Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

zdravo sem student z nizkim proracunom, ki bo enkrat v bliznji prihodnosti max4 mesce kupil rabljen avto. ker si nekako ne morem privosciti stroskov za nakup + zavarovanje vec kot 1100evrov bi rad imel soliden avto, ki se ne kvari + ima kar solidno lego na cesti ter da ne rjavi prevec rad.

 

pa me zanima ali bi bila kaksna mazda 323 prava izbira zame?

ali je japonc sploh prava izbira zame? :D

narec suzuki baleno, kaksen mitsubishi carisma pa mazda 323 mi delujejo vzdrzljivi ter da ni z njimi dosti stroskov.je to res?

Napisano

Zdravo!

Z vsemi temi bo? pri?el kar dobro ?ez. :bravo: ?e jih bo? seveda dobro pregledal in kupil dobre primerke.

V ta rang bi dal ?e kak?no Nissan Almero (1. generacija) ker ima motor ketno in ne zobati jermen (res minimalni stro?ki vzdr?evanja saj se ketne ne menja) pa na?eloma imajo Almere bolj umirjeni lastniki in ima? ve? ?ans dobiti lepo. Saj bi rekel ?e kako Hondo Civic ampak te so pa znane po mulariji in je ve?ja mo?nost, da dobi? ?e zgonjeno. :whatever: Sicer pa Mazda 323F, Baleno je bil neko? nekdaj celo moj kandidat ampak me ni prepri?al.

Aja rja. Ja ?ment ja. Na?eloma so tu Japonci malo zadaj ampak, ?e najde? kak lep primerek naj te ne skrbi preve?.

Napisano

Zelo je pomembno kako je bil avto vzdr?evan- kdo ga je vozil in kako je ohranjen. Poznam nekej pedantnih mo?akov k skoraj bol? skrbijo za avto k za ?eno.

 

Spet drugim je pa avto zadnja skrb na svetu in tak avto postane potujo?a delavnica, vsak stro?ek je odve?, ?e olja ne zamenjajo noter pa svinjak.

 

To se pravi izbrat mora? dobro ohranjen in vzdr?evan avto pa je velika verjetnost da z njim ne bo te?av, pa katerakoli znamka ?e.

 

Ampak Mazda je pa zakon.

Pozdrav

Napisano

no kot sem rekel je mazda 323 meni res lepa, pa deluje tudi cool :)

 

vem da sem malo zgoden s takimi vpracanji ce milism kupiti avto cez kake 4 mesce samo...

rajsi bolj zgodaj kot prepozno :)

 

no me veseli da so japonci prava izbira zame :) zdaj pa samo spremljat avto.net da vidim kaj lahko dobim za ta dnar :)

Napisano

zdravo sem student z nizkim proracunom, ki bo enkrat v bliznji prihodnosti max4 mesce kupil rabljen avto. ker si nekako ne morem privosciti stroskov za nakup + zavarovanje vec kot 1100evrov bi rad imel soliden avto, ki se ne kvari + ima kar solidno lego na cesti ter da ne rjavi prevec rad.

 

pa me zanima ali bi bila kaksna mazda 323 prava izbira zame?

ali je japonc sploh prava izbira zame? :D

narec suzuki baleno, kaksen mitsubishi carisma pa mazda 323 mi delujejo vzdrzljivi ter da ni z njimi dosti stroskov.je to res?

 

Prodam 323C ?e te zanima ;) je popolnoma brez rje, ker je bla spomladi obnovljena, klepar mi je zatrdil, da bi naj bil mir najmanj 5 let. Aja, pa kot sm ?e omenu cena za foruma?e je 1000?.

 

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=4207233&show=1

 

Zelo je pomembno kako je bil avto vzdr?evan- kdo ga je vozil in kako je ohranjen. Poznam nekej pedantnih mo?akov k skoraj bol? skrbijo za avto k za ?eno.

 

Spet drugim je pa avto zadnja skrb na svetu in tak avto postane potujo?a delavnica, vsak stro?ek je odve?, ?e olja ne zamenjajo noter pa svinjak.

 

Takmu folku lohk re?e? sam z eno besedo ?alabajzer :D

Napisano

z veseljem...velikim veseljem bi ga kupil ce bi moja denarnica toliko premogla.... :/

stvar je v tem da me faks pride 3.2k evrov letno, in zdaj sem jaz nekje na 700 eu,..placujem pa 312 eu vsaki mesec...:/

domaci pa ne morejo nic pristaviti v moj loncek ker so vsi polni kreditov :/

 

no mogoce ce bi ga prodajal enkrat marca pa bi bilo odvisno samo od me je 100% da ga kupim...sedaj pa :/

 

ceprou...hm....bom razmislu, pa drug teden javim :)

 

 

to bi bil avto zame in punco,punci pa je noro usec mazda 626, ter mx3 ....mi je to sele sedaj namignla ko je vidla da resno mislim zmazdo 323...

 

da mi olajsate delo pa mukotrpno googlanje..je razlika med 323 pa 626, ter 323 pa mx3 velika? ali samo u tem da je en avto vecji, drugi manjsi :)

Napisano
:bravo::bravo::bravo: welcome new mazda driver!

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

da mi olajsate delo pa mukotrpno googlanje..je razlika med 323 pa 626, ter 323 pa mx3 velika? ali samo u tem da je en avto vecji, drugi manjsi :)

 

Hm, ja v bistvu ni nobene.... :zvizga: Vse imajo mazdin znak na haubi... :vesel:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pomagalo bi ce bi konkretno napisal ime firme, saj ta vas tudi ni tako majhna da bi imela samo enega majstra?..... Jaz sem na zadnje menjal kompresor klime za oceta pri BEJA (zavhr pod smarno goro, pa ne vem ali so to ze pirnice)...odnos malo bolj kmečki🤣, ampak so mu pa zrihtali dobro in zadeva dela bp....(zdaj bo že eno leto)
    • Pozdravljeni, imam M6 2.5 at z 86k km in kakšen krat med vožnjo pri nizkih obratih 1,5k začne malo trest kot, da bi sklopka spodrsavala. Če dam gas, ali pa spustim gas izgine. Menjalnik dela super drugače, lepo menjuje v rikverc gre tudi brez problema. Olje in filter olja v menjalniku sta bila zamenjana (drain and fill). Mogoče bi kdo vedel kaj bi blo? Hvala in lep pozdrav!
    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.