Skoči na vsebino

Dilema: Ali jo dvigniti ali pustiti tako kot je sedaj?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

?e ena fizikalna (fiziko sem imel nazadnje v srednji ?oli in od tega bo kmalu 3 desetletja (aja, imel sem jo pozitivno ocenjeno (2)) zato me ne za vrat, ?e kje kiksnem)

 

Kaj me?ka plo?evino? Sila. Le ta je seveda odvisna od se?tevka pojemka in se?tevka mas obeh avtomobilov (razli?ne mase avtomobilov v tem primeru povzro?ijo le, da imata avta razli?ne pojemke). In ?isto vseeno bi bilo (enaka sila bi se ustvarila), ?e bi dodaten tovor razporedili pol pol, le pojemek bi bil v tak?nem peimeru za obe vozili enak.

Ker je en ?udak (tisti ki je ?e pred leti izumil gravitacijo) neko? tud nekaj blebetal o sili akcije, ki baje da je enaka sili reakcije (sva?ta), na obe vozili deluje enaka sila. ?e se dve enaki vozili pri trku dotakneta v isti to?ki, so zaradi enake sile deformacije enake.

 

Trk ki ga omenja Boss ko truplo tr?i v varnostni pas in airbag, je ?e drug trk. Obstaja ?e tretji, ko ?reva in ostale pritikline skupaj z vsebino tr?ijo ob steno trupla. Sila tako drugega kot tretjega trka je odvisna od pojemka - v primeru trka med te?jim in la?jim avtom ima slednji ve?ji pojemek zaradi ?esar je v njem s tega gledi??a mo?nost po?kodb ve?ja.

 

Uglavnem, ?e se ho?te vozit varno potem nikakor ne ni?at avtov pa? pa jih raje zvi?at pa potem original vi?ino na?telat z ?akli cementa :bravo: .

 

haha! :bravo:

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

No pa imam Jeep-a :P

 

Objavljena slika

 

Objavljena slika

 

ma kak?en jeep - prov dobr zgleda, ker se lok blatnika lepo prilega loku gume. ?e je avto zni?an pa ta dva loka vizuelno niste vsporedna in vsaj meni zgleda ?udno.

33112_1.png

Napisano

Se strinjam z ugotovitvami res je lep?i ?e ni spu??en. Itak je problem z temi robniki posebno pri mazdi 6 II. Tak da si kr prou naredu k si ga spet dvignu.

Pozdrav

Napisano

Ker imam uporabni?ke izku?nje tako s staro Mk1 kot z novo Mk2 ?estko lahko samo re?em, da s staro sem bolj tolkel po robnikih in na klan?inah in sem imel spodaj konstantno poribsan odbija?. Pri novi mi to ?e ni ratalo saj imam ob?utek, da je vsaj za kak cm ali dva vi?ja spredaj kot stara.

 

Bi bilo zanimivo, da nekdo pri stari zmeri vi?ino spodnjega roba odbija?a od tal pa a primerjamo vi?ino. Jaz zmerim, ko pridem iz ?ihta.

33112_1.png

Napisano

lahko jo jaz zmerim, ampak ne vem ce je moja prava referenca :D

 

Zakaj, a je ?e tolk posedena? ;)

33112_1.png

Napisano

najbrz tud, poleg tega v 256000km je pobrala s spodnjim delom razlicne vzorce asfalta in vremenskih (ne)prilik iz cele evrope, kar je najbrz pripomoglo da je odbijac spodaj tanjsi za par cm :D

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Da se izmeriti CO2 v hladilni tekočini (imaš DIY teste). Če so prisotni, potem je problem tesnenje glave motorja.
    • Olje ni nič bolj redko in nivo je znotraj meje (do max). Zdaj bil narejen mali servis in je olje bilo ok. Vakumski test ni bil delan, ker je dobil diagnozo, da je kriva glava motorja...    Glede iztekanja na ekspanzijski.. pokrov motorja je bil pošprican od antifriza. Do zdaj 2x. Nikjer drugje ni videti da kaj pušča, zato je edino ta odtok bil logičen...    Kakorkoli, zdaj, po že več kot 8k prevoženih kilometrov, se je zadeva umirila. Sama od sebe. V ekspanzijski je ga nekaj več od max, ampak nič pretiranega. Vmes mu ga je 2x vrglo očitno ven - zakaj, noben ne ve. Motor je bil obremenjen največ do 150km/h, brez kakšne vleke/tovora/težjega bremena. Vožnja pa mešana - kratke razdalje in tudi avtocesta.   Ni neke logike, zakaj je prišlo do tega, da je blo pod pokrovom vse "pokozlano". Tudi kakšnih mehurčkov ni v posodi ko se avto zalaufa, niti pokrovček od olja ni zapacan.. Da bi zaradi tega avto prodal pod ceno oziroma da bi za to bila glava kriva je tak tak..    Teh mnenj servisev, tudi uradnih, kjer bi menjavali glavo, je sicer več, ampak noben konkretno ne razvozla kajj točno bi naj bilo krivo, diagnostika pa se skoz kasira... Zato sem tudi postavil to vprašanje, če se je morda komu že kaj podobnega dogajalo in je težava bila kje drugje. V glavnem, avto se vozi dalje (zaenkrat BP).
    • Kolikor je meni znano, so bili med motoristi večinoma tujci.   Je bilo pa nekaj slovenskih motoristov v tujini...
    • Rabiš izredno dobrega ličarja.   Mojega Focusa, 5 plastna perla rdeča. So vozli 30km daleč, ker samo temu ličarju zaupajo, da perle skupaj spravi.   Ni vidne razlike, pa je zadnji odbijač celi pihnjen. Hmmm, če dokažeš, da je res barvan. Imaš stvarno napako, tu lahko zahtevaš kupnino v celoti. Bo pa potrebnih nekaj odvetnikov.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.