Kot sem že napisal v drugi temi. PROBLEM JE GAŠENJE EV-JEV, KO SE VŽGEJO. Zato se jih tudi otepajo zdaj počasi na določenih lokacijah (ladje, garaže, itd.). Naj vas pa te novice o vžigih ne napeljejo na neko pristransko računanje statistike, za katero sploh nimate vseh podatkov. To je primitivno, pa naj bi včasih že v OŠ to malo naučili, pa ni nič iz tega. Potem se pa ljudje bunijo, zakaj so mulci danes takšni. Kakšni pa naj bodo, če so že ta stari vedno bolj fuknjeni.
Ja, v redu. Razumemo in smo že 100krat predelali. Samo, ko se vžgejo, jih je pa VELIKO težje pogasiti, še posebej če jih je več skupaj. Bi bilo dobro, če bi se to tudi razumelo. Tisti bencin ali pa dizel zgori v trenutku, potem pa malo pene vržeš na avto pa si konec. Pri električnih avtih pa ni tako. Še nekega skupnega standarda glede varnosti ni. Če si se kdaj ukvarjal z razvojem izdelkov, potem lahko veš, da je to še kar daleč od tiste praktičnosti, ki jo imamo že rešeno pri ICE motorjih.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.