Skoči na vsebino

MAZDA 6

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanimajo me prednosti oz. morebitne slabosti chipanja Mazde 6, letnik 2006, 120 KM, kje se dobi kvalitetna in ugodna chip tuning oprema, kdo jo vstavlja in kolik?na je cena.

Vsem ki mi boste svetovali, se vam v naprej zahvaljujem.

Napisano

Prebrskaj forum, mislim,da je bilo veliko napisanega na to temo... :P

Sicer sem jo jaz na?ipal kmalu ko sem jo kupil, ?e v garanciji iz 120 na 143KM, pa stvar deluje ?e peto leto bp in mi ni n? ?al... :bravo:

Napisano

Prebrskaj forum, mislim,da je bilo veliko napisanega na to temo... :P

Sicer sem jo jaz na?ipal kmalu ko sem jo kupil, ?e v garanciji iz 120 na 143KM, pa stvar deluje ?e peto leto bp in mi ni n? ?al... :bravo:

 

 

Hvala Roko, bom prebrskal, zanima me ?e samo, ali ima? s tem manj?o porabo goriva in ali ima? te?ave zaradi chipa z DPF?

Napisano

Hvala Roko, bom prebrskal, zanima me ?e samo, ali ima? s tem manj?o porabo goriva in ali ima? te?ave zaradi chipa z DPF?

 

Ne moj ?e nima DPF - ja, poraba se je malenkost dvignila, to pa samo zaradi tega ker ne vozim penzionersko in rad prtisnem 143 konji?ev..... :jupiii:

Aja poraba gre od 6,8 do 7,3 povpre?je.... :rolleyes:

Napisano

Pozdrav

 

No da se tudi jaz vklju?im v temo :)

 

Tudi jaz imam v svoji 6-ki chip tuning

 

Prej:

100kW (136KM)

310 Nm

 

Sedaj:

122kW (166KM)

390 Nm

 

Poraba se pa giblje med 6,5 in 7,2 l/100km

Napisano

Pozdrav

 

No da se tudi jaz vklju?im v temo :)

 

Tudi jaz imam v svoji 6-ki chip tuning

 

Prej:

100kW (136KM)

310 Nm

 

Sedaj:

122kW (166KM)

390 Nm

 

Poraba se pa giblje med 6,5 in 7,2 l/100km

 

A so ti kaj izmerili pred predelavo na valjih mo?? :P

Ker na?e "136 konjske" imajo v resnici na valjih kar 146 konji?ev vranih. :danzoman:

To je zaradi evropskih zakonodaj (100 kw). ;)-davek in to.

In realen prirastek mo?i je 20 konji?ev.

 

 

Napisano

A so ti kaj izmerili pred predelavo na valjih mo?? :P

Ker na?e "136 konjske" imajo v resnici na valjih kar 146 konji?ev vranih. :danzoman:

To je zaradi evropskih zakonodaj (100 kw). ;)-davek in to.

In realen prirastek mo?i je 20 konji?ev.

 

Nop, ko sem jo kupil je ?e bila ?ipana, tako da sem jo zmeril samo koliko ima sedaj konjev ter navora.

Tako da koliko jih ima ne?ipana nevem, mogo?e jih ima res toliko :closedeyes:

Napisano

Pozdrav

 

No da se tudi jaz vklju?im v temo :)

 

Tudi jaz imam v svoji 6-ki chip tuning

 

Prej:

100kW (136KM)

310 Nm

 

Sedaj:

122kW (166KM)

390 Nm

 

Poraba se pa giblje med 6,5 in 7,2 l/100km

 

 

 

 

Zdravo Andriy!

Zanima me kak?en chip ima? vgrajen, kje si ga vgradil in koliko je stalo?

 

Za oddgovor se ti v naprej zahvaljujem.

 

Lp, Bojan

Napisano

Zdravo Andriy!

Zanima me kak?en chip ima? vgrajen, kje si ga vgradil in koliko je stalo?

 

Za oddgovor se ti v naprej zahvaljujem.

 

Lp, Bojan

 

Pozdravljen

 

chip tuning je bil narejen pri Senica motosport

 

Hm, kak?en ?ip je notri in koliko je vse skupaj stalo pa ne vem, saj je to naredil ?e prej?nji lastnik.

 

Cene so verjetno kar povsod priblji?no enake, lahko pa kar pokli?e?.

Malo za primerjavo poglej na Avto elektrika

 

LP, Andrej

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Mene pa zanima, koliko konjev pridobim, ?e dam ?ipat mojo M6, 2.0 dizel, 143 konjev (letnik 2006).

Aja, pa ?e eno neumesno. Kje lahko kupim/montiram dobre xenonske ?aromete za mojo M6?

 

Hvala za odgovore! :notworth:

Napisano

Na? forumski kolega JureS bi ti znal odgovorit na oboje! :danzoman:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

A lah sam pra?am, a mor? homologirat te zadeve?

PA kako je z zavarovanjem, a ?e zmerm pla?a? tolk kokr je u knjig napisan al realno ?t. konov?

Napisano

A lah sam pra?am, a mor? homologirat te zadeve?

PA kako je z zavarovanjem, a ?e zmerm pla?a? tolk kokr je u knjig napisan al realno ?t. konov?

 

Pri?a? gluposti, nikjer se ne vidi torej ne obstaja. :hudicek::hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

haha okei nism vedu sry zto pa pra?am. jah vid se res ne, ampak sli? pa ?ut pa se :)

 

A bi lahko pisal po slovensko tukaj na forumu in ne I-podovsko?

 

 

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Pozdravljen!

No jst sm v kratkem prisel iz bencinarjev na dizel kr pac na zalost ne zivim kje dole kjer je bencin poceni :/

Imam pa to mazdo 6 sport 2003 letnik i ima 136 KM..

pac zanima me tolk kakor sem opazil kar pisete in me zanima ce ima res pole to v originalu 146 KM ?? Cene kolk pa ki pride chip box al kar koli obstaja za dizle ?

Hvala.

Napisano

Pozdravljen!

No jst sm v kratkem prisel iz bencinarjev na dizel kr pac na zalost ne zivim kje dole kjer je bencin poceni :/

Imam pa to mazdo 6 sport 2003 letnik i ima 136 KM..

pac zanima me tolk kakor sem opazil kar pisete in me zanima ce ima res pole to v originalu 146 KM ?? Cene kolk pa ki pride chip box al kar koli obstaja za dizle ?

Hvala.

 

http://www.css-tuning.com/

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pri kolegu se je sicer na Suzukiju snela cev na turbu in so bili podobni problemi kot jih opisuješ le, da še poleg opisanega ni delal servo volan! Je pa zanimivo, da se je samo šelna losala in je pod pritiskom snelo cev. Če nimaš odvijača je nujna asistenca... 🫣
    • Ventiili niso pravilno nastavljeni,bobina, šoba za benzin me je zj.... la pri podobnem posegu.
    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.