Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo folk! Bi mi lohk kdo pomagu dons sm na fotrovi MAZDI zamenju glavno varovalko pri ma?ini (100A) pa se ji je scufal in no?e v?gat sm probu da bi sklopko prtisnu pa v?gau in je delal sam prec k sm ga v prestavo dal se ugasne ?e pa ga probam pr?gat brez sklopke prec ugasne bi prosu ?e kdo lohk kakorkoli pomaga(MAZDA 626 2.0 i ). :huh: HVALA

 

LP :D

Napisano

Zamenju sm jo k tista varovalka je bla kr neki povezana se tip?ku k jo je meu prej ni dal druge kupt.Tko da sm pol novo dau not sam se ji je scufal!

:ne vem:

Napisano

Ne vem kako je to pr 626 ampak nekaj podobnega sem videl na enmu Hyundai Coupeju. Ko je sklopko spustil je avto crknil. Vzrok pa je bil pri kablih, ki so tekli preblizu pedala za sklopko in jih je s?asoma olupilo tako, da se je pedal (vodilo) od sklopke dotaknil kabla - naredil kratek stik in avto je crknil.

33112_1.png

Napisano

poglej ?e je na sklopko vezano kako stikalo, mogo?e je to krivo, samo za kaj takega sli?im prvi? da to dela.

 

Pa ko si varovalko menjaval ,si prej dal dol kleme od akumulatorja?

 

Pa ?e da? na mestu gas ko dr?i? sklopko gredo obrati gor normalno, napi?i malo ve? kako se ti to dogaja.

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano
  je 323f speed napisal:

Je ?e zrihtan zgleda da ozemljitev ni bla po?timana tko da zdej dela.

LP :D

Misli? masa ???? ;)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem davno, davno, tudi imel bmw 2002 Tii z 131 konji, pa je imel avto le 1100 kg. Prav tako sem imel peugeota gti z 167 konjiči, a tudi z samo 1200 kg.  In ja, takrat so bile to rakete. 😊
    • S tako težo bi moral imeti 2.5 s 194KM. To bi bilo OK. Ta motor s 141KM je primeren za CX-30.   Sicer pa ... počakajmo na prve teste vožnje in že zdajle lahko potrdim, da bo glavni minus prav moč motorja in vozna dinamika. Lahko gremo tudi stavit, da bo tako.
    • Ni ravno tako kot si ti razlagaš. Na kaj pa naj plačam zamudne obresti če nič nisem dobil. Če že kaj potem bo treba plačat znesek kazni in to je vse.
    • To ti pa odvetnik ni povedal da boš plačal vse to z zamudnimi obrestmi, ko boš prvič romal v Španijo ali kako njihovo provinco.... 🤔🥴😉
    • Točno to!!!   Na kratko-problem je samo v tem,ker si prej imel izbiro...švohnejši in močnejši bencinar al pa diesel,sedaj pa izbire ni-samo vzami ali pusti.   Evo ti ekologijo😂🤣...a poraba G140 je višja kot prej pri G194...pospešek je paseveda  tudi slabši.    Po mojem je samo računica🙄   Saj razumem @Shrek...da za normalno vožnjo itd...samo,dokler smo še "svobodna družba" se eni pač nočemo pustiti stlačiti v nekogar kalup...k na koncu je zmeraj isto-tisti k imajo cvenka k dreka...od politikov naprej-vsi...lahko delajo,kar jim je volja,ostala raja mora pa biti tiho in vse požrti.   E-ne bo šlo!  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.