SpEkTr Napisano 12. november, 2010 Prijavi Deli Napisano 12. november, 2010 A mi kdo zna na kratko razlo?it, kako to deluje? No mal sem se ?e informiral na googlu. Ampak, a majo dizli tut ta..odu?nik, ?e se ne motim? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Marko_mx-3 Napisano 12. november, 2010 Prijavi Deli Napisano 12. november, 2010 v eno smer dela v drugo pa ne, ene vrste enosmerni ventil. Sem tud jaz opazu po forumih, da neki na veliko to dela probleme. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 12. november, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 12. november, 2010 Ja, sej zato. Me zanima, ?e je kdo kej seznanjen s tem. Govorili naj bi tudi, da ?e to ne deluje prav, da se pozna tudi pri porabi olja. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Marko_mx-3 Napisano 12. november, 2010 Prijavi Deli Napisano 12. november, 2010 Verjetno zablokira in ne spu??a ve? ven nadtlaka, zato pritiska olje ?ez vse mo?ne luknje. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Sirius Napisano 12. november, 2010 Prijavi Deli Napisano 12. november, 2010 PCV je sistem za zmanj?evanja pritiska oljnih par in dimnih plinov iz karterja ter tudi glave motorja, ki jih vra?a sozi sistem dovoda zraka v cilindre na recikla?o. V karterju, ki je prek oljnih kanlov povezan tudi z glavo motorja se ustvarja nadpritisk zaradi izparevanja olja in prodiranja plinov iz cilindrov mimo batnih obro?kov. V fi?otovih ?asih je bila speljana cev od ulivnega grla za olje ob motorju na prosto. Tako se je, ?e posebej pri priganjanju opazilo poleg izpu?nih plinov iz izpu?ne cevi tudi oljni dim ob motorju. Bolj obrabljen je bil bolj se je kadilo. Ta bolj?i motorji so ?e takrat imeli PCV, ki je vi?ek teh plinov vra?al nazaj v izgorevalne komore. Problem lahko nastane zaradi tvorjenja neke vrste "masla"(rumene barve) iz oljnih par in vodne pare iz zraka, ki lahko zapre odvod teh par. V motorju se ustvari lahko zelo velik nadpritisk, ki lahko porine olje skozi semeringe in tesnilo pokrova ventilov. Moja izku?nja je povezana z bencinskimi motorji citroema BX. Enkrat je pozimi na -14°C skozi tesnilo pokrova ventilov iztisnilo skoraj celotno koli?ino olja iz motorja. Nekajkrat mi je izmaknilo merilno palico in skozi njeno odprtino izbrizgalo nekaj olja. Bili so ?asi, ko na uradnem servisu niso vedeli za to te?avo. Od tod toliko te?av. Pozneje smo "odkrili" trikraki spojni del, ki je povezoval cevi od ulivnega grla in motornega dela ter jih vodil v uvodnik zraka. Potrebno je bilo "maslo" o?istiti in te?ave z oljem so prenehale. "Maslo" se rado tvori pozimi, pri nizkih temperaturah. V poznej?ih avtomobilih teh te?av nisem zasledil, kar pa ne pomeni, da se ma?enje oddu?nih cevi ne more pripetiti. Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il. Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
SpEkTr Napisano 12. november, 2010 Avtor Prijavi Deli Napisano 12. november, 2010 Kul hvala za razlago. predvidevam da je ventil tam pri tem spojnem delu? Mogo?e ve? kje se to nahaja? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Sirius Napisano 13. november, 2010 Prijavi Deli Napisano 13. november, 2010 Kul hvala za razlago. predvidevam da je ventil tam pri tem spojnem delu? Mogo?e ve? kje se to nahaja? ?al ne, ker ne poznam mazdinega motorja. To bo vpra?anje za YavorYa. Poglej pri ulivnem grlu olja, ali pa nekje na pokrovu ventilov, mora biti cev, ki se spaja (ali pa tudi ne) s cevjo iz spodnjega dela motorja, ki nato po skupnem vodu prideta v cev, ki dovaja zrak motorju.Na yutube ima? kar nekaj filmov o PCVEnega si lahko ogleda? TU Citiraj Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il. Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.