo?enj in le kakih 5% relacij, je bila povpre?na poraba 8,2 L/100km. Verjetno bi imel z istim re?imom vo?nje pri 5-tki, zaradi slab?ega zra?nega upora ter te?e avta, kak liter ve?.

12360_1.png
Napisano

Pre?voh motor to je prvo in edino kar je narobe, pri 2.3 motorju se tudi ?uti samo komaj, ?e je pa ?e T pol se ne ?uti ni? - tako kot pri navorh. :blush:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri meni je plan 15 let. 5 let je bil star, ko sem ga kupil in 10 let ga planiram imeti. Tudi Megana sem vozil 13 let, bil je pa 3 leta star, ko sem ga začel. Prodal starega 16 let. Nekako se držim tega, da ko avto kupiš, ga zvoziš dokler skoraj vse ne ne pade od njega. Nisem mahnjen na menjavanje avtov in tudi škoda mi je kakršnihkoli kreditov v smer plehovja. Pa tudi kot strojni inženir imam malo deformacije, ko pride do vzdrževanja, kot je treba.
    • Podrli dve malo manjši smreki in jih odpeljali na žago         
    • A misliš da je potem bolje vzeti začetne ID avte?
    • Danes sem bil na pijači z dolgoletnim prijateljem. Tudi on ima mazdo 6 karavan ,150, ročni menjalnik, bele barve- letnik 2020. Rekel mi je, da namerava kupit mazdo cx5. Vprašal sem ga, da zakaj bi kupil tako neposrečeno obliko. Potem je povedal,da ga hebe hrbet in  da je gledal tudi cx30. Ne rabi velikega avta, križ pa dela svoje. Bil je na avto plus v Kopru, kjer pa, gleh ga zlomka, nimajo niti enega baby dinota za poskusno vožnjo. Hvala bogu. Prijateljsko sem mu svetoval, da naj se izogiba baby dinotu.  Sicer je pa tudi on zaprisežen ljubitelj ročnih menjalnikov, tako da dino taki ali onaki ne pride v poštev.  Predlagal sem mu, da gre en giro z mojo  lepotico, rdečo cx30. 😊 Bil je zelo navdušen in bomo dobili v kratkem novega lastnika cx30. Kupil jo bo namreč  z X motorjem . Ročni menjalnik obvezno. 😊 Se ve, mi, ki vozimo 40 + let vemo, kaj je pravi menjalnik. 👍  
    • IMT 539, druga sklopka je bolano trda.   Druga skopla je, ko se na dnu še malo pritisne in takrat se razklopi kardan.... Verjetno je uradni izrat drugačn.   No gasa pa nisi rabil tiščat, je že te imel tempomat 😆
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.